Ez így volt, de az ablakolás volt elbaszva a hüvelyes hengerben, azért volt csoffadt. Mondjuk a mai napig azt mondom, hogy egy 2T 250 maga a gyilkológép, és aki mást állít, az nem csavarta még le a gázt ÉS NEM HAGYTA OTT
...de néha azért már rákapok én is, mi a jó benne...de a KXF250 helyett most KXF450 lesz szerintem.
Abszolút semmi különbséget nem érzek semmilyen tekintetben sem.
Minden olyan mintha nicos lenne.
Szokták mondani, hogy gyengébb lehet 3-4 lóerővel, de az az ablakolás pontatlanságából adódhat...
Nagyon sok főtengelyt a szét nyomatáskor rontanak el. A kikönnyített nem egyenletes belső sonka felületet nem szabad nyomás alá tenni, mert maradandóan vetemedhet. Ilyen esetekben a hajtórudat kell szétvágni a görgőkkel és a csappal együtt, és utána már lehet nyomatni a préssel, mert akkor lesz jó felfekvő felület a csonk csap kinyomatásához Remélem, hogy aki ezzel foglalkozik tudja vagy csak azt érzékeli, hogy nem tudja, vagy csak nehezen az összepréselt főtengelyt megfelelő mértékre kícentírozni sonkák vetemedése végett.
Pepex és volt előtte lehetőséged nicasilos hengerrel is használni a blokkot,mert el szokott hangozni hogy a hüvelyes henger némileg erőtlenebb szokott lenni,mintha Keme mondta volna hogy miután felkerült a hüvelyes blokkra a bevonatos henger erősebb lett,de annyira hogy el kellett adni?!
Van egy fórumtag akivel szeretnék beszélni,de sem a mailcíme,sem a telszáma nem él,tud vki esetleg segíteni hogy hogy lehet elérni?
Róla van szó: http://www.sportmotor.hu/tagok...
akkor sztem a vizsgáld meg a forgattyús házat is,nem törvényszerű de benne van,hogy kapott.ott is a forgattyúsház és a váltó közötti részt azon kb 10cm-es részen mert ott a leggyengébb mivel ott nincsen merevítve semmivel.
nem neked írtam.ha forgattyús házba bekerülnek bizonyos darabok célszerű ránézni nem e deformálódott a blokk valahol.minap szívtam pont egy ilyen jellegű dologgal.csak ott valami barbár úgy centrírozta ki a főtengelyt,hogy megsértette a sonkán lévő lemezt ennek következtében leszakadt belőle egy darab,henger megúszta dugó nem plusz eldeformálta a forgattyúsházat és össze rakás után zabálta a váltó olajat,és megint lehetett szétszedni.egyébkén mi Nagykőrösön Pozsárbácsinál csináltatjuk remek szaki.
sziasztok.
Vettem egy 1988-as honda cr 125-öt.
Olyan problémával vettem meg a gépek hogy a dugattyú szoknyájából letört egy darab és elrendezte a főtengelyt és a csapágyakat, a henger túlélte.
A főtengelyt már megkérdeztem 4 helyen de sehol nem akarják nekem felújítani mert lemezelt.
Tudtok valami céget mondani aki meg csinálná nekem elfogadható áron?
Én csak segítség képen próbáltam leírni a tapasztalataimat, ha már hüvelyes lett a motorom. Mert a forumot olvasgatva az jött le hogy mindenki csak pletykaként légből kapott infókból ismeri a hüvelyezést.
Én is tartottam tőle először, de gondoltam kipróbálom. Alaptalan volt a félelmem.
66,42 re lett alapból fúrva a henger és 66.35-ös dugattyút kapott.
Majd első és második cserekor is szépen nézett ki, a hónolás látszott és az indikátoróra sem mutatott egy századnyi kopást sem. Tehát sem fúrás sem hónolás, sem pedig nagyobb dugyattyú berakása nem volt indokolt. Ezek az én személyes tapasztalataim.
A perselyezett motor olyan mint a régebben gyártott öntött vas hüvelyes. Ezeknél a motoroknál minden dugattyú cserénél fúrni kell a hengert, nem úgy mint a nicocilosnál, annál csak a dugattyút kell cserélni. Az öntöttvas perselyes hengert általában 3- szor lehet fúrni 0,5 mm lépcsővel. A jól illesztett motor, az 4-5 század mm, vízhűtés esetén. A bejáratás lényege, a henger és a gyűrű összekopása, mert amíg nem kopott össze addig átfúvás léphet fel, és meg ragadás lehet a vége. Nem álló helyzetben, hanem menetben kell bejáratni a motort ahogy már írtam, fel kell ülni és nyugodtan menni kell vele, és az szépen bejáródik. A hűtés is így a legjobb.
Felrúgod az ősi tanokat,és 450-re váltasz?