Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nekem a ktm exc520-ba gyárilag did volt és a küllők tövénél és az agynál repedezett. Sok cimborám járt így már a did-el. Ezért ragaszkodtam az excelhez.
Egy 88-as lett, teljes felújítás óta kb.10 tank. Prox cuccokat rakott bele, számlával, cserélt alkatrésszel igazolva. Még a vázban és cserélt mindet. Új did láncszett, +tartalék lengővilla felújító szett+tartalék jó állapotú láncszett. Sajnos a gyújtás oldali szimeringet ferdén sikerült berakni, emiatt picit hullámzik az alapjárat, de nem vészes. Ez volt 200e-ben.
takasado rims
hy.az a cwl fwlni miből tud többet?
Nincs mit! :D Publikus hogy milyen és mennyibe lett? De főtengelyszimmeringezéssel kell kezdeni?

Nagyon ragaszkodtál az excel felnihez! :D Remélem azért jót találtál...bár azért amit néztél itt Vadkerten azzal is teljesen jó lettél volna,csak hát az excel!
Köszi a segítséget! Csak lett egy excel felnis...
Itt megleled a méreteket:
http://www.ronniesmailorder.co...

Ha nagy a holtjáték vagy nem jól van beállítva a power akkor nyithat később....
Sziasztok! Tudná valaki a 88-as cr250 gyújtás oldali főtengely szimering méretét?
Illetve HPP-s blokknál mikor kellene nyitni a power-nek? 3/4-ed gáz kicsit soknak tűnik.
Viszonylag sok fa van a bukótérben!
Keresd csika1-et és megoldja neked némi apróért!
A kíváncsi emberek számára itt van egy kis videó az enyémrol:
http://youtu.be/DHIemL1-HyI
JA -az tuti!
neked milyen géped van?
Kettőötvenesnek az a dolga! :D
szóval igy kell átbaszni a jó népet! :D
csak hogy én ezt nem nagyon akarom eladni, mert már régóta megvan, szinte semmi baja, és irgalmatlanul megy!
Ez most komoly kérdés?
Csináltasd meg ha saját részre megy és add el,nyomd ki sziloval vagy várd meg míg kijön az összes és mond hogy nem folyik a hátulja ha eladásra megy,ez így normális eladáskor! :D

Takarítsd ki a szimeringajkat némi szerencsével csak becsíptél vmit...
Elégíts ki néger lányokat szájjal.
Csináltasd meg?!

Vagy használd tovább, mert hát, úgy sem lesz semmi baja. Meg majd el lehet adni totál felújítottként.
Hátsó teleszkópomból erlkezdett szivárogni az olaj azt hiszem de nagyon kis mennyiségben! Mit tegyek?
A hengereket már megolajoztam és megjárattam, de ki még nem szedtem, ugyhogy most megprobalkozok azzal. Koszi szépen a tippet
már megoldódott
Olvasgattam itt ezt a szimering tisztításos dolgot, gondoltam én is meg csinálom mert olyan volt az első teleszkópom mintha ragadna. Elkezdtem a keréktengely csavarját kicsavarni erre a teleszkóp kiugrott egyből utána megnéztem és a rugózás hibátlan. Ilyenkor mi van? vagy nem is kell teljesen megszorítani a tengely csavarját?
És mit kell csinálni 2 és 4 ütemű Hondáknál vajon?
Megpróbálom megoldani:
Amennyiben 2000-es yamaha yz 125-ösöd van, tegyél zsírt, amennyiben RMZ250-esed, ne

Ez olyan, minthogy a teleszkópot mikor légtelenítsd, van, ahol azt írják, bakon, van ahol azt, hogy mikor a motor a földön áll.
A2000-es yamaha yz 125 gépkönyve ragaszkodik a szimering és a porvédő közt a zsírhoz, az rmz 250-es gépkönyve tiltakozik a zsír ellen. Na most légy okos!