Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Kösz mindenkinek a gyors válaszokat, akkor olaj csere plusz ami kell és csak utána állok neki állítgatni
Akkor olajcsere+takarítás+ami szükséges csere,utána lehet /és van értelme/ tekergetni...és fél zsák cement a hátizsákba hogy ne szitáljon! :D
A kerék rendben van és a csapágyak is, olaj valóban még "előző tulajnál" (vagy nála se) volt cserélve a szárakban ( még nem használtam sokat most jött el a rendberakásideje). Én mondjuk könnyű vagyok 67 kg, haverom alatt aki 95 alatta nem szitál :D

Érdekes, nekem a gugli tegnap még ezt nem dobta ki
Jogos a felvetés hogy amíg nincs rendben a teló,vagy fogalmad sincs mi van belül benne,addig tekergetheted,de nem biztos hogy javulni fog...
Kormánycsapágy rendben,kerekek nem ütnek,nyolcas nélküliek?
Csak súgok,de nem segítek.Elsőnek kérdezném(de magadnak válaszolj)mikor volt átnézve,vagy olajcserélve,esetleg felújítva az a kérdéses "teló".
Van egy üzemórája az olajcserének(mi max 40-ig tudjuk azt elhúzni).Ha megnézed a könyvét mikor kellene,két hátraszaltót fogsz dobni.
Ha nem volt, ne is keresd a választ mert sosem lesz jó magától.
Ha meg le volt szervízelve választ attól kérj aki csinálta.
Jah még lemaradt, hogy egyenletlen terepen (sok egymás utáni bukkanó)nagyobb tempónál beszitál a motor eleje, próbáljam meg a húzófokozati csillapítást keményíteni és akkor nem fog beszitálni?
Hello

Az első teleszkópokon a légtelenítőt, hogy kell használni? Próbáltam utána olvasni a dolognak, de arról nem találtam infót h hogyan kell kiengedni a levegőt, (én azt olvastam h futamonként érdemes kiengedni, de ez mezei hobbistára vetítve hogy néz ki)
Üdv
Honda CR 250 es hűtők.1990 es amin a gumi tömlők vannak az javított és nem lukas sehol,A másik kettő lukas valahol.
Hálistennek a motoros társaktól mindig normális és egyben jó választ kapok kérdéseimre...Egyszerűbbnek láttam ,mint guglizni ;)
Igazán nincs mit,akinek tudok annak segítek és van akinek beszólok..vagy mindkettő! :D
Az írtad hogy van CR-ed,azt nem hogy rendszeresen látogatod a fórumot. Amúgy tényleg miért nem gugliztál?
Magasabb szintet? Miben? Testsúlyban,hajszálban,szemöldökszámban?
Köszönöm a kimerítő választ...
Az hogy sosem jártam a fórumban,az nem igy van,mivel irtam ,hogy van Cr-em és rendszeresen látogatom ezt az oldalt...
A guglis téma jogos...Nagyon rendes vagy, a sértődés távol áll tőlem:)
Ahogy látom Te egy magasabb szintet képviselsz ;)
http://www.olajsziget.hu/motor...

10 betű a gugliba és biztos a válasz vagy 5 sor egy fórumba ahol sosem jártál,és vagy válaszol vki vagy nem,és vagy jót mond vagy nem.

Ne haragudj meg /de ha megteszed az sem érdekel/ szval a lényeg:
Az eszed miatt nem foglak ellopni...

Amúgy:

Igen
Sziasztok!Egy kérdesem lenne...remélem valaki tud rá választ is:)
Lenne egy 200as 2ütemű yamaha quadom, LÉGHŰTÉSES!
A kérdés az lenne,hogy az automat olajozású rendszerbe Motul 710es olaj jó e, mint amit a cross motororokba kevernek benzinhez?!
Nekem van egy Honda Cr-em is,abba jó...a kérdés hogy a quadba is jó e...:) Előre is köszi
Köszönöm!Ránézek!Még egyszer kösz a tippet!
össze is akarom rakni
flexel
köszönöm szépen.
A tekercseket az alaplapról hogyan tudom leműteni?
sziasztok.
Nem tudja valaki hogy egy 1985-ös évjáratú honda cr 125-höz mekkora méretű szimering kell a váltókarhoz?
20e magasságában szoktam belebotlani belföldön ha hirdetnek..
reális áron nem találsz újat.. horror áron van de újabb évjáratú is stimmel, nekem 99'es évjáratú a motorom, ha jól emlékszem 2000res évjáratút rendeltem ebayről 65$ volt postával együtt.
Sziasztok!
Van egy első féktárcsa burkolatom cr/crf hez asszem 2002 utániakhoz jó, a legjobb lenne elcserélni egy olyanra ami jó a 98-2001-es cr 250-re. De ha nincs ilyen akkor eladó 4000 jó magyar forintért+posta, mert az enyémre nem jó :( kb ilyesmi mint a képen:
http://www.ebay.co.uk/itm/Hond...
Köszi Gery,sajna a 25ös berúgókar nem passzol! :D