Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az után gyártott 2e, a gyári egy 5ös és meg is éri az árát, a fékkaromat már harmadszorra hajlítom vissza és még mindig működik, az utángyártott az első ilyennél letörik..
2e ft egy új kar,én akkor mennyit kérjek egy használtért?
Sziasztok!2000es 125ös crhez keresek kuplungkart,ha vkinek van elado kerem jelezze:)
Hát igen, de ez már a múlt, ez van:/.
Mta4; ja értem, ilyen viszont van csak megtévesztett a belső fogazás:D Egy sima nagy "japan" feliratú alátét van nek:)
Ha jól emlékszem a fogaskerék és a csavar közé megy.
http://www.sportmotor.hu/motor...

25-ös számú alátét.
http://www.ronniesmailorder.co...
Akkor kellett volna vinni amikor mentetek motort venni és mutatni az eladónak hogy ez gyengusz,felújításra szorul...remek alkualap lett volna!
az a lapos alátét szerű cucc hova megy amúgy a lánc kerék mögött?
nekem olyan nem volt ott:D
Vágesz, hát tervben van, csak műszert kellene szerezni hozzá:D
Pontosabban sűrítési végnyomás mérés!
Ezért lett volna jó egy kompressziómérés,úgy kiderült volna hogy kevés a kompót...
Húú köszi ezt a rengeteg infót!
Pont most akartam ezeket felkutatni
Na remélem nem lesz para, mindehhez az kell még hogy a henger ne legyen szét kopva, mert egy fúrás még beleférhet, de egy hüvely 40-50pénz:|
Szia! Ezeket, amiket leírtál én is mind cseréltem, és olcsóbban kijössz mint 60.000Ft.

Dugattyú:
http://motoroswebaruhaz.hu/spd...

http://motorosweba
ruhaz.hu/spd...


http://motoroswebaruhaz.hu/spd...

Első lánckerék kompletten:
http://motoroswebaruhaz.hu/spd...

Főtengely szimeringek:
http://motoroswebaruhaz.hu/spd...

Komplett tömítés:
http://motoroswebaruhaz.hu/spd...

Tömítés csak hengerhez:
http://motoroswebaruhaz.hu/spd...

Csapágyat én csapágyboltból vettem, egy az egyben ugyanazt amit motorosboltból lehet, de ezreket lehet ezen spórolni:

http://motoroswebaruhaz.hu/spd... (Méret, típus le van írva.)
Na akkor jó:D Igyekszem megcsinálni. De ez a dugó dolog most nagyon nem hiányzott:/. Így is megy mint a barom, ezek után kérdés, hogy mit menne ha jó lenne . Csak hát nem készültem fel ilyen generálra: dugószett, tömítésszett, meg főtengely szimeringeket is illik kicserélni ilyenkor azt mondják.Ez így meg egy szűk 60-ba biztosan benne lenne minőségi cuccokkal. Na mind1 reménykedem benne hogy bírja még egy jó darabig így, addig is van egy átmenet a valódi erejéig:D A motor első teleszkóp alapján 93-mas elvileg amúgy. Na szóval akkor a 3,20,28-as cuccot kellene lecserélnem.. Bár szerintem a persely elég jó, belecuppan rendesen a szimeringbe. Sőt lehet hogy a szimering is jó csak sajnos csavarhúzóval nekiestem kívülről:/ bár az az oldal nem számít. Lehetséges, hogy a gumigyűrű hiánya miatt folyt csak az olaj. Kívülről amúgy ki tudom venni a szimeringet? Vagy van ennek valami technikája?:D
Na tessék:

Hengereden KZ3J van.

Cylinder: 1992 KZ3 J BOOK SAYS 92-93 HONDA MAN SAYS 92-01 IS SUPPOSE TO FIT WITH DIFFERENT PISTON AND EXHAUST VALVES. I HAVE NOT TRIED IT

A 93'-asé már: KZ3K.
Itt tudsz bogarászni. :)

http://www.oem-cycle.com/HONDA...

Bár lehet, hogy jó pár évjáratból adódik össze az a '93.
Jó a meglátás a persely alatt van egy gumigyűrű is,itt látni is a képen,28 as számmal van jelölve,bár a perselyed kívülről is elég vállas,érdemes lenne azt is cserélni a szimeringgel együtt:
http://www.ronniesmailorder.co...
Itt találsz robbantott ábrákat a verdáról,nem tudom mikori a tiéd,de tudsz álíltani évjáratot,típust,gyártót...
A könnyen átforgó főtengellyel is beletrafáltál,125 nél sem lehet könnyen átforgatni ha van kompresszió,nem hogy 250-enél,úgy fest egy új dugó sokat lendítene a helyzeten..
Jaja, szerintem is így van valahogy, bár nem szívesen veszem tudomásul ezt a lehetőséget. Csak gondoltam azért megkérdezem, hátha történt már mással is ilyesmi.
Nem vagyok nagy mágus és lehet hülyeséget is mondok, de szerintem ha a lendkereket könnyen tudod forgatni illetve a berugókart is könnyen lenyomod akkor kicsi a kompresszió ebből adódóan nehéz beindítani is SZERINTEM de lehet hülyeséget mondtam
Hali, endurogamer cimborám profilján keresztül írtam már a motorommal kapcsolatosan. Közben jönnek elő a dolgok mint ahogy frissen vásárolt használt motoroknál szoktak.
Úgy vettem észre, hogy a lánckerék mögött engedi az olajat a szimering. Gondoltam szétkapom, kibányászom, aztán elviszem boltba és veszek egy másik ugyan olyat. Nos meglepődve láttam, hogy a szimering nem a tengelyt zárja, hanem egy tengelyen lévő perselyel van kapcsolatban. Kérdésem, hogy most akkor mire is van szükségem, ahhoz, hogy ne eressze az olajat. Sehogy nem tudom elképzelni, az hogy a persely úgy illeszkedne a tengellyel, hogy az tömítsen. Úgy gondolom hogy valamiféle gumigyűrűnek kell lenni még a persely alatt. Főleg hogy van is egy kis beszúrás jellegű a persely blokk felőli oldalán.
Másik kérdésem lenne, hogy a hengeren és blokkon talált jelzések segítségével mire lehet következtetni az évjáratot illetően?
Utolsó kérdés az lenne, hogy mennyire probléma az, ha a lendkereket különösebb erőkifejtés nélkül tudom forgatni? A motort elég könnyű berúgni, hidegen nehezen indul (akár 20-30mp rugdosás) Alapjárat hidegen ingatag, melegen meg csak akkor van ha viszonylag magasra álíltom, amúgy leáll)
Honda CR 250 Első teleszkópok ( felujitott ) fordított teleszkópos motorba is jó,van hozzá közbetét.
20000ft
Valamint egy Cordura motoros nadrág XL méretű.
12000 ft.
Mondtam, hogy az összes váltó cucc kilós vasárban ajándék mellé, mert kuka majdnem az egész.
Majd még a padláson is szétnézek, hátha ott is van valami. Bár ott inkább YZ250 cuccok rémlenek.
Köszi az infót...de annyiért már veszek gyárit....bár nemtudom melyik jobb az épitett vagy a márka gyártott...?!
1500 pénz a sima,2500 pénz EG Unixnál szval nem egy nagy összeg ha arról van szó hogy azért oly piszok sűrűn nem kell cserélgetni.

Megkaptam a cumót,köszi,de milyen váltómotyók lehetnek még benne mert összehasonlítva az én 125 ös motyóimmal elég üszkös tengelyek és fogaskerekek vannak benne!
Hozzá teszem, hogy ha veszed a BR8EG-t, akkor előrántanak a pult alól BR8ES-t, de ne hagyd magad. Az eladó szerint tök ugyanaz, és ráadásul olcsóbb, de mi nem hiszünk a mesékben
Az "ES" az rézelektródás, az "EG" meg nikkelelektródás versenygyertya, ami magas hőterhelésnél sem csöppen bele az égéstérbe.
Nem volt meg, mert én általánosan kérdeztem, nem hülyén a "..ha folyton beköpi" kiegészítéssel
A többi pont meg nem nagyon érint , nem most kezdtem motorozni, nem ezen a szinten vagyok .