Kösz a rövid elemzést, de gondolom nem vagyok egyedül azzal, hogy a zsebem nem feneketlen, ráadásul a piacon nagyrészt hasonló korú motorokat lehet találni százezerrel drágábban, amik nagyjából csak külsőre vannak jobb állapotban...
Külsőre szépen le vannak ütve,gondolom belsőleg sem makulátlanok,pénztemetőnek nevezném akármelyiket...
Ha vki egy pár ezer ft os hengerfejtömítést nem cserél ki és így árulja az már sejtet vmit,aki 2 és fél sorban helyesírási hibák tömkelegét követi el az sem lehet gondos gazda.Láncszett + két gumit bevallani az már vall némi kurázsira,viszont egyiket sem hallgatta és próbálta meg senki,az még szép meglepetés lehet,akárcsak a futómű....én sírva menekülnék mindháromtól így látatlanban és ismeretlenül.
Vagy bevállalni úgy a 150 ezrest hogy még 100 ast tutira rá kell költeni...
Sziasztok olyan kérdésem lenne ,hogy havernak van egy 1996-os CR250 és valszeg hajtókartörése lett és elég sok mindent kell cserélnie blokkfelet is.És ajánlottak neki 92-es CR250 blokkot henger hengerfej dugó nélkül azt mondták,hogy a főtengely ugyanaz a 2-ben.
Kérdésem mennyire hasonlítanak a 2 blokknak az alkatrészei?Ha egyáltalán nem akkor tud valaki alkatrészeket 96-os 250-es CR-hez.
Előre is köszönöm a választ!
olajat mindenképp cserélek benne mert nem tudom mikor volt cserélve utoljára.a hengert már lehúztam róla,de kicsit félbe szakadt a projekt,pénz és infók hiányában dugó,gyűrű,olaj már megvan hozzá de akkor még átnézem..és köszönöm szépen a segítséged!:)
+ Amit láthatólag cserélni kell. Ilyenkor szokás még csapágyakat, esetleg szimeringeket, váltóolajat. Ha működik minden, úgy ahogyan kell (váltó, karbi, gyújtás, könnyen indul) akkor nem kell szétteríteni a blokkot. Esetleg felfüggesztéseket átnézni, lengővilla zsírozása.
Illetve nézd meg, hogy a főtengely vagy a hajtókar nem kotyog-e. Azok hamar meg tudják enni az új csapágyakat.
Helló. Lehet,hogy baromságot kérdezek,de nem rég vettem egy 80 ccm-es Honda CR-t évjárat:1980 A kérdésem az lenne,hogy ha dugót,gyűrűt cserélek benne akkor mit ajánlatos még cserélni?Azért cserélném mert el van kopva. Előre is köszönöm szépen a segítséget..:)
Ha lecseréled a befogókat is... De minek, évjáratban max. egy évet tudsz "fiatalítani" vele, hobbi krosszra mindegy, endurozásra meg még jobb is a hagyományos teló.
Ha vki egy pár ezer ft os hengerfejtömítést nem cserél ki és így árulja az már sejtet vmit,aki 2 és fél sorban helyesírási hibák tömkelegét követi el az sem lehet gondos gazda.Láncszett + két gumit bevallani az már vall némi kurázsira,viszont egyiket sem hallgatta és próbálta meg senki,az még szép meglepetés lehet,akárcsak a futómű....én sírva menekülnék mindháromtól így látatlanban és ismeretlenül.
Vagy bevállalni úgy a 150 ezrest hogy még 100 ast tutira rá kell költeni...
http://www.kepesmotor.hu/honda...
http://www.kepesmotor.
hu/honda...
http://www.kepesmotor.hu/honda...
Gondolom nem csak nekem tűnt fel, hogy eltűntek a valós 97-98-as évjáratú motorok és az idősebbek árai jelentősen megemelkedtek...
Vannak első féknyergeim,adatlapomon van elérhetőségem,dobj egy üzenetet.
Kérdésem mennyire hasonlítanak a 2 blokknak az alkatrészei?Ha egyáltalán nem akkor tud valaki alkatrészeket 96-os 250-es CR-hez.
Előre is köszönöm a választ!
92-es honda cr 250-re keresek első féknyerget.Ha valaki tud, kérem jelezze.
Előre is köszönöm!
Cr 125 bontódik ha valakit érdekel jelezze
lucky.exp.peter@gmail.com
06706005816
Üdv
Illetve nézd meg, hogy a főtengely vagy a hajtókar nem kotyog-e. Azok hamar meg tudják enni az új csapágyakat.
Ár 15000 ft
Ez egy motor :D
Köszönöm.
E héten igyekszem!
KEme Kéne a számod mert a régin nem érlek el .
Kérdezni szeretnék tőled .
Köszi . Üdv: Tamás Nyiregyháza :D