Akkor célszerű átnézni a mozgató mechanikában a holtjátékokat és hézagolni,ráállítani,ha szét van szedve akkor kitakarítani.....125 nél jól el lehet legózni vele!
Így igaz! Inkább legyen régebbi, de az állapota legyen jobb.
Apropó! 87-es cr250 miért nem tol akkorát hirtelen, mint a fiatalabbak? Egyenletesebbnek tűnik a teljesítmény leadása, kevésbé agresszív, de nyélgázon ugyanúgy megy. A HPP miatt?
Honda cr250 99' es motoromban, a JET karbi nem müködik megfelelöen. Bővebben gázadásra nem fúj be a fúvóka. Átnéztem a csatit nem kontakt hibás. Nemtudom tipus hiba e vagy volt e már ilyen nektek?
300 alatt nem nagyon kapsz aluvázast és az is pont ugyanolyan lutri mint akármelyik használt bringa a piacon,plussz menni kell érte vmerre tuti,ha 1-2 alkalommal lesre szaladsz az megint pár 10e,már 350e nál jársz...így egy százassal minimum többe lenne,és ez még csak nagyon alsó hangon van számolva,ez lehet pikkpakk 200e is.
Ha van a farzsebben és az jobban tetszik akkor hajrá....ha racionálisan gondolkozol akkor kár venni pár évvel újabbat.
És ugye a aluvázasak 5 sebességesek,a váz miatt merevebb,ridegebb /a 98-99 tuti/más a viselkedése és a pilótahely is másabb mint az előtte lévő generáción...ha komolyan gondolod a cserét mindenképpen próbálj ki egyet hogy akkor is tetszik-e,ne csak külső alapján dönts.
Én nem eröltetném a fiatalabb vonalat,inkább rendbe tenném a mostanit,a cross úgyis pénztemető!
Akármit is veszel és teszel,ha alkatrész kell akkor ajánlom magam,mindkét esetben kellene fog egy megbízható batyus!
akkor ha jól veszem ki a szavaidból inkább ezt csináljam meg hogy minden klappoljon és van egy fasza motorom? ha másikat vennék arra is kellene költeni? hát igen ez is egy jó meglátás de kíváncsi vagyok a többi fórumozó véleményére is. Köszi!
Most vetted a gépet nem régen, hogyha jól követem a fórumot.
Az én véleményem szerint nagy butaság lenne eladnod.
1- Sok pénzzel kéne kipótolnod, hogyha tényleg egy olyan motort szeretnél ami aluvázas, és csak rá kelljen ülni és motorozni vele.
2- Azt is ugyanúgy kéne szervizelned mint a mostanit. Alkatrészek ára nem tudom, hogy olcsóbbak-e egy újabbnál, de karbantartani biztosan nem tudnád, úgy ahogyan az elő van írva. (Ahogy itt a fómumozók többsége. Lásd: "Milyen olaj kell, mennyit bír egy dugó...")
3- Lehet ha eladnád, és összespórolnál egy újabbra pénzt, azzal is csecsre futnál, mert ilyen ez a magyar használt piac. Ha nem a boltból tolod ki, akkor ne bízz senkiben, és semmiben.
véleményeteket szeretném ki kérni! Szóval nem tudok döntésre jutni a motorral kapcsolatban. Gondolkoztam ezen sokat arról lenne szó hogy ami van most ezt el adjam-e vagy sem így ahogy van és vegyek egy aluvázasat? Vagy ezt csináltassam meg faszára és használjam normálisan. igazából lenne mit csinálni rajta ugyebár 20 éves a gép. Meg persze egy aluvázas jobban is nézne ki. Nem tudok dűlőre jutni benne. Ki mit mondd?
Apropó! 87-es cr250 miért nem tol akkorát hirtelen, mint a fiatalabbak? Egyenletesebbnek tűnik a teljesítmény leadása, kevésbé agresszív, de nyélgázon ugyanúgy megy. A HPP miatt?
A motor hibátlanul működik.
Honda cr250 99' es motoromban, a JET karbi nem müködik megfelelöen. Bővebben gázadásra nem fúj be a fúvóka. Átnéztem a csatit nem kontakt hibás. Nemtudom tipus hiba e vagy volt e már ilyen nektek?
Ha van a farzsebben és az jobban tetszik akkor hajrá....ha racionálisan gondolkozol akkor kár venni pár évvel újabbat.
És ugye a aluvázasak 5 sebességesek,a váz miatt merevebb,ridegebb /a 98-99 tuti/más a viselkedése és a pilótahely is másabb mint az előtte lévő generáción...ha komolyan gondolod a cserét mindenképpen próbálj ki egyet hogy akkor is tetszik-e,ne csak külső alapján dönts.
Én nem eröltetném a fiatalabb vonalat,inkább rendbe tenném a mostanit,a cross úgyis pénztemető!
Akármit is veszel és teszel,ha alkatrész kell akkor ajánlom magam,mindkét esetben kellene fog egy megbízható batyus!
Az én véleményem szerint nagy butaság lenne eladnod.
1- Sok pénzzel kéne kipótolnod, hogyha tényleg egy olyan motort szeretnél ami aluvázas, és csak rá kelljen ülni és motorozni vele.
2- Azt is ugyanúgy kéne szervizelned mint a mostanit. Alkatrészek ára nem tudom, hogy olcsóbbak-e egy újabbnál, de karbantartani biztosan nem tudnád, úgy ahogyan az elő van írva. (Ahogy itt a fómumozók többsége. Lásd: "Milyen olaj kell, mennyit bír egy dugó...")
3- Lehet ha eladnád, és összespórolnál egy újabbra pénzt, azzal is csecsre futnál, mert ilyen ez a magyar használt piac. Ha nem a boltból tolod ki, akkor ne bízz senkiben, és semmiben.
http://www.kepesmotor.hu/honda...