A feketét a gyertyapipára kell kötni,a másik oldalát pedig a farkadra.Ha megnyomod tutui az orgazmus.
Te amúgy tényleg 27-éves vagy?Google-t ismered?
Földhöz szoktad magad verni,ha nem kapsz meg valamit készen?
Üdv!
Továbbra is érdekes lenne, h 1990-es évjárat körüli CR250-nek a leállító gomb vezetékei milyen színűek és hova futnak be? Valaki erőltessen már ide pár okos gondolatot :D
Bocs véletlen elírtam,
67,34 az a dugó,és 67,84 a köv,
csak kicsit bebasztunk,haverom azt állította ,hogy az már nem fér,
de majd a gépműhelyes mejmondja a frankót!
Sziasztok!
Délután lehúztam a hengert,
66,34 es a dugattyú,,a következő túlméret 66,84 mm,
igazából az lenne a kérdés,hogy mi az a minimális persely falvastagság amíg lehet furatni( az enyém kb 1,5-2 mm )
hozzáértő személyek véleményét várom,hogy még bírja e a fúrást vagy perselyezés a megoldás?előre is köszi!
Nincs ebben semmi nagy titok.Csak annyit csinálnak,,hogy rugót cserélnek a teleszkópokban,annak érdekében,hogy a teleszkóp abban a bizonyos SAG tartományban mozogjon,amiben optimális a működése,és ehhez szelepelik át a húzó,és nyomó csillapításokat.Ha kivül esik ezen a tartományon a mért SAG,attól függöen cserélik,keményebre vagy puhábbra a rugót,és szelepelik a csillapítást.Ez a pilóta súlyától függ.
Javítok mesterem Nem kell az állandó pálya Példák erre az embereim.
Más motorok,más futóművek,de személyre szabva ég és föld a motorozás velük egy gyári újhoz képest is.
Legyen az enduro-endurocross,motocross stb.Bajnokok évek óta
Ezeket viszont karban kell tartani.Nem mint anyuci a gyerekét
A testsúlya gondolom többé kevésbé állandó...ha tudja hogy milyen stílusban motorozik és milyen jellegű futóműbeállítást részesít előnyben és többé kevésbé állandó jellegű pályán motorozik vagy endurózik akkor vmennyire testreszabható a futómű,bizonyos kompromisszumokkal.
Szerintem a legnagyobb változást egy cserélhető betétes hengerfejjel tudnád elérni,ha erő növekedést szeretnél,aztán egy jó rezó,de ez csak az én véleményem.De ha igazán jót akarsz magadnak,akkor hagyod a blokkot gyárira,és csináltatsz alá egy jó futóművet ami a te súlyodhoz van belőve.
Igazából egy "high-end" cr-t akarok magamnak, mert tetszik ez a moci,
lesz majd hozzá fmf gnarly rendszer meg v-force 3 membrán, továbbá karbi légterelő "powerwing" is.... az új wertex dugó meg új hajtókar szintén..... egy valag pénzbe lesz, de ha egyszer kész lesz, még faszább lesz....
Sajnos most még elmarad az ereje az ex rm 250-esem-éhez képest, de sokkal kezelhetőbb a futóműve, sokkal jobban kanyarodik, ezért ha bele tudom majd ezekkel varázsolni azt az erőt vagy többet mint ami az rm ben volt, akkor rendkívül boldog leszek és teljesen elégedett.... erről a cuccról továbbá a korábban már legyártatott powerdekni alátétről az amerikai fórumokon olvastam, egy próbát megér, a dekni alátét is hozott nekem és a haveromnak a motoron némi középtartomány növekedést, ezért ezt is legyártatom.
Sziasztok!
A napokban lehetőségem nyílt gyártatni ilyesmit mint a linken: https://www.denniskirk.com/moo...
csak érdeklődnék hogy kellene-e valakinek még ilyen?
alu ötvözetből készülne 5mm vastag lenne, állítólag növeli a motor nyomatékát, a membrán és a blokk közé kell rakni.
4000Ft + postáért fogom árulni ha majd lesz.
gyakorlatilag a membrán és a blokk közötti tömítés alakja lesz század pontosságra lekoppintva sokmilliós gépen.... :D
majd ha lesz darab , lesz róla kép is, kb 2-3 db marad pluszban nekem a sajátomon kívül, azt akarom majd eladni.....
ha jól tudom 78-01-CR250 -esekhez jó elvileg e szerint a lin szerint: http://www.ebay.com/itm/Honda-...
Te amúgy tényleg 27-éves vagy?Google-t ismered?
Földhöz szoktad magad verni,ha nem kapsz meg valamit készen?
Továbbra is érdekes lenne, h 1990-es évjárat körüli CR250-nek a leállító gomb vezetékei milyen színűek és hova futnak be? Valaki erőltessen már ide pár okos gondolatot :D
67,34 az a dugó,és 67,84 a köv,
csak kicsit bebasztunk,haverom azt állította ,hogy az már nem fér,
de majd a gépműhelyes mejmondja a frankót!
66.34? Az még igen az eleje nem? Utána még van 66.35--36--37--38
Biztos hogy olyan nagyot kell fúrni bele?
Délután lehúztam a hengert,
66,34 es a dugattyú,,a következő túlméret 66,84 mm,
igazából az lenne a kérdés,hogy mi az a minimális persely falvastagság amíg lehet furatni( az enyém kb 1,5-2 mm )
hozzáértő személyek véleményét várom,hogy még bírja e a fúrást vagy perselyezés a megoldás?előre is köszi!
De itt mindent elmond a bácsi.
http://youtu.be/bmSsU0jVj34
Amúgy most mi ez durca hogy jövőre csak fából készült gólyalábakkal foglalkozol,vagy azzal sem? Vki megen beszóóót,hagyjad rája!
Más motorok,más futóművek,de személyre szabva ég és föld a motorozás velük egy gyári újhoz képest is.
Legyen az enduro-endurocross,motocross stb.Bajnokok évek óta
Ezeket viszont karban kell tartani.Nem mint anyuci a gyerekét
Azért majd 1 videót csapass fel!
lesz majd hozzá fmf gnarly rendszer meg v-force 3 membrán, továbbá karbi légterelő "powerwing" is.... az új wertex dugó meg új hajtókar szintén..... egy valag pénzbe lesz, de ha egyszer kész lesz, még faszább lesz....
Sajnos most még elmarad az ereje az ex rm 250-esem-éhez képest, de sokkal kezelhetőbb a futóműve, sokkal jobban kanyarodik, ezért ha bele tudom majd ezekkel varázsolni azt az erőt vagy többet mint ami az rm ben volt, akkor rendkívül boldog leszek és teljesen elégedett.... erről a cuccról továbbá a korábban már legyártatott powerdekni alátétről az amerikai fórumokon olvastam, egy próbát megér, a dekni alátét is hozott nekem és a haveromnak a motoron némi középtartomány növekedést, ezért ezt is legyártatom.
A napokban lehetőségem nyílt gyártatni ilyesmit mint a linken:
https://www.denniskirk.com/moo...
csak érdeklődnék hogy kellene-e valakinek még ilyen?
alu ötvözetből készülne 5mm vastag lenne, állítólag növeli a motor nyomatékát, a membrán és a blokk közé kell rakni.
4000Ft + postáért fogom árulni ha majd lesz.
gyakorlatilag a membrán és a blokk közötti tömítés alakja lesz század pontosságra lekoppintva sokmilliós gépen.... :D
majd ha lesz darab , lesz róla kép is, kb 2-3 db marad pluszban nekem a sajátomon kívül, azt akarom majd eladni.....
ha jól tudom 78-01-CR250 -esekhez jó elvileg e szerint a lin szerint:
http://www.ebay.com/itm/Honda-...