Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ne izgulj ennyire, mert akkor tuti megadja magát valami. Ha jól szervizeltétek le, akkor nem kell aggódni. Ha valami csattanna, kopogna, sebességet nem úgy venné, akadozik és/vagy leáll akkor van gond. Egyébként szerintem jó lesz, vagyis szurkolok.
mindenképp pályára vinném.és nem szeretném újra szervizelni...első indításnál kell egyébként valamire figyelni?miböl jövök rá ha gáz van vele?
Ha endúrózni használod bőven elég a 40-50-es keverék. Inkább a minőségre figyelj. Fúvókacserét felejtsd el, ha most jól be van állitva. Mindig használj fagyállót és csak alukimélőt, mert a sima megeszi a vizpumpa házat! 25-ös keverékkel csak a gyertyát nyirod és a kiput tömöd olajjal. Versenyre is elég a 33-as keverék!
köszi! az érdekelne mindenképp hogy milyen keveréket használjak,mert többfélét hallottam.volt már 30,ma 50eset mondtak,meg most a 25öst.jó lenne eltalálni hogy mi az ilyenkor ideális keverék,nem szeretnék ráfaragni.illetve az 50es keverékhez hozzá tették hogy a shuber tűt egyel emeljem meg és nagyobb fúvókát használjak hogy több anyagot kapjon
...valamint a hűtőbe elég a desz.víz vagy fagyállót már toljam bele?illetve mennyi mennyen bele fagyállóból és kell e még valami bele.
Rá kettő percre hívott is a tulaj hogy talált vmi csomagot!
Jólvan, akkor megtalálták...
igen,jó volt az úgy teljesen,köszönöm még 1x!
Apropó, felni meg a küllők visszajutottak hozzád a horváth kft révén?
Nem tart semennyiből szétszedni a lamellákat,de lehetőleg ugyanúgy rakd vissza őket,kerek kuplungdekni 5 csavar ki,kuplungagyból szintén 5 csavar ki,aztán vmivel átmos,összerak...és így tuti nem kínzod a kuplungot.
Bejáratásnál 5 ember hatfélét mond!
Én 1:25 keverékkel kezdeném,úgy hogy a power ne nyisson,de azért a gyertyát se köpje be,pár tankot kipötyögnék,változó terheléssel,de észben tartva hogy új hengert járatsz....aztán majd vki ír egy másik módszert!
vas perselyes a henger,nem nikaszilos. elég sokat állt a moci. érdemes lenne szétkapni a kuplungot indítás elött vagy bízzam rá a gépre?
Teljesen egyetértek veled!
A csúcsmegoldás amivel találkoztunk az volt, hogy valaki a haverom cr-jének a hátsó villa és a váz közti részénél a nagy hüvelyt amin a tengely megy át kipótolta "nagyjából" azonos méretű alátétekből ami persze meg-megnyalta a körülötte lévő alumíniumot is. Ezen a megoldáson komolyan elcsodálkoztunk és hirtelen nem tudtuk hogy nevessünk vagy sírjunk....
Visszatérve a hírdetésekre, a 2 moci bitzos azért olyan drága mert aranyból van az ülés alatti rész ami nem látszik... :D
Személyes tapasztalatok:
"-Nem olajozom a légszűrőt mert csak beleragad a homok!" /Anyád,te hülye/
-"Minek a benzinbe annyi olaj,jó lesz abba kevesebb is!" /Meg is szorult utána! /
-"Bezsíroztam a féktárcsát így nem nyikorog!" /Vason volt a fékbetét,csere többet segített volna/

Ebben az országban mki jól képzett szerelőnek hiszi magát,közben jelentős többsége sziloval meg kalapáccsal barkácsoló amatőr /tisztelet a kivételnek/ aki a hiányzó tudást fentiekkel pótolja majd eladás előtt mindegy mi van benne/rajta úgyis eladásra megy szlogennel csinálja és ha szóvá teszed neki akkor azt mondja hogy:
"Nem új motorról van szó" ,ami igaz is,de lehetne ha minden karban lenne rajta tartva és tudná mihez hogy kell nyúlni...
Háát ha csak egy hézagoló kell a váltóba hogy ne dobja ki a 4.-et akkor miért nem tesz bele egyet? Nem szeretem az ilyen "olcsójánoskodást" ahányszor motort vettem , az ilyen balfasz ságok miatt fél év volt mindig mire egy moci igazán faszára összeállt, és ezt az ismerettségi körömben lévő motorokról is el lehetett mondani.... Mesélhetnék sokat a fordítva berakott vízpumpa tömítésről (amit tulajdonképpen pofon egyszerű lenne jól betenni) meg az újrafelhasznált hengerfej felső tömítésről ami alá annyi sziloplasztot tettek hogy amikor ráhúzták benyomodott a víztér hornyaiba leszűkítve harmadára az átmérőt hogy véletlenül se tudjon jól áramlani a az a k*rva hűtővíz....
Sok ilyen és hasonló "támasszuk ki hurkapálcával" és "adj neki még anyagot Pisti hogy jobban menjen" csodás és meglepő megoldással találkoztunk az évek során....
Nem tudom eldönteni hogy aki ezt hirdeti 300e ért az ilyen sokra tartja a motorját,ennyire nincs tisztában az árakkal vagy ennyire hülyének szeretne nézni mkit:
http://www.kepesmotor.hu/honda...

Érdekes hogy elég patika állapotú is ennyi pénz,melyiket lenne érdemes vajon megvenni?

http://www.kepesmotor.hu/honda...
Szia! A teljes motor/blokk generálom után nekem sem emeltek ki, az olaj miatt. Nem egy szokatlan jelenség. Az új gazdája írt, hogy az első tank elfogyása után, már minden rendben volt a kuplunggal. Eleinte ne csőgázzal, és inkább dúsabb keverékkel.
Összetapadhatnak az valós lehet,bár még soha nem jártam így...bejáratás függ hogy nicasilos v hüvelyes a henger.
Mivel ezek mindegyike kopó-fogyó eszköz így ezeket szimplán ráköltheted másik motor vásárlásánál is....durván egy százas így első nekifutásra az összeg,de ha nem sürgős akkor ebayon össze lehet bogarászni,Keme régebben foglalkozott ilyesmivel,kérdezz rá,vagy próbálj rá Te.
Ha minden egyben vennél meg akkor lehet én is tudok Neked kedvezményt intézni.
E-bay en találsz bőven fotót 5 és 6 os váltókról,de mivel ott egyben vannak így csak az fog feltűnni hogy egy fogaskerékpár az eltérés,így a robbantott ábra beszédesebb,amúgy az 1 fokozat megegyezik ha jól emlékszem és az utolsó fokozat egy foggal hosszabb a 6 os esetében...vmint a programtengelyben van eltérés,de az sem fog fotón feltűnni.
Amúgy ha minden jól kapcsol akkor érdekes a dolog,jó lenne megtudni hogy melyik hiányzik...
Üdv titán kipufogokönyököt nem tud valaki hegeszteni? körberepedt! FmF rendszer 3 részböl áll és külön nem tudok rá venni részt csak egybe!:S Üdv!
sziasztok! hosszabb leállás után (henger,dugó stb csere után) indítani szeretném 125ös honda cr-em.ha a kuplung kemény és nem emel ki, mi lehet a gond? elképzelhető hogy csak összetapadtak a lamellák? valamint bejáratásnál mire kell figyelni? még nem csináltam ilyet.(benzin keverése stb...) válaszotok előre is köszönöm!
hát én úgy tudtam az összes 125ös cr 5 sebességes a régiek is. Így most télen akkor a blokkot szét kell húzni bízok benne nagy meglepetést nem találok benne de e mellett még lenne dugó, láncszett , láncvédők, himba, lenkővilla, meg talán hátsó rugóstag, ja meg egy hátsó gumi ez úgy nem kis összeg annyiból már vennék egy aluvázasat és bízunk benne hogy nem gatya az egész váltó!
Egyrészt tényleg az eladó részéről átbaszás, de ha a vevő kolléga úgy megy oda, hogy márpedig ami motort fog venni az 6 sebességes, akkor nem kerülnek elő ilyen jellegű gondok. Váltóról kerestem képet, de nem találtam, csak robbantott ábrát. Itt tényleg a fogaskerékpárok árulkodnak, nagyon semmi más.
ezt télére tervezem de szerintem akkor az 5össel lehet probléma. AMúgy nem kekeckedés képpen de tudnál 5ös és 6os váltóról képet mutatni? mi a különbség köztük, olyat ami nem robbantott ábra .
Én ezt az átbaxás kategóriába sorolom ha ez így történt a részéről....meg van mind a 6 fogaskerékpár így vszeg ki lehet belőle csiholni még egy fokozatot,de ahhoz szét kellene húzni és megnézni mi nincs rendben.
értem akkor 1 sebesség el tűnt benne én 5 sebességesként vettem és aki felújította az is 5 sebességest mondott ezért mondtam én is annyit.