Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Távtartóval ki kell vinni jobbra....vagy lecserélni.
köszi! csak mert nekem a hátsó dob bele ér a kerékbe ha nagyon meg ül a motor. és nem tudtam hogy most a gyári dob van-e rajta vagy valami más. DE most látom hogy a gyári dob az ovális nekem meg kerek. szóval valamit kell vele csinálni ne érjen bele a kerékbe.
okés. kiv vagyok hogy muzsikál ha ráérsz majd irj milyen. jo motorozást
Szia,

véletlen láttam meg, hogy írtál, megvannak még. Csörögj rám,
70
77 62 022
a 93-as 125ös cr hátsó dob hogy néz ki? valaki tud 1 képet mutatni róla?
A szimeringet fordítva is be lehet tenni a helyére,de az úgy nem jó. A kezdetekben egyszer én is fordítva raktam be a szimeringet, és folyt az olaj. Nálad a hiba lehet ez is. A nagyon kopott perselyek is okozhatnak olaj szivárgást, a nem szakszerű szimering berakás szintén zenész. A híg olaj nem okozhat szivárgást, ha egyébként minden jó. A gyártó megad egy olaj szintet ,vagy mennyiséget, de ettől kicsit eltérünk, az olaj akkor sem szivároghat,legfeljebb nem jól dolgozik a teleszkóp.
Hétvégén kipróbálom, és ha 100%-ban megjavult, akkor 100%, hogy AZ volt a baj, addig nem írom le, de szinte biztos, hogy megtalálta.
Előzetesben annyit, hogy a teló a finom mozgásokat nem követte le, az első 2-3 centiben "ragadt", ha megindult, akkor már kiválóan tette a dolgát (a szürke olaj ellenére, és hogy a lemezelés felét kidobták belőle)
hello. megkérdezhetném hogy mi volt az a hiba? köszi
Aki esetleg szeretné tudni,hogy pontosan milyen teleszkópok vannak a motorjában,milyen értékűek a gyári rugók,mennyi (gyári ajánlás),és milyen olajat kell tölteni a telókba,az itt tud nézelődni.
Utcai motorokhoz is jó.
teleszkóp

A 383-430ml (2001-es cr 250) a villaszárankénti mennyiség értelem szerűen.
5w-s kell ezekbe(például Motul fork oil light 5w factory line elég jó), a 2001-es cr 250 esbe például 383ml-430ml-közötti mennyiség a gyári 2000-2001-es leírás szerint) attól függ milyen keményet akarsz...
gyárilag nincs megadva mennyi kell bele?
meg az olaj sűrűssége?
Ott már erősen rugócsere is kellene, de nem ez volt ugye a kérdés. Igen, el lehet cseszni a szimmering berakást úgy, hogy egyből folyjon. Enyémek most vannak Déczinél, olyan hibát talált meg benne 10 perc alatt, amire eddig senki sem jött rá. Holnap megyek a motorért, hétvégén a Dirtparkban letesztelem.
100 kg vagyok ,0,5 liter van benne/db
10w? Hány kiló vagy? És hány ml van benne száranként?
like! eddig ment akkor most is megy!45000ft bármire jó!majd egyszer ha ugy adodik akkor cserélek!
Sziasztok!
Az egyik első telóm mocskosul elkezte szórni az olajat,
ki is cseréltem a szimmeringeket,na most ott tartok ,hogy mind a kettő szivárog.
Nem tudom mit lehet ilyenkor elrontani,ezért szeretnék segítséget kérni,hátha van erre valami módszer,hogyan kell szakszerűen összerakni!
arra is gondoltam hogy túl híg az olaj(10w),vagy túl sokat raktam bele?
Maradjon a gyári. A "95"-ös CR250-esekben is jó volt, meg az 1990-esekben is... Ha érted, mire célzok.
Az még nem azt jelenti minden esetben hogy 100% Ha mégis akkor kukkants be a telóharisnya alá hogy minden rendben-e,ha igen akkor keress tovább kitartóan,úgyis lesz vmire költenivaló....amennyiben tökéletes minden úgy már csak a motor kb 75% át kell kimotoroznod,mondom ezt mindenfélefajta rosszindulat nélkül!
a motoron minden 100%!szervizböl hoztam ki mert full generálon volt! :)
A Vforce t belerakhatom egy 125 be is vagy akár egy 250 esbe is?ugy értem ha 125 be volt átrakhatom 250 esbe ?
Legyen normális futóműved az mindennél többet ér....ha már minden 100% os a gépeden és kimotoroztad a kettőötvenet akkor megveszem én neked ajcsiba.
Akkor érdemes venni ilyet?!vagy maradjon a gyári!
Nagyértékű kérdés,de megmondom a választ csak előbb tisztázzuk:
Fekete vagy fehér?