Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

eddig akkor sínen vagyok! dugó rendelésben esetleg tudnál segíteni?55mm-esre mértem a persely falát.az előző dugó ami benne volt az 54,94mm es volt.meddig lehet egy 125öst furatni hogy ne legyen gond a fal vastagságával?a következő dugó méret 55,19.az rendelhető bele nem?+ a gyűrű vastagsága...
Tegyük hozzá kisebb csoda lenne közel 30 éves nicasilos atac-os hengerre szert tenni...
Mikortól, az mindegy, ha a hengered belső falán megáll a mágnes, akkor hüvelyes hengert szereztél. Az se rossz, csak jó legyen az ablakolása.
igen elöl tárcsás,+utólag berakott az előzuő tulaj egy tárcsás hátsót.jelenleg ott áll a dolog hogy kiderült a gépről hogy 85-86os évjáratú.sikerült hengert is szereznem.kérdésem az lenne hogy mikortól gyártanak nikaszilos hengereket?
Este fotografálok,és átküldöm...
Telólégtelenítővel kapcsolatban köszi az infót..
dobsz egy képet a kerekecskéről?

(teló légtelenítő csak két féle van, az egyik az összes SHOWA és KAYABA-ba való, a másik a WP-kbe, tuti, hogy jó lesz neked amit a srác ad)
Patentságára való tekintettel 15 db ezredes...

Kép vagy menetméret megoldható a telólégtelenítőről?
cr 250 05-ben volt nekem. Nem tudom jó-e
Mondj egy árat és tolmácsolom a 480-as gazdájának.
Blokk ugyanaz mindkettőben,98-99 között 5 sebességesre butítva,ha rendbe van tartva akkor jó mint minden más motor,típushiba nem jellemző,vízpumpára kell figyelni,de két szimeringgel egy csapággyal és némi ügyességgel orvosolható,a kipufvezérlést meg lehetett volna egyszerűbben is oldani,de amúgy jó konstrukció.
Vasváz "elevenebb" ,aluváz merev és állítólag hajlamos a repedésre így vétel előtt alapos átnézés szükséges...bár szokott repedni az acélváz blokktartó fül is.
Alkatrészellátása sztem legjobb a Hondának,lévén ebből van a legtöbb egy tizenéves motorkánál ez sem utolsó szempont...pl nekem is van egy csomó mindenem hozzá!
A pontos évjáratot nem tudom belőni,mert 90 es verdában volt,amibe egy hagyományos első villát /de nem CR-ét/ rakták bele,kicsit öszvér volt a gép,az tuti hogy 4 csavaros a féktárcsa felfogatás.
Ha érdekes lehet legfeljebb dobok róla képet....pont ma volt a kezembe mert szinte új gumit csíptünk le róla és csodálkoztunk is hogy küllők feszesek,és a felni sem repedt,8 as és felütésmentes.
Hagyományos telóshoz, a régi, első generációs tárcsásé. Szép állapotú kell, mert igényes léghűtéses Nagyvödöré lesz
Sziasztok!
Érdekelne a véleményetek a 98-99-es évjáratú 125-ös ekről, megbízhatóság, típushiba, 1. generációs váz milyen? strapabíró?
És még a vasvázasak érdekelnek 95-97 ig , megbízhatóság, stb, minden normális vélemény érdekel!
Annyiért elkelt,megveszem..képet dobhatnál róla,vagy linket,tuti jó lesz 98-99 évjáratba is?
Keme van igen,bár kérdés mikori évjárathoz kell...
Olyanod van, hogy tárcsafékes cr első kerék?
3e ft-ra gondoltam
Ilyenem van,ez a 88 as...
http://www.ronniesmailorder.co...

Elvileg neked ilyen kell:
http://www.ronniesmailorder.co...
hányas évjáratig lehet feltenni rá szerinted? mert találtam egy 88ast és az látszólag(kép alapján) ugyanúgy néz ki. de mégis csak 3év a különbség...
Akkor a nálam lévő nem lesz jó mert ennél a forgattyúsházba szív,neked pedig olyan kell ami a hengerbe szív...
sikerült kiderítenem,1985ös a blokkom amihez a henger kell.ha esetleg olyan is van,érdekelne!
Atacos henger van most szerencsére egy csomó eladó ahogy belefutok hirdetésekbe,nálam is van egy perselyes Kemének köszönhetően! :D
Ha komolyan érdekel elviszem gépműhelybe kiméretni hogy lehet-e még bele dugót rakni...
Kicsi ez az ország ilyenekre.....
egy hengert +dugót. ezért kellene pontos évszám. van plusz blokkom ami selejt,arra mondták hogy 86os,ezért azt kizárnám.
sziasztok van egy 1995-ös honda cr valakit esetleg nem érdekel?
Üdv skacok.Eladó Honda CR250 2003 CDI vezérlő elektronika.Ha valakit érdekel írjon.