köszi! csak mert nekem a hátsó dob bele ér a kerékbe ha nagyon meg ül a motor. és nem tudtam hogy most a gyári dob van-e rajta vagy valami más. DE most látom hogy a gyári dob az ovális nekem meg kerek. szóval valamit kell vele csinálni ne érjen bele a kerékbe.
A szimeringet fordítva is be lehet tenni a helyére,de az úgy nem jó. A kezdetekben egyszer én is fordítva raktam be a szimeringet, és folyt az olaj. Nálad a hiba lehet ez is. A nagyon kopott perselyek is okozhatnak olaj szivárgást, a nem szakszerű szimering berakás szintén zenész. A híg olaj nem okozhat szivárgást, ha egyébként minden jó. A gyártó megad egy olaj szintet ,vagy mennyiséget, de ettől kicsit eltérünk, az olaj akkor sem szivároghat,legfeljebb nem jól dolgozik a teleszkóp.
Hétvégén kipróbálom, és ha 100%-ban megjavult, akkor 100%, hogy AZ volt a baj, addig nem írom le, de szinte biztos, hogy megtalálta.
Előzetesben annyit, hogy a teló a finom mozgásokat nem követte le, az első 2-3 centiben "ragadt", ha megindult, akkor már kiválóan tette a dolgát (a szürke olaj ellenére, és hogy a lemezelés felét kidobták belőle)
Aki esetleg szeretné tudni,hogy pontosan milyen teleszkópok vannak a motorjában,milyen értékűek a gyári rugók,mennyi (gyári ajánlás),és milyen olajat kell tölteni a telókba,az itt tud nézelődni.
Utcai motorokhoz is jó. teleszkóp
5w-s kell ezekbe(például Motul fork oil light 5w factory line elég jó), a 2001-es cr 250 esbe például 383ml-430ml-közötti mennyiség a gyári 2000-2001-es leírás szerint) attól függ milyen keményet akarsz...
Ott már erősen rugócsere is kellene, de nem ez volt ugye a kérdés. Igen, el lehet cseszni a szimmering berakást úgy, hogy egyből folyjon. Enyémek most vannak Déczinél, olyan hibát talált meg benne 10 perc alatt, amire eddig senki sem jött rá. Holnap megyek a motorért, hétvégén a Dirtparkban letesztelem.
Sziasztok!
Az egyik első telóm mocskosul elkezte szórni az olajat,
ki is cseréltem a szimmeringeket,na most ott tartok ,hogy mind a kettő szivárog.
Nem tudom mit lehet ilyenkor elrontani,ezért szeretnék segítséget kérni,hátha van erre valami módszer,hogyan kell szakszerűen összerakni!
arra is gondoltam hogy túl híg az olaj(10w),vagy túl sokat raktam bele?
Az még nem azt jelenti minden esetben hogy 100% Ha mégis akkor kukkants be a telóharisnya alá hogy minden rendben-e,ha igen akkor keress tovább kitartóan,úgyis lesz vmire költenivaló....amennyiben tökéletes minden úgy már csak a motor kb 75% át kell kimotoroznod,mondom ezt mindenfélefajta rosszindulat nélkül!
http://www.ronniesmailorder.co...
véletlen láttam meg, hogy írtál, megvannak még. Csörögj rám,
70
77 62 022
Előzetesben annyit, hogy a teló a finom mozgásokat nem követte le, az első 2-3 centiben "ragadt", ha megindult, akkor már kiválóan tette a dolgát (a szürke olaj ellenére, és hogy a lemezelés felét kidobták belőle)
Utcai motorokhoz is jó.
teleszkóp
meg az olaj sűrűssége?
Az egyik első telóm mocskosul elkezte szórni az olajat,
ki is cseréltem a szimmeringeket,na most ott tartok ,hogy mind a kettő szivárog.
Nem tudom mit lehet ilyenkor elrontani,ezért szeretnék segítséget kérni,hátha van erre valami módszer,hogyan kell szakszerűen összerakni!
arra is gondoltam hogy túl híg az olaj(10w),vagy túl sokat raktam bele?
Fekete vagy fehér?