Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Keme!

Ennek a kedvesen éredklődő "arctalan net-huszár" barátunknak
(T.Gábor, Hódmezővásárhely Tanyavilág) nehogy küldj valamit, mert tőlem V-force membránt rendelt utánvéttel postán maradó kéréssel, majd a rendelt alkatrészt szépen visszahozta a postás. Persze telefonon elérni azóta sem lehet. Köcsög,remélem mást nem tudsz beszopatni!

Üdv: bm
csáo !Tudom ez nagyon régi kiirásod az atacos hengerhez való rezóidat elvitték?
Első nekifutásra 84-86 nak tűnik...mit szeretnél begyűjteni hozzá?
sziasztok! megtudná valaki mondani hogy a képen látható 125ös cr blokk milyen évjártú lehet?
mit takar a pici pénz?
Pici pénzért van telő légtelenítőm .
Gyárilag ott egy préselt fémlemez van,ami mivel kopott már vszeg a rezó vége soha nem fog tökéletesen tömíteni.
Ami nálunk bevált:
Paszta /pl ez: http://autoalkatresz-webaruhaz... /
Csonk beken ezzel,körbetekerve kipuffhoz használt vékony vémhálóval,még egy kör paszta majd rezót rácuppantani,rugókat beakasztani majd megvárni míg megköt...aztán elcsodálkozni hogy milyen jó lett!
Hello !

Van egy 1990-es Honda CR-em és ahol a hengerhez csatlakozik a kipufogó ott kifúj és csöpög minimálisan az olaj is , új tömítés vagy mit kezdjek vele ?
Megköszönném ha valaki belinkelne egy olyan tömítésszettet vagy ami kell hozzá hogy megtudjam vásárolni :) ! Köszönöm !
Teszek be képet is hogy látszódjon konkrétan mire is gondolok
Értem, köszi a választ.
Eladóvá vált a motorom.Autó vásárlás miatt.
Akit érdekel annak emailba vagy telefonon többet tudom mondani.
Amennyiben hengerfej tömítésre gondolsz az egyszer használatos...de ha le akarod venni a henger csak belenézésre akkor a hengerfejet kár volna külön leszedni,azt mi hónoláskor/fúráskor szoktuk leszedni külön.
A henger tömítés készlet amúgy 2 szerelést kibír? Csak mert arra gondoltam, hogy megveszem, szétszedem a gépet, hogy még is mi van a hengerrel, aztán ha szemmel láthatólag annyira nincs szétkopva, akkor visszatenném. Aztán majd dugózásnál ugyan az a szett menne vissza tömítésnek.
köszi sikerült!
Bakon,terhelés nélkül:
http://dirtsport.hu/joomla/ind...
hát az az igazság, ezen infók tudatában nem szívesen nyúlok a motorhoz, mindaddig, amíg minden szükséges alkatrész nincs meg a felújításhoz:/ Pedig milyen jó is lenne motorozni
na de ez ilyen sajnos, türelem kell:)
helló hülye kérdés te a teleszkópot hogy tudom légtelenítni ? Mármint a folyamatára vagyok kíváncsi,a teleszkóp a levegőbe lógjon vagy a földön legyen? vagy hogyan is csináljam?
Ha vas" hüvelyt csináltatsz az olcsóbb, nekem megvolt 26 ből munkadíjjal együtt:) am meg ha gond nélkül eltekereda fogaskereket rakd be sebeségbe úgy próbáld:)
Nézz rá a dugóra, hogy mennyire van átégve és hogy nincs e véletlen repedés, nehogy ugy járj mint a képet illusztráló kolléga!
Hideginditási problémát okozhat membrán és rossz karburálás is. A 7.7 tényleg kevés 12-13barhoz képest!
Aztán csak óvatosan,egy nem tudni mennyi üzemórás dugattyúnak így hullott le a szoknyája:
Csak addig el ne fossa magát más. Ha ilyen igényesen szervizelte a motort, ki tudja milyen állapotban vannak az egyéb alkatrészei.
Fantasztikus, hát most egy darabig nem tudok mit tenni sajnos.
Végül is megy így is , indul jön megy melegen pöccre indul.
Ha lesz rá lehetőség lesz új dugó.
Hidegen kell mérni,8 alatt nem jó.
Szégyen, vagy nem szégyen hidegen 7,7-7,8 bar a kompresszió:| , most mértem az imént.
Elvileg melegen is kellene mérni egyet, akkor több lenne valószínűleg, de mivel olaj nincs benne így inkább nem indítgatom.
Ezért van a brigád 5 motorján 5 pár kézvédő...