Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem kötözködésképpen,de a gyári manuálban a dugócsere is 7 üzemóraként van és ott is nicasilos hengernél,hüvelyes hengert nem járathatod úgy mint a bevonatost...wössner dugó,nicasilos hengerben 0,06 ra írja a gyári illesztést,akkor mennyi lenne hüvelyesnél?
szia.

A gyári előírás (kb 40 perc Járatás) Ez a gyakorlatban 3 felmelegítés + 1 üzemóra.
Erre az időre keverhetsz bele 1:30-ast is. Mindegy hogy "nikos" vagy hüvelyes a henger. A hüvelyes úgyis lazábbra van illesztve.
De tölts le egy manualt ott minden le lesz írva.
Remélem segített
Üdv
Más a járatási idő hüvelyes / fúrt hengernél és más bevonatosnál,5 embert kérdezve 6 féle véleményt,keverési arányt,bejáratási módot találsz..függ attól is hogy a szaki mennyire illeszti a dugattyút.
Hüvelyesnél óvatosabban kell bejáratni,én 1:25 ot mondanék,és ha nem bevonatos a henger a 3 tankot tuti ki is motoroznám,de nem alapjáraton hanem amikor kezd "bekajálni"akkor az kipörgeti belőle,de max a 3 tank vége felé lehetne menni úgy hogy nyitogasson a power,de akkor sem ész nélkül.
De most lehet jön vki aki azt mondja hogy egy tankkal ki azt hadd szóljon...ezért nehéz így megmondani hogy mi a jó,de érezni is fogod hogy mennyire veszi a lapot,mennyire kívánja hogy forgasd.
ha megjön a dugó és a henger is készen lesz (fúrás) mennyit kell járatni? mert nekem mondtak 1 tankot de azt picit kevésnek találom mondtak 3 tankot is de az meg szerintem iszonyat sok, mennyi lenne a jó? illetve milyen keverékkel? eddig 1:33assal jártam (castrol power 1racing)
segít hát ! köszi
Talan ez segit.
nekem a karbin a túlfolyókon nincsen cső! éppen ezért is nem tudom hova kéne lógatni de csak megtalálom elmondásod alapján, pótolni akarom az összeset.
Az enyémnél le van lógatva a vége hátsó teló alsó trapézához, ahol a karbi túlfolyó vége is van...
Ha jól tudom az rc-s powerszelep is több lépcsőben nyit, gondolom ez is hasonlóanmműködik.
Én is ilyesmire gondolok,ahelyett hogy egy lépcsőben kivágja fullra a powernyelveket a röpsúly ha kinyit,ezzel létre tud hozni köztes állapotot is,így finomabb lesz az átmenet és powernyitás alatt is lesz némileg több nyomaték...kiváncsi lennék mennyire érezhető a különbség.
Bár elvileg különböző erősségű nyomórugókkal neki lehet állni kísérletezni,a bal oldali hpp fedelet csak négy csavr fogja,itt pedig elég csak tekergeti a rugóerőfeszítést...
Blokkszellőző...ne hagyd ki,és ne dugózd le,vmilyen csövet biztos találsz oda,a lényege hogy azon keresztül tud "lélegezni"a blokk belseje.Volt szerencsém már olyanhoz hogy eldugult és a kuplungkiemelő villánál benyomta az olajat a gyújtáshoz,vagy kinyomja vmelyik szimeringet.
és az baj ha nincs meg a cső csak az a dugó? vagy ha rakok bele csövet azt hova vezessem ki? vagy teljesen fölösleges cucc?
szellőző cső vagy mi....
elvileg lehet majdnem mindegyiknél állítani a power nyitáson...
az ábrán a 6 os számmal jelölt alkatrész micsoda? és milyen célt szolgál? csak mert nekem nincs ott a cső része csak a dugó az viszont lyukas és gondolom ez nem túl egészséges. ábra
nekem így is jó ha kész lesz persze ,sőt nekem hamarabb nyitott a power mint haver rm-ében ez be állítástól függ gondolom.
Gondolom előbb vagy később, a rugó előfeszítéstől függően....
A fedel belso felerol sajnos nincs,de a csomagolasrol talaltam.Lehet rajta allitani.A mukodese meg nem tiszta.A rugo a power tengely vegere illeszkedik(gondolom a rugofeszesseget lehet allitani)ezaltal a power talan kesobb nyit?
Létezik olyan hogy kamrabővítő, jómagam csináltattam az enyémhez(amerikai fórumon olvastam hogy jó trükk), meg haverom cr-jéhez, és valóban számít , középen kicsit nyomatékosabb is lett mindkét moci.
ez tulajdonképpen egy 5mm-es vízsugarassal kivágott alátét a power dekni alá. Ezt a hatást gondolom úgy is el lehet érni hogy a fedél jobban kidudorodik, de hogy az állítási lehetőség mi lehet, passz, gondolom nem kell leszedni a deknit, ha állítani akar a power nyitásánál..... passz
valaki nemtudja véletlen mennyiért vesztegetnek mostanában cr 250 96' kuplung lamella szettet újonnan?
Megvan ütve!
Aztat írja hogy nagyobb teljesítmény és nyomaték alapján fordulatszámon,de érdekelne engem is hogy mit baszkurál a poweren..meg ugye lehet állítani is,másik feléről nincsen kíp?