Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha szétszeded kiderül! :D Arra tippelnék hogy a kapcsolókörmök le vannak gömbölyödve...
jó de mielőtt megszorul azt is lehet érezni már meg hallani is főleg aki ismeri a saját motorjának a hangját az tudja hogy valami nem lesz itt jó. NA váltóügybe az lenne a kérdés hogy nekem ugyebár az 5ös szarakszik van mikor 5.előtt szorul a válót ez inkább hideg motornál tapasztalom, de olyan hogy felrakom 5.be alacsony fordulaton bele bele kap de minél magasabb a fordulat annál jobban elforog szóval ha eresztem neki mint a hülye olyan mintha egy üreset dobnék. A napokba szedem szét a kuplungot megnézni hogy miujság vele és megnézem a léptető villát is. Szerinted mi lehet a gond? gondolkoztam már azon is hogy a fogak le vannak "gyalulva" a fogaskerékről.
Mert semmi eszük nincs! :D Vagy volt rá példa hogy olyan gyorsan jön a csúnya hang hogy már nem bírod vagy éppen le bírod reagálni..
Keress nyugodtan,ha tudok segítek.
én sose értettem az olyat hogy ha valamin k**ra hallatszik hogy beteg minek nyűzik tovább, a végén többel köti be az ember mintha lerakja és kicsit spórol rá. Gondolom az se egyik pillanatról a másikra lett olyan ha tényleg annyit lóg. Apropó a váltó ügyben segítséget kérnék ám.
Akkor az volt az! :D
Jobb is hogy nem indítottuk,mert alsó tűgörgőkosár szétesett és ha nem én látom el sem hiszem hogy kb fél centit mozgott az alsó csapon...és vmi csoda folytán nem vitt magával semmit.
a Hirdetést láttam. Nem tudom milyen ülés volt rajta ugyan olyan stílusú volt mint az enyém egy fa kerítésnek volt nekitámasztva valami olyasmi volt a szöveg hogy "hajtókaros de beindul csak csörög,, vagy valami ilyesmi volt.
Amin sárga bordázott ülés van? Hmm,mikor és hol?
Jelenleg szét van borítva,jónak tűnik teljesen!
azt láttam is gondolkoztam a vásárlásán én is de végül le tettem róla. hát eddig blokkilag hibátlan kivéve azt a fránya váltót habár valamelyik nap nem akart indulni csak vagy 10. rúgásra melegen azóta is 1.re indul, nem tudom mi volt akkor vele.
Tiéd 93 v94 es,igazából mind1,a lényeg hogy jól működjön...én is szert tettem egy ilyenre kicsi pénzért,a gyermeknél akitől jött hajtókaros lett,pénz nem volt megcsináltatni így inkább eladta,szerencsére csak pár hónapot volt nála így nem bírta leütni,előtte pedig elég gondos gazdája volt!
szerintem 93-as, de nem tökéletes az alvázszám
nyár eleje óta. Mert?
Mióta is van meg az a motor?
Lenne 1 kérdésem az én motorom hanyas évjárat? mert találtam 1 oldalt ahol a vázszám kezdőbetűjéből meg lehet állapítani a motor évjáratát na már most az én vázszámom: HM JE015406476x ha jól olvastam. Én HM kezdetűt nem találtam csak H-sat de az meg 87es. Ilyenkor mi a gond? Hallottam olyat hogy a hm-esek azok lámpásak voltak gyárilag .
ezt nem is tudtam de ezek szerint azért mosolyog az enyém ha magas fűbe megyek vele mert csikizi a pociját
Mert az való bele,pl ha 10w-40 van benne...
Te legszívesebben mit raknál bele?
hello!honda cr 250 2T!a váltoba 4T olaj van,de miért?azt is rakjak vissza?választ elöre is köszi
Igen, a 02 esek nagyon szomorúak ilyenkor,viszont ha a 00 előtti CR eket megcsikized libatollal /kacsa nem jó/ akkor elröhögik magukat és úgy könnyű felváltani.
A cr 125 ösnek "02 rosszat tenne ha kuplung nélkül váltanék fel?
Hali
Kis kultúr fitness:)
http://www.bikepics.com/honda/...
13-51 áttétellel 19" os hátsó kerékkel 120 km/h óra a vége a 125 nek...elvileg pontosan mérve! :D
Azért ilyen tempóban már gyorsan jönnek a dolgok,így nem forszírozom,pályára meg nem kell mind a 6 fokozat.
Rendben, köszi! Kíváncsi lennék 15-46-os áttétellel milyen lehet endurozni. 15-49-el nagyon hamar lepörög, 125km/h a vége. Csak "földesutazni" használom.
Sajna nem lett,ezeket addig használták míg "le nem racsnizott"...ilyen jóféle szakkifejezéseket tanultam!
Valóban, de írtad, hogy lehet hogy mégis lesz egy...
Sorry,mailben kérdezted ha jól emlékszem válaszoltam is,olyanom nincsen amit jó szívvel adnék,de 6e környékén már kapni újat..
Üdv! Lett 45-46-os hátsó lánckerék? Nem válaszoltál.