nekem nincs semmiféle horpadás mint neked. de én a képen lévő bölcsőnek a külső részéről beszélek a váltókar alatti résztől picit előrébb, a festék is le van pattogva
Sajnos a jelenlegi gazdasági helyzetben nem mindenki engedheti meg magának, hogy egy nagyobb összegű motort megvásároljon, főleg nem azért, hogy 2 hetente egyszer használja. Gondolok itt olyanokra mint én. Ezért inkább veszek/ünk egy kisebb értékű idősebb motort amire aztán apránként költjük a pénzünk. Aztán, hogy megéri-e az megint más kérdés. Bár szerintem sehogy sem éri meg, átkozott egy hobbi ez
Szerintem tudom melyiket mondod, most az első oldalon van a hirdetése, most újíthatta meg. Megmondom őszintén én kíváncsiságból felhívtam egy pár napja Azt mondta alkudozás csak személyesen, tehát biztosan enged. Csak kérdés, hogy mennyit.
A 92-ben gyártott motorok már sok vihart megértek, először biztosan egy versenyzőé volt, az már ki szívta a vérét, utána még rosszabb sorban került. Legalább volt 5 gazdája akik mindig javítgatták a végén vagy te, megveszed és azt gondolod naivan, hogy 60 000 Ft- bol fel tudod javítani. Csak hogy ez az összeg az első részlet volt, és még utána jön a többi. Egy versenymotort nem elég csak lábra állítani, azt valóban fel kellene újítani, a teljes felújítás olyan sokba kerül, hogy ezt az idős gépet nem érdemes. A tudatlan vevő idővel rádöbben, de akkor már bent van az alagútban és nincs más csak előre. Így lesz az olcsóból drága. Az okos, nem a maga kárából tanul.
Egyébként nagyban függ a motor árától, hogy megéri-e a vétel. Tehát ha jó áron jutsz hozzá, még ha több gondja van sem biztos, hogy buksz vele. Ha szabad kérdeznem mennyiért vesztegetik a kiszemeltet?
Hát köszi a segítséget. :D Igazából nem tudom, mi legyen. Egyrészt jó lenne, mert legalább lenne egy szépen felujított motorom. Másrészt, meg óriási lutri az egész. :D Alszom rá egyet.
30e körül perselyeznek,ha már szét van borítva akkor úgyis lesz vszeg vhol meglepi,én 80-100e körül tennék félre rá már ha normálisan,saját részre akarod megcsinálni.
Nekem is 92-es 125-ös gépem van. Én is kopottan vettem a mocit, de nem bántam meg! kb 60.000ft-ot költöttem rá mire teljesen rendbe jött. A motort viszonylag olcsón vettem (140-ért). Most 200.000-ben van és tényleg jó, már csak a festés van hátra. Én személy szerint azért is döntöttem így mert így legalább magam újítottam fel, tudom mi van benne, nem 220-ért vettem olyat ami "költségmentes" és más gányolta össze! Ez az én véleményem....
Ha ujitani kell és jó cuccokkal akarod megcsinálni, akkor kb 80e ft+munkadij. Dugó-hajtókar-főtengelycsapágy-szimering-tömitések-hónolás. Ha perselyezni kell az kb még 20e ft! Azen kivül még ki tudja mi baja lehet. Beletolhatsz 150e ft-ot is simán!
Hali! Lenne egy kérdésem. Lehet veszek egy mocit, ami dugócserés. 92-es cr 125. Fel akarnám újítani, mert nagyön bejön ez a típus. Az a gond, hogy a motor dugócserés, ês kopog egy kicsit. Nyilván itt cserés a főtengely, a hajtókar meg a dugó. A hengert is megérné fúrni. A kérdésem az, hogy ez mennyibe fájna? Vagy ha perselyezni kell, azt hol, és mennyiért csinálják meg? Válaszotokat várom. Üdv
Valószínű, hogy én is párban cserélnék blokkfeleket, de nem szentírás. A gyárban legyártanak 1000 jobbos és 1000 balos részt, nem lesz közvetlen párja egyiknek sem, ezért jónak kellene lenni egy másik motorból kivett félnek is. Egy érdekes eset. Az egyik barátom kínai motorfűrészében az egyik blokkfél eltört. Keresgélt , és a holmijai közt talált egy szétszedett svéd motorfűrészt , és annak az ép blokkfelével összepározta a kínait, láss csodát remekül passzolt minden, pedig egy teljesen más márka. A kínaiak annyira pontosa letudták másolni a gépet, ami a magyarázata lehet az estnek.