Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Seal Mate, Seal Tech, mindegy. Íme mindenre a válasz.

Kerékről nincs hír, pénz megjött asszem, nem néztem még meg
http://www.sealsaver.com/ Én ilyen védőhuzatra gondoltam...

Kend már megint incselkedik itten vkivel!
Arra én a hézagmérőt tudom használatra,a célnak megfelel ha vigyáz vele az embör...telózsírt hová is?
Kerekecskét megkapta embered,megfelel,pénz visszaért?
A sealsaver lényegében egy olyan cucc, amit vagy megveszel a netről, vagy otthon fél perc alatt vágsz magadnak PET palack oldalából, és a sok naiv kissrácot behülyítheted vele, hogy ha szivárog a teleszkópjukból az olaj, akkor te 15ezerért olajat, szimmeringet és porvédőt cserélsz, helyette kikotrod a homokot a szimmeringajkak alól, és máris cseng a kassza... Hű, miket tudnék mesélni...
Normál felhasználó felrakja a telóharisnyát és kész is,.ebből a gondolatmenetből mentem tovább hogy ennyi erővel jobb ha nincs.
Annak természetesnek kellene lennie hogy a becsúszószárnak és porvédőknek tisztának kellene hogy legyen...bár ez a telózsír új volt megvallom,info nélkül úgy voltam hogy elég a takarítás,de ez szimmering külső részéhez és a porvédő közé kell?
A sealsavert pedig munkámból adódóan csak munkagépeken láttam,bár ez más anyagú ugye mint egy telóharisnya.
Jártam ám így én is a sárral Keme! Igazat szólsz!
A telóharisnya jó. Amíg ki nem lukad, akkor elkezdi gyűjteni a vizes homokot, mint egy zsák, de inkább vizes csiszoló.

Ha nincs telóharisnya, az is jó, ha vigyáztok arra, hogy sose száradjon rá a szárra a sár, mert berugózáskor durván elbán a szimmeringgel, olajjal, elég szépen csiszol.

Az a felső harisnyadarab sem butaság, mert a port letörli berugózáskor, de nem gyűjti be a koszt (lásd első bekezdés), de azt is rendszeresen takarítani, figyelni kell.

Mint mindennek szerte e mesés világon van előnye és hátránya is, nekem volt mindhárom változat, jelenleg minden nélkül használom a teleszkópot, de nagyon alapos és rendszeres tisztítással, karbantartással. Persze 10 emberből 9 azt sem tudja, mi a teleszkópzsír, vagy mire való a sealsaver.
Igazad van ezért nem lett rátéve az én telóimra nekem azt mondta a mester úr hogy ha vizes lesz és sáros akkor nem tud kiszáradni tisztulni rendesen és berozsdásodik a telószár alatta és több kár csinál mint hasznot ez utcai motorra talán jó a teló felső részére dísznek múltkor pont egy KTM-en láttam :):) .
Mki azt aggat a motorjára és magára amit akar...
Én mondjuk nem értem hogy mennyivel jobb ez mint egy telóvédő elöl...beleragad a por és a sár esélye sincs tisztulni a szárnak.
Akkoör szerinted hagyam inkább?
Ha üzlet lesz belőle akkor takarítsd rendesen mert megeszi a kvarc a becsúszószárt...és akkor lesz sírásrívás.
Hello

Menyit kérsz a teló harisnyáért?
CRF250R pakolásszett és apró motoralkatrészek és még amit itt nem soroltam fel.....eladók, CSAK! Telefonokra, válaszolok: Hús zötötv enkilen chatvan hatö tvenh árom.
Kérdés mennyit kérsz érte....lendkerék,trafó elég ritkán kell,cdi sem annyira szokott hunyó lenni. Szval ennek figyelembevételével célszerű árat kialakítani hogy eladni szeretnéd vagy árulni.
Mennyi az annyi?
egy ducati energia gyújtás kerül a motorra világítást szeretnék . a gyárit meg gondoltam felrakom de nem nagyon van rá érdeklődő ha megmarad elteszem :)
Ember,most vettél úk,készített cdi-t és eladod a kpl gyújtással együtt? Mi a terv?
Szia! Igen fellehet. http://www.sportmotor.hu/tagok... Ő foglalkozik elég komolyan a telókkal, érdemes felkeresni. Nem olcsó, de sokat számít. Ki tudja, mikor nyúltak hozzá utoljára ahhoz a telóhoz. (Meg úgy bármi máshoz... )
csáó!Nekem Székkutason csinálták az elsőket és a hátsót 22 ezer volt munkadíjjal mindennel. De ez a teló felújítás kérdés meg h mennyibe kerül nem lehet megmondani azon múlik h mit kell cserélni a telódban vagy van-e görbülve szétszedéskor kiderül ... Esetleg ha valakinek kell Maradt ki egy pár zsír új B-star telóharisnyám .
a hátsó teleszkópot fel lehet újíttatni? vés ha igen merre? kb mennyiért?
beledugós, 2000es évjárat.

Egyébként van azbeszt zsinór de most nincs. De rendel nekem a kereskedő. Felírja, kérdezem mikor jöjjek. November közepe fele...

Mondom akkor ne is rendelj mert addig nem várok
90-98 közötti CR eknél a hengeren van egy acél csonk,erre cuppan rá a rezó,az ujabbaknál asszem beledugós a hengerbe,Kawáéknál nem tudom milyen...
Csak érdekesség képen írom, hogy ez a cement paszta adatlapján rajta van, hogy az alumíniummal nem összeférhető.

bár azt írtad, hogy több motoron is így van megoldva akkor rövidtávon csak bírják egymást
azzal együtt gondoltam persze.
Célszerű lenne a fémháló is oda,a cementpaszta ha megköt a rezgéstől könnyebben kipotyog nélküle.
leszedtem a kupifogót, hogy megnézzem mi a helyzet.
2 tömítőgyűrű mintha összement volna. ki se látszik a vájatból.
régieket persze szikével szedtem le mert úgy se kell már :-)

rápróbálok erre a pasztára.

köszi
Hondáéknál első körben gyárilag egy gumikarikaszerű volt,azt felváltotta egy présel,hullámos acéllemez...no az nem volt jó semmire.

Nálunk 6 motoron ez a fémháló,kipuffpaszta van,mondhatni hogy bevált.