Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

10w-40 em van otthon.azt használtam a 4t-hez.azt mondták ehez nem jó...még egy kérdés.a 2t-knek álltalában magas fordulaton olyan hangja van mint a robóknak.az enyémből valamilyen ok miatt ki lett szerelve a power.elképzelhető hogy az miatt van olyan hangja mint egy simsonnak és nem mint egy magasan pörgő robogónak?(érdekesen magyaráztam de remélem érthető ) valamint ez mennyit ronthat a teljesítményén?nem pörög annyira stb..
Sziasztok! Érdemes lenne foglalkozni vele? ETZ250 blokkot gondoltam bele hobbimotornak. Központi teló tartály nincs, fékeket rendbe kell rakni...

http://aprod.hu/hirdetes/cross...
Motorkerékpárba való 10w-40 et,ami jó az olaj kuplunghoz is,vagy automata váltóolaj...
akkor olaj csere lesz.sajnos nem tudom megmondani az olaj típust mert nem vagyok otthon,csak 7végente járok haza suli miatt.milyet ajánlatok?
Ha minden rendben van akkor működnie kell normálisan,kezd a legegyszerűbb és legolcsóbban orvosolható gonddal,ne akarj rögtön alkatrészt cserélni ha nem is tudod mi a gond!
Még mindig nem árultad el milyen olajat sikerült belerakni,de a lentieket olvasva simán azt gondolnám hogy 80W-90 van benne ha olaj nélkül jó,olajjal meg nem működik.
milyen olajat ajánlasz? elég régi cr 125-ös (1985) esetleg egy másik alkatrész segíthetne? vagy akkor az egészet át kell pakolni?
Vagy az olajtól tapad össze ismét,vagy nem elegendő hosszon emel ki...sztem .
minden ok vele,ezért sem értem hogy mi a baja.az olaj nevét most nem tudnám megmondani,de direkt úgy vettük hogy crossba való legyen.kicseréltem a teljes kuplungot 1évvel fiatalabbira.azzal teljesen kiemelt viszont nem oldott...nem értem...
Kiemelőrész nem szorul sehol sem? Bovden,pálca,kiemelőkar vége nincsen elkopva? Rugók nincsenek elgyengülve? És milyen olajat raktatok bele?
sziasztok!korábban már írtam hogy a kuplungomnak összetapadtak a lamellái és nem emel ki.azóta javításra került.megtisztítottuk és amíg nincs benne olaj kemény a kuplung,de kiemel.viszont amint olajat kap összetapad és nem emel ki.mi lehet a gond?
5 embert megkérdezel abból 7 különbözőt ajánlanak...ha sokat homokozol vele akkor majdnem mind1 is.
A 2001 nem RC-s...más egyebet nem tudok,kérem kapcsolja ki!

98 után már 5 gangos a blokk,így a fokozatelosztások miatt lehet hogy karcsúbbnak tűnik egy blokk a 6 sebesség után..bár a többi 125 is talán 5 sebis 00 környékétől.
Nem tudom, kikkel beszélgetsz, de hagyd abba.
Üdv!

Az lenne a kérdésem, hogy a 2001-es CR 125-ben milyen henger van? HPP, vagy RC? Illetve még azt kérdezném meg, hogy az RC henger tényleg olyan rossz, mint amilyennek mondják? Sok helyen azt hallottam, hogy gyengébb, mint a HPP hengeres Hondák, meg mint a kategóriatársai.

Válaszotokat előre is köszönöm.
Sziasztok tippet kérnék milyen láncot vegyek a mocira,kinek milyen a tapasztalata cr 250 előre is köszi :D
Azért 18-as a hátsó kereked, mert a motorod 1993-as. 1995-ben volt a 125-ös először 19-es hátsóval szerelve.
köszi a választ.
Van hajtóműolaja a repsolnak és motulnak is vagy atf automata hajtóműolaj is jó bele!
blokba olajat milyet kell milyet érdemes? 15w40 vagy milyet!na és mennyit?
90 es évek középig 18" a kerékméret,utána váltott a Honda 19" ra.
Buvez megnézem..
helló az lenne a kérdésem hogy nekem nem 19-es hátsó keréknek kéne benne lennie, csak mert gumit akarok rá venni és megnéztem a felni 18-as vagy ez a gyári mérete?
Igen én csak a blokkra irtam.
A határ a csillagos ég! Ha tényleg teljes generálról beszélünk (blokk, első-hátsó felfüggesztés, himba...) Simán rá tud költeni az ember 200-250.000Ft-ot. És, hogy abból mennyi jön vissza majd...?
Az az attól függ milyen minőségű alkatrészeket rakatsz bele! Proxal meg koyo-val kb 90e+munkadij! De van namura ami olcsóbb és mitaka hajtókar ami szintén olcsóbb ugy szerintem 60e körül megáll!
sziasztok!egy cr 250 93 as évjáratu motor teljes generálja milyen árban lehet? meg még annyi hogy milyen olaj kell a motorblokba és mennyi!dl?