Gyári hengerfej, dugó és főleg kipufogórendszer mellett max. lélektani különbsége van. Esetleg a fogyasztás nagyon picit csökkenni fog, mert jobban zár egy új Vforce (vagy egy új gyári), mint az öreg gyári membrán.
Ez ha jól látom egy v-force3 tuning-membrán, ami a karbi és a blokk között van. A külföldi honlapokon szinte mindenki 5-ből 5 csillagra értékeli, az újabb motorokon már gyárilag is ilyen van pár márkánál...
Jómagam is szert fogok tenni ilyenre a kis kétütemű cr 250-es hondámhoz.
Hello, a motorom elfelejtette hogy kell szikrát adni..
Utoljára kb 10 percet használtam pötyögve az udvarban, öcsémet furikázva:D lényeg hogy ez alatt a 10 perc alatt elég sokszor tapasztaltunk apró pattogásokat szikrákat a leállító gomb környékén.
Ez előtt pár nappal leállt a motor 1 szó nélkül, haza kellett tolnom.
Multiméterrel haverom megnézegette a gyertyakábelt,pipát,trafót, ezek jók elvileg. Próbáltam indítani a motort leállító gomb nélkül is hátha azzal van a gond, de úgysem történt semmi. Nem vagy ok egy elektro szaki hiába tanították azt is..:D na mind, ha esetleg van valami elképzelése szívesen meghallgatom!
Azért nem olyan sokan, eddig rajtuk kívül nem tudok olyanról, aki építget. Cuccokat az ebayről lehet vadászni, vagy itthon, Romániában, Szlovákiában kallódott pár "remekül karbantartott" példány, főleg öreg lomok, és akkor lehet belegányolni az 1988-as CR500 blokkot az aluvázba, és 98-asként eladni, mert nincs különbség a motorszámban...csak a hajtókarban például...
Pályán is lehet néha látni, egy havernak volt AF500, mentem vele, utálatos egy valami, másik havernak a mai napig is megvan, az is egy gusztustalan izé. Acélvázassal is mentem, még rosszabb. De kxf250 vázas KX500-assal is mentem már, eddig az volt a legjobb. De egy jó 4t 250-essel bármikor megelőzöm saját magam, 500 ide vagy oda
Arra rengeteg jelentkező lenne...csak fizetőképes vevő nem!
Pityről tudtam hogy 500 ban utazik,de arról nem hogy ennyien foglalkoznak Honda söröskorsókkal...honnan lehet beszákolni ennyi blokkot egyáltalán,és hol lehet ezeket pályán látni?
Vannak szép CR500 átalakítások. Meg jók is.
Alut Szűcs "Csucsu" Józsi Halásztelken hegeszt, vele csináltat Pisti sok mindent, vagy ott a Viszkok Ákos, aki maga hegeszt/épít 500-asokat.
CR motyó az utóbbinak kellhet legfeljebb, főleg ha 2001-es 500-as blokk frissen felújítva
Bár csak képen láttam Pity munkáit,de igényes művek az utolsó csavarig,le a kalappal előtte,akkor most ki is hegeszt alut? Mert nem igazán tudom értelmezni az első mondatodat,ki az akivel csináltja a hegesztést?
Neki nem kell vmi cr motyó?
Sziasztok! 2001-es cr 250-es alu segédvázát milyen fajta ívvel hegeszthetik? Milyet vegyek hozzá, 3 féle van a boltban, anyagfüggő milyen kell....
Vagy valaki tudja esetleg hogy a motorok aluváza milyen alu ötvözetből van általában?
Hogy mitől jobb...? Mert jobb és kész! Gondolom anyagában sokkal jobb, és strapabíróbb mint a társai.
Jómagam is szert fogok tenni ilyenre a kis kétütemű cr 250-es hondámhoz.
Utoljára kb 10 percet használtam pötyögve az udvarban, öcsémet furikázva:D lényeg hogy ez alatt a 10 perc alatt elég sokszor tapasztaltunk apró pattogásokat szikrákat a leállító gomb környékén.
Ez előtt pár nappal leállt a motor 1 szó nélkül, haza kellett tolnom.
Multiméterrel haverom megnézegette a gyertyakábelt,pipát,trafót, ezek jók elvileg. Próbáltam indítani a motort leállító gomb nélkül is hátha azzal van a gond, de úgysem történt semmi. Nem vagy ok egy elektro szaki hiába tanították azt is..:D na mind, ha esetleg van valami elképzelése szívesen meghallgatom!
Pályán is lehet néha látni, egy havernak volt AF500, mentem vele, utálatos egy valami, másik havernak a mai napig is megvan, az is egy gusztustalan izé. Acélvázassal is mentem, még rosszabb. De kxf250 vázas KX500-assal is mentem már, eddig az volt a legjobb. De egy jó 4t 250-essel bármikor megelőzöm saját magam, 500 ide vagy oda
Pityről tudtam hogy 500 ban utazik,de arról nem hogy ennyien foglalkoznak Honda söröskorsókkal...honnan lehet beszákolni ennyi blokkot egyáltalán,és hol lehet ezeket pályán látni?
Alut Szűcs "Csucsu" Józsi Halásztelken hegeszt, vele csináltat Pisti sok mindent, vagy ott a Viszkok Ákos, aki maga hegeszt/épít 500-asokat.
CR motyó az utóbbinak kellhet legfeljebb, főleg ha 2001-es 500-as blokk frissen felújítva
Az mitől lehet hogy néha van szikra néha nincs?(gyertyacserét már próbáltam)
Előre is köszi.
Van egy nicasilos cr 125 hengerem nem HPP dugóval power nélkül eladó
Ha valakit érdekel jelezze
lucky.exp.peter@gmail.com
706005816
Üdv
Neki nem kell vmi cr motyó?
Vagy valaki tudja esetleg hogy a motorok aluváza milyen alu ötvözetből van általában?
Amennyiben minden rendben rajta akkor még jó is lehet,vigyázzatok egymásra és mki boldog lesz!