Sziasztok keresek 250-es 96-os CR-hez hátsó kereket gumi nem szükséges se féktárcsa se lánckerék de ha egyben van ugy is érdekel. Ha esetleg valakinek lenne kérem jelezze pepekrossz@gmail.com vagy 0630 592 8321. Előre is köszönöm.
A "háromszögben" nincsen váll egyik oldalon sem,meg kell melegíteni majd kipréselni.Az összerakásnál pedig nem egy ördöngösség hogy középre kerüljenek a tűgörgős kosarak,ezerféleképpen kimérheted,de adja is magát...
Gery beugrott még egy srác akinek lehet,beszélek vele holnap ha meg van még a telszáma.
93 as (250) himbából a csapágyakat hogy kell kioperálni, egyik oldalról kell áttolni? vagy a csapágy alaphelyzetben egy vállhoz van tolva és csak kihúzni lehet? ha az első variáció akkor az új tűgörgők berakásánál hogy lehet eltalálni hogy mennyire kell betolni? szimering vastagságú hézagolóval pl? ha második opció akkor milyen szerszámmal érdemes kihúzni?
Sziasztok gép felújítás előtt, alatt állok a kérdésem a következő melyik éri meg jobban egy kicsit használt , de eredeti honda henger+dugó vagy egy számomra ismeretlen nevű Cylinder works kombó ? (Crf 450)
Gery beugrott még egy srác akinek lehet,beszélek vele holnap ha meg van még a telszáma.
93 as (250) himbából a csapágyakat hogy kell kioperálni, egyik oldalról kell áttolni? vagy a csapágy alaphelyzetben egy vállhoz van tolva és csak kihúzni lehet? ha az első variáció akkor az új tűgörgők berakásánál hogy lehet eltalálni hogy mennyire kell betolni? szimering vastagságú hézagolóval pl? ha második opció akkor milyen szerszámmal érdemes kihúzni?
Az lenne a kérdésem hogy a honda crf250-ben (2006) gyárilag vas vagy titán szelepek vannak?