Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én minden otthoni 2t gépben ezt használom :)
http://www.olajsziget.hu/motor...
Szerintem jó a q8,
Ez pl egy fasza 2t olaj:
http://www.olajsziget.hu/motor...
A láncspréjük is jó.
Ezeket talaltam!
De akkor ez service manual is egyben? Nekem a blokk szétszedése összerakása rész lenne a fontos. Át tudnád-e nekem küldeni?
Hello!Honda cr 125-höz kéne nekem service manual vagy ha valaki megtudná mondani a gyári futómű beállítást azt megköszönném!1996-os évjárat! Előre is köszönöm a segítséget!
sziasztok! Q8-as olajról mi a véleményetek?
Helló próbálj itt érdeklődni :)

http://forum.index.hu/Article/...
Kár...azt hittem meg van a 93-as év is!
A Bill Haynes-féle CR biblia van meg, CR80-125-250-500-ra, 1986-2001-ig.
Keme! 93-as cr 125 höz manualod nincs?
Ok, már értem. Valamiért azt hittem az egész hozzászólás a kuplungról szól.
"Eleinte ne csőgázzal, és inkább dúsabb keverékkel." Ezt pedig a motoroskolléga kérdésére válaszoltam, itt sem látok összefüggést a kuplung és a keverék között.
"Az első tank kifogyása." Ebben az esetben időt határoztam meg vele, semmi köze nincs a kuplunghoz. De bakon, illetve tolva nekem sem emeltek ki.
A dúsabb keverék mennyiben befolyásolja a kuplung működését?
Amúgy a túl sűrű keverék se jó mert azonkívül hogy beköpi a gyertyát, egyenetlenül fog kopni a motorod a valagnyi lerakódások miatt...
Persze a bejáratás az más dolog...
Így van,ki kell tapasztalni hogy mire használod,hogyan használod és mit használsz...szétszedésnél ki szokott derülni hogy hol van extra kopás és hol van olajfilm még mindig.
Rendben feltétlenül írok! De ez úgyis a télen lesz addig meg elmotorozgatok így. Ha már itt tartunk én Castrol Power 1 Racing-et használok 1:33-as keverékkel lényegében pályázgatok amatőr szinten meg néha kisebb endúrózgatás, gyertyát nem köpi be füstölni annyira füstöl amennyire kell menni megy. Én meg vagyok elégedve ezzel az olajjal
Sajnos márkán belül sőt még tipuson belül is lehet eltérés a gyár által közölt adatok között. Nekem a tm-re 50-es keveréket ir a manual. Ujabb exc-nél már olvastam 60-as keveréket is. Régi cr-hez a manual 20-as keveréket ir. A kawasakim csak 40-est kapott. A tm-em 40-essel ha sokat tötymörgök hajlamos beköpni a gyertyát, viszont a manual által megadott 50-essel szép a gyertyaképem. Ha pályán mennék én is beletenném a 33-as keveréket az tuti és meglátnám mit mutat!
Ezért mondtam hogy ahány ház annyi szokás! :D
Mi 1:25 magasságában használunk Agip Racing 2T-t és nem dől orrán száján az olaj,gyertyát sem köpi,de mki úgy keveri ahogy akarja...

Gery van kpl váltóm is,és van külön is bontva,bár nem minden sebesség,ha szét van szedve dobj egy mailt és megnézem milyen verzió lehet...
Hát most télére tervezem a blokkot széthúzni Mert az 5öst nem veszi be vagyis be veszi csak elpörög néha néha bele bele ránt 1et szerintem a fogakkal lehet gond mivel magas fordulaton könnyebben elpörgeti mint alacsony fordulaton. Váltó alkatrészbe rád gondoltam nem tudom külön adsz-e el váltó alkatrészt vagy komplett váltót kell hogy vegyek.Második neki futásra dugószett illetve tűgörgőkosár csere, láncszett csere meg egy váz festés amit szeretnék télen elvégezni.
hát köszi mindenkinek a segítséget! jó fejek vagytok! nem is értem iért ment múltkor a cívódás h senkinek nem segítetek.nekem mindig jött az értelmes válasz és segítség!köszönöm!
A hűtőbe fele-fele arányban töltök vizet, és belevaló fagyállót. A fagyálló nem csak a fagy miatt kell, ken is. A víz érdekes kérdés, ha nem hajlamos a vízkövesedésre, én a tiszta vizet is beletöltöm, ha nincs más.
Pályára 1:33 tökéletes! Inditás előtt nyomd le párszor a berugókart, szépen jár e aztán pakold végig a sebességet, hogy veszi e rakd sebességbe, huzd be a kuplungot és próbáld megtolni, hogy kinyom e a kuplung, de ha a lamellák fognak akkor nem biztos hogy megtudod tolni. Egyébként meg ne parázz, inditsd be és kész!