Viszont épeszű ember csak párban cseréli a blokkfeleket,mert úgy illesztették/gyártották őket központosra,és úgy koptak,mozogtak hozzá egymáshoz az elmúlt több mint 10 évben...
Vagy ha nem sikerült láncot cserélni akkor a kis lánckerék előtt lévő,akár házilag is elkészíthető lemez pont ezt akadályozta volna meg...apróság,igazából pénzbe sem kerül,de jó pár 10e-t a zsebedben hagyott volna.
Bontottan 20 körül mozog 1db. Az a biztos ha pontosan tudod az évjáratot. Dobj egy képet róla és nagy valószinűséggel megmondjuk milyen évjáratú. Olcsóbb lett volna láncot cserélni! Nem?
Sziasztok! Olyan kérdéssel fordulnék hozzátok, hogy kb mennyibe fájhat egy baloldali blokkfél? Sajnos a haveromnak elszakadt a lánc és ugye jött aminek jönnie kellett. (ami tudott tört). A motor elméletileg 96-os évjáratú 250-es cr! (bár sztem egy kicsit idősebb) Tehát további kérdés még az, hogy mettől-meddig megegyezőek a blokkfelek vagy blokkházak?
Dús keverék, sok üzemanyag, főtengelyszimering, rossz hőértékű gyertya. Sokan megveszik a 9-es hőértékűt a motorral meg csak tötymörögnek, igy a gyertyának nincs megfelelő öntisztulása és megáll. 7-8-as hőértékűtől nem kell nagyobb, hidegebb időben a 7-es is elég, persze ha pályázol akkor 8-as.
Olyan gondom lenne, hogy a gyertyáim mennek "tönkre" a motorban, a motorban már réginek tűnt a gyertya ezért vettem egy új ngk t, ami 1 óra után megadta magát, akkor visszaraktam a régit azzal jó volt, mentem a motorral kb 5 órát, majd menet közben leállt a motor, gyertyát kivettem és nem igen volt szikra, egy nagyon kicsi a közpső elektroda és a szigetelés között, benzinben megáztattam egy ronggyal megdörzsöltem (csak ezek voltak nálam) utána "szépen" szikrázott de továbra is a középső elektróda és a szigetelése között, nem pedig a test elektróda között. Kérdés, mi okozhatja ezt? (utána hibátlanul ment tovább a motor)
Mondjuk onnan hogy üresben van a váltó.Tehát az egyik tengelyt(pl.a lánckeréktengelyt) bírod forgatni úgy hogy a másikat(kuplungtengelyt) lefogod.Ha üresben van és be bírod rakni a léptető villákat a kapcsolóhengerbe akkor helyén van minden! sajnos nem tudom egyszerűbben vagy érthetőbben megfogalmazni
Ha nem forog körbe a kapcsoló henger(nem lehet végig váltani a mind a 6-ot) akkor valóban az a gond hogy rossz pozícióba raktad.A leg egyszerűbb verzió hogy "üresbe" forgatod a váltót.egyébként a kilincsmű felöli oldalon van egy stift a kapcsolóhengeren az üres állásban előre felé mutat(mármint a blokk eleje felé)
Hát konkrétabban az lenne a gond hogy üresen kívül nincs más kettes is csak úgy ha húzom felfelé a váltókart miután elengedem kidobja. Én a kapcsolódobra gondolok mert képek alapján picit elfordítva raktam be mivel van rajta 1 rovátka. Vagy mi lehet még a gond? a fogaskerekek tuti jól vannak összerakva hézagolók se maradtak le.
A K C I Ó ! ! !
komplett acerbis Idomszett matricával+led fejidom+fém s-es tank=40e
enduro excel, dunlop gumikkal, hátul féktárcsával,szinte vadi új!
behr sm szett michelin 85%-os gumikkal, a hátsón tárcsával,lánckerékkel=100e
Egyben 180e
Vagy ha nem sikerült láncot cserélni akkor a kis lánckerék előtt lévő,akár házilag is elkészíthető lemez pont ezt akadályozta volna meg...apróság,igazából pénzbe sem kerül,de jó pár 10e-t a zsebedben hagyott volna.