Ma már minden rákkeltő! Nem tudom lehet e még kapni, nekem még van egy jó adag és használom is. Nincs gondom vele, de a tm-et plusz paztáznom is kellet mert az máshogy van megoldva mint a kx!
3 oldallal ezelőtt pont én követtem el a választ,de visszakerestem mert qvajó fej vagyok!
Paszta /pl ez: http://autoalkatresz-webaruhaz... /
Csonk beken ezzel,körbetekerve kipuffhoz használt vékony fémhálóval,még egy kör paszta majd rezót rácuppantani,rugókat beakasztani majd megvárni míg megköt...aztán elcsodálkozni hogy milyen jó lett!
Van egy 250es 2T motorom (kx 250). Hiába cserélek tömítést a kipufogó mindig kifúj a hengernél. Az első sárvédőt is összeolajozza.
A rugókat nem cseréltem mert kurva erősek. Tudom, hogy a 2T az ilyen de szerintem veszít az erejéből ez miatt és szeretném megoldani.
Tudtok erre valami orvosságot?
Már arra gondoltam, hogy veszek valami teflon szalagot és körbetekerem rajta.
Ellenőrizd a betéteket, de ha nem megy vissza a dugattyú, akkor vedd le a féknyerget, vedd ki a dugattyúkat, takaritsd ki, uj fékolaj, légtelenités és müködni fog, karnál még ellenőrizheted a karmantyúkat, ha már ugyis szétszeded!
Ne tedd le az elejét...
Ha mégis letennéd:Elkopott a betét,berágódott a fékdugattyó,kosz ment alá,keresztbeállt mert már annyira kijött,köbö ugyanezek lehetnek a főféknél is....távszerelde ez ami sosem vezet jóra.
helló! Tudna valaki segíteni? A problémám hogy az elso fékem dorzsol. A fékpofák nem akarnak visszamenni teljesen és ezért a fékem egyfolytában súrol és lefogja a kereket. Mit tegyek?
Nem mindegy, hogy a motorral 1 órán keresztül egy sirató falon mész csutka gázon, vagy lazán erdőzgetsz, vagy esetleg pályán nyelezed. Vagy a garázsban szereled, mert akkor ugye nem eszik semennyit.
Segítünk szívesen!
1,5 literrel fogyaszt többet a 125 ös,és ettől olyan 8 decivel többet a 80 as,de ha 6 sebességes a 125 ös akkor csak olyan 1,2 liter lehet a különbség,viszont ha kiskerekű a 80as akkor a különbség közel 2 liter is lehet! Sajna ez függ attól is hogy 18" os vagy 19" es a hátsó kerék a motorokon...
Keme utaltam vissza pénztet a 480as tulajának,és ment a csomag is....viszont segíthetnél Te is a fogyasztásos úrimebernek!
"Szia! Ne haragudj, hogy írok, de remélem az 1994-es évjáratot csak viccből írtad oda, nem pedig megtévesztésből. A motorod szép állapotban van, de 86-87'es. Itt utána tudsz nézni: http://www.motodacross.com/hon...
Félreértés ne legyen, nem kötekedésből írtam. :)
Sok sikert az eladáshoz!
Üdv."
És jött is a válasz:
"Szia!
Nem viccből írtam, csak nem tudom! Nem értek hozzá, csak hozzám került a gép és szerettem volna pénzé váltani!
Sikerült!
Köszönöm az infót!"
Mit gondol az ilyen ember? 'Nem értek hozzá' és máris fiatalabodott a motor majdnem 10 évet? Na ne basszunk már lovon... Lehet csak engem idegesít, de nem hogy az állapotra húznak rá már egy teljesen sablon szöveget, de már mindennel csalnak amivel lehetséges? A 45-50 lovas 125-ös Cr-ekről már nem is beszélve.
Használt piac:
Ja amúgy van motorom volt nekem 250 crossom is csak fogalamam sincs,h egy 125-nek mennyi lehet a fógyasztása űzem óránként.Xr 600 is volt az se evet sokat.125XR meg nagyon lepke fing
Könnyedén lehet kapni szinte mindent, csak legyen vastag pénztárcád, amit könnyedén előrántasz. Ha a fogyasztása érdekel, akkor a Honda XR125-öst ajánlom
Szinte minden öreg Honda CR-nek a nem megfelelő hűtővíz szétette már a vízpumpaházat, azt meg arany árban mérik bontottan, az új meg grammja mint a heroinnak...
Mutasd, melyiket nézted ki, hátha tudunk segíteni, pl. azzal, hogy VALÓJÁBAN milyen évjárat.
2012es hozzászólásokat néztem. Ott is azbeszt zsinór volt.
Van ez a tűzkarika is benne vagy mi a neve. Azt nem lehet rosszul berakni nem? persze az is új.
megnézem ezeket a pasztákat is.
köszi
Amúgy vicc, hogy a régi tömítéssel fasza volt. felraktam az újat. minden ok ezzel meg szar.
azért rákeresek erre a zsinórra. köszi
Paszta /pl ez: http://autoalkatresz-webaruhaz... /
Csonk beken ezzel,körbetekerve kipuffhoz használt vékony fémhálóval,még egy kör paszta majd rezót rácuppantani,rugókat beakasztani majd megvárni míg megköt...aztán elcsodálkozni hogy milyen jó lett!
Ide írok mert kx fórum halott.
Tapasztaltabbakat kérdezném, hogy:
Van egy 250es 2T motorom (kx 250). Hiába cserélek tömítést a kipufogó mindig kifúj a hengernél. Az első sárvédőt is összeolajozza.
A rugókat nem cseréltem mert kurva erősek. Tudom, hogy a 2T az ilyen de szerintem veszít az erejéből ez miatt és szeretném megoldani.
Tudtok erre valami orvosságot?
Már arra gondoltam, hogy veszek valami teflon szalagot és körbetekerem rajta.
Köszi a segítséget
Mindenfélefajta CR 125 alkatrész eladó,többek között:
Ha mégis letennéd:Elkopott a betét,berágódott a fékdugattyó,kosz ment alá,keresztbeállt mert már annyira kijött,köbö ugyanezek lehetnek a főféknél is....távszerelde ez ami sosem vezet jóra.
Nem mindegy, hogy a motorral 1 órán keresztül egy sirató falon mész csutka gázon, vagy lazán erdőzgetsz, vagy esetleg pályán nyelezed. Vagy a garázsban szereled, mert akkor ugye nem eszik semennyit.
1,5 literrel fogyaszt többet a 125 ös,és ettől olyan 8 decivel többet a 80 as,de ha 6 sebességes a 125 ös akkor csak olyan 1,2 liter lehet a különbség,viszont ha kiskerekű a 80as akkor a különbség közel 2 liter is lehet! Sajna ez függ attól is hogy 18" os vagy 19" es a hátsó kerék a motorokon...
Keme utaltam vissza pénztet a 480as tulajának,és ment a csomag is....viszont segíthetnél Te is a fogyasztásos úrimebernek!
Írtam is neki, mert nem ippen annyi az az 1994...
"Szia! Ne haragudj, hogy írok, de remélem az 1994-es évjáratot csak viccből írtad oda, nem pedig megtévesztésből. A motorod szép állapotban van, de 86-87'es. Itt utána tudsz nézni:
http://www.motodacross.com/hon...
Félreértés ne legyen, nem kötekedésből írtam. :)
Sok sikert az eladáshoz!
Üdv."
És jött is a válasz:
"Szia!
Nem viccből írtam, csak nem tudom! Nem értek hozzá, csak hozzám került a gép és szerettem volna pénzé váltani!
Sikerült!
Köszönöm az infót!"
Mit gondol az ilyen ember? 'Nem értek hozzá' és máris fiatalabodott a motor majdnem 10 évet? Na ne basszunk már lovon... Lehet csak engem idegesít, de nem hogy az állapotra húznak rá már egy teljesen sablon szöveget, de már mindennel csalnak amivel lehetséges? A 45-50 lovas 125-ös Cr-ekről már nem is beszélve.
Használt piac:
hát dettó így néz ki
www.ajudis@citromail.hu
Ebay tippet köszi,bár ezek nem lesznek sajna jók!
http://www.ebay.com/sch/i.html...
Keme doki van tipped olyan csúszóperselyhez első telóba / CR 125 91 / amihez a prox nem gyárt? Komámé felújításra szorul lassan...
Szinte minden öreg Honda CR-nek a nem megfelelő hűtővíz szétette már a vízpumpaházat, azt meg arany árban mérik bontottan, az új meg grammja mint a heroinnak...
Mutasd, melyiket nézted ki, hátha tudunk segíteni, pl. azzal, hogy VALÓJÁBAN milyen évjárat.