Nem kötözködésképpen,de a gyári manuálban a dugócsere is 7 üzemóraként van és ott is nicasilos hengernél,hüvelyes hengert nem járathatod úgy mint a bevonatost...wössner dugó,nicasilos hengerben 0,06 ra írja a gyári illesztést,akkor mennyi lenne hüvelyesnél?
A gyári előírás (kb 40 perc Járatás) Ez a gyakorlatban 3 felmelegítés + 1 üzemóra.
Erre az időre keverhetsz bele 1:30-ast is. Mindegy hogy "nikos" vagy hüvelyes a henger. A hüvelyes úgyis lazábbra van illesztve.
De tölts le egy manualt ott minden le lesz írva.
Remélem segített
Üdv
Más a járatási idő hüvelyes / fúrt hengernél és más bevonatosnál,5 embert kérdezve 6 féle véleményt,keverési arányt,bejáratási módot találsz..függ attól is hogy a szaki mennyire illeszti a dugattyút.
Hüvelyesnél óvatosabban kell bejáratni,én 1:25 ot mondanék,és ha nem bevonatos a henger a 3 tankot tuti ki is motoroznám,de nem alapjáraton hanem amikor kezd "bekajálni"akkor az kipörgeti belőle,de max a 3 tank vége felé lehetne menni úgy hogy nyitogasson a power,de akkor sem ész nélkül.
De most lehet jön vki aki azt mondja hogy egy tankkal ki azt hadd szóljon...ezért nehéz így megmondani hogy mi a jó,de érezni is fogod hogy mennyire veszi a lapot,mennyire kívánja hogy forgasd.
ha megjön a dugó és a henger is készen lesz (fúrás) mennyit kell járatni? mert nekem mondtak 1 tankot de azt picit kevésnek találom mondtak 3 tankot is de az meg szerintem iszonyat sok, mennyi lenne a jó? illetve milyen keverékkel? eddig 1:33assal jártam (castrol power 1racing)
nekem a karbin a túlfolyókon nincsen cső! éppen ezért is nem tudom hova kéne lógatni de csak megtalálom elmondásod alapján, pótolni akarom az összeset.
Én is ilyesmire gondolok,ahelyett hogy egy lépcsőben kivágja fullra a powernyelveket a röpsúly ha kinyit,ezzel létre tud hozni köztes állapotot is,így finomabb lesz az átmenet és powernyitás alatt is lesz némileg több nyomaték...kiváncsi lennék mennyire érezhető a különbség.
Bár elvileg különböző erősségű nyomórugókkal neki lehet állni kísérletezni,a bal oldali hpp fedelet csak négy csavr fogja,itt pedig elég csak tekergeti a rugóerőfeszítést...
Blokkszellőző...ne hagyd ki,és ne dugózd le,vmilyen csövet biztos találsz oda,a lényege hogy azon keresztül tud "lélegezni"a blokk belseje.Volt szerencsém már olyanhoz hogy eldugult és a kuplungkiemelő villánál benyomta az olajat a gyújtáshoz,vagy kinyomja vmelyik szimeringet.
az ábrán a 6 os számmal jelölt alkatrész micsoda? és milyen célt szolgál? csak mert nekem nincs ott a cső része csak a dugó az viszont lyukas és gondolom ez nem túl egészséges. ábra
A fedel belso felerol sajnos nincs,de a csomagolasrol talaltam.Lehet rajta allitani.A mukodese meg nem tiszta.A rugo a power tengely vegere illeszkedik(gondolom a rugofeszesseget lehet allitani)ezaltal a power talan kesobb nyit?
Létezik olyan hogy kamrabővítő, jómagam csináltattam az enyémhez(amerikai fórumon olvastam hogy jó trükk), meg haverom cr-jéhez, és valóban számít , középen kicsit nyomatékosabb is lett mindkét moci.
ez tulajdonképpen egy 5mm-es vízsugarassal kivágott alátét a power dekni alá. Ezt a hatást gondolom úgy is el lehet érni hogy a fedél jobban kidudorodik, de hogy az állítási lehetőség mi lehet, passz, gondolom nem kell leszedni a deknit, ha állítani akar a power nyitásánál..... passz
Aztat írja hogy nagyobb teljesítmény és nyomaték alapján fordulatszámon,de érdekelne engem is hogy mit baszkurál a poweren..meg ugye lehet állítani is,másik feléről nincsen kíp?
A gyári előírás (kb 40 perc Járatás) Ez a gyakorlatban 3 felmelegítés + 1 üzemóra.
Erre az időre keverhetsz bele 1:30-ast is. Mindegy hogy "nikos" vagy hüvelyes a henger. A hüvelyes úgyis lazábbra van illesztve.
De tölts le egy manualt ott minden le lesz írva.
Remélem segített
Üdv
Hüvelyesnél óvatosabban kell bejáratni,én 1:25 ot mondanék,és ha nem bevonatos a henger a 3 tankot tuti ki is motoroznám,de nem alapjáraton hanem amikor kezd "bekajálni"akkor az kipörgeti belőle,de max a 3 tank vége felé lehetne menni úgy hogy nyitogasson a power,de akkor sem ész nélkül.
De most lehet jön vki aki azt mondja hogy egy tankkal ki azt hadd szóljon...ezért nehéz így megmondani hogy mi a jó,de érezni is fogod hogy mennyire veszi a lapot,mennyire kívánja hogy forgasd.
Bár elvileg különböző erősségű nyomórugókkal neki lehet állni kísérletezni,a bal oldali hpp fedelet csak négy csavr fogja,itt pedig elég csak tekergeti a rugóerőfeszítést...
http://motoroswebaruhaz.hu/spd...
ez tulajdonképpen egy 5mm-es vízsugarassal kivágott alátét a power dekni alá. Ezt a hatást gondolom úgy is el lehet érni hogy a fedél jobban kidudorodik, de hogy az állítási lehetőség mi lehet, passz, gondolom nem kell leszedni a deknit, ha állítani akar a power nyitásánál..... passz