A csapágyat zárt házból kiszerelni, két fajta módon szoktam.
1. az alumínium csapágyházat melegítem, és a csapágy kiesik.
2.dűbel szerű csapágy kihúzó. A belső gyűrűn megszorul,és a csavar száron mozgó kis súly kirángatja a csapágyat a helyéről.
a kenyérbél nem müxik a vizpumpa belső csapágyánál.próbáltam.nyitott a csapágy és kijön a golyók között.rakj egy kampós valamire egy nagyobb krovafejet hogy tudjad kifeke kocogtatni vele!
Üdv
Nem honda kérdés de nem tudom hol megkérdezni.
Van egy KTM SX450 2005ös évjáratú motorból egy 4es váltóm.
Az egyik fogaskerék nem a legcsodálatosabb állapotban van de a többi az jó,léptető villa stb minden zsír.
Mennyi pénzt ér ez kb?Köszi a választ
a vízpumpa részét hogyan tudom szétszedni? vízpumpa csapágy meg szimering cseréhez. + amik vannak pici csapágyak a blokkba azokat hogyan tudom kivenni? hegesztek bele valamit?
1985 körüli CR 250-hez nincs valakinek power tányérja? (vagyhogyhívják)
Egyik haverom már ezzel szív fél éve, végighívta az összes bontót, de senkinek nincs.
Ha valakinek van elfekvőben, vagy tud valahonnan szerezni, az legyen szíves írjon.
Köszi!
Honda Cr 125 blokkot keresek gyújtás karbi nélkül ha esetleg van valakinek elfekvőben és megszabadulna tőle "lehet hibás is" a váltó a lényeg kérem jelezze köszi :)
A gyártók sajnos mind más méretre gyártják a lendkerék menetét. Egy esztergályos meg tudja mérni, és megcsinálja. A méret vételénél figyelembe kell venni a menet emelkedést, valamint, hogy bal vagy jobb menet. Az yz125-nél jártam úgy, hogy először jobbosra készítettem a lehúzó menetét, és a világért sem akart rá kapni, akkor eszméltem, hogy bal menet/ jelentősége különben nincs, hogy bal vagy jobb menettel van ellátva a lendkerék/. A te esetedre a választ nem tudom, hogy milyen menettel van a lendkereked ellátva. A lenkeréklehúzó árban nem egy nagy tétel, méret alapján én bárkinek meg tudom csinálni.
a lendkerék lehúzó méretét meg tudod adni? mármint a menetre gondoltam hogy csináltathassak egyet. semmi mással nem tudom le venni úgy rá van gyógyulva. vagy ha esetleg adna kölcsön valaki.... de ezt nem tartom valószínünek.
A lendkerék lehúzásához lendkerék lehúzó kell, bármi más eszköz alkalmatlan. Súlyos deformációt okozhat a körmös lehúzó alkalmazása. Még a lendkerék lehúzó alkalmazásánál is figyelemmel kell lenni, hogy a lehúzó csavar vég, sérülést ne okozhasson a főtengely csúcs furatán. Erre a megoldás , menetes védő sapka a főtengely végére és azt támasztja meg a lehúzó csavarja. A főtengely majdani javítása végett lesz szükség az ép csúcs furatra/mérőórás centírozás/.
Már képbe vagyok ezzel a dologgal viszonylag hála istennek most gyűjteni kell az új dugóra... pedig nem akartam újat venni még. Még éppen szerencse hogy nekiugrottam szétszedni a blokkot kitudja mikor adta volna ez meg magát.
van egy használaton kívüli Marzocchi teleszkópom, sm szettem és hozzá való tengelyem,a ktm feliratos, az csak felnicsík,tehát eltávolítható... ( 450-es honda crf-be volt)
ha valakit érdekel csörögjön rám,külön is eladó,az ára megbeszélés tárgyát képzi
06 30 635 9305
1. az alumínium csapágyházat melegítem, és a csapágy kiesik.
2.dűbel szerű csapágy kihúzó. A belső gyűrűn megszorul,és a csavar száron mozgó kis súly kirángatja a csapágyat a helyéről.