rendben, lövök ma 1-2 képet:)
valójában Pest megyében Vácon élek. Már javítottam az adatlapon is az információt:D jó volna 10 alatt találni valamit, ami nem lyukas, horpadt és agyonfoltozott ívhegesztővel..
Sajnos az én rezómra ez mind igaz
A motor teljesítményére amúgy mennyire hatnak ki ezek a tényezők?
Sziasztok ! Két zsír uj féktárcsa eladó ! 2 pár volt belőle az eggyik felkerült a motoromra a másikat pár ( elsőt-hátsót ) meg eladnám 94 es cr-é de más évjáratra is passzolnak szerintem . esetleg ha érdekel irj rotax91@freemail.hu
hali!rakj fel képet és megmondják milyen évjárat! látom nógrádi vagy.azon belül hol? gerecsemotornál biztos van.de ott 15ropi a használt jó állapotu.már vettem onnan 2őt is!
Hello, van egy Honda cr 250-em.
A motor elvileg 93-mas. Szeretnék rá egy ép kéz láb rezonátort, mert a mostani már eléggé horpadozott és foltozott sajnos. Tudna valaki segíteni, hogy hol találok ilyet?
Hello! A motort eladtam, de megmaradt a régi idomszettem két első sárvédővel, nem a legszebb, de még használható! A tankidomokat még érdemes lenne lematricázni is, mert a minősége 100x jobb, mint bármelyik boltban kaphatónak! Ha valakit esetleg érdekel, szinte ajándék árban odaadom! Ja és első generációs aluvázasra való!
Nekem már az is isten lenne ha ez a két db meg lenne...de valószinű szétrepült vagy nem tudom...így vettem sajnos. Szerintem a kuplung kosár úgy ahogy van leszakadhatott még anno...
Üdv!
Honda CR 250 Blokkkot vennék 1995-2001-ig! 1995 alkatrészek külön is érdekelnek! Jobb oldali forgattyúsház+oldaldekli! (Vízpumpás oldala) 06-20-344-69-00 vagy csibor12@hotmail.com
Eladó egy Honda Cr 250 es motorra való,hátsó teleszkóp.
Ár 15000 ft
Honda CR 250 Első teleszkópok ( felujitott ) fordított teleszkópos motorba is jó,van hozzá közbetét.
20000ft
Valamint egy Cordura motoros nadrág XL méretű.
12000 ft.
Pl itt is meg tudod nézni: http://www.motodacross.com/
Illetve egy csomó alkatrészében benne van hogy 89,mivel az adott évi modelleket az azt megelőző években legyártják.
A te motorod sorsát pont végigkövettem és sajnáltam, hogy végül eladtad, mert nagyon jól alakult.
Azt eldöntöttem, hogy ha egyszer belevágok egy ilyen pénztemető megvételébe, akkor inkább álljon a motor fél évet és ha minden megvan, akkor teljesen felújítani, mint használni és toldozni-foldozni a folyamatos hibákat. Egy dolog azért szerintem közös a régi és az új darabokban is: az általános szervizeléseken (pl. dugattyúcsere) kívül a folyamatos használatban ugyanazt igénylik (lánc karbantartása, légszűrő, motorolaj stb.). Nyilván a korból adódó anyagfáradás és egyéb problémák könnyebben előjönnek.
Nyáron,ilyen időben keverheted 1:25 re is az olajat /teljesen szintetikus legyen/ ,légszűrőt én minden motorozás után mosok,olajozok...így jobb ha van belőle legalább kettő.
Az adatlapomon van hirdetésem,dobj egy emailt,van hozzá ülésem,meg minden egyebem...de amit vettél az 90-es évjárat.
Már régóta nézelődök az eladó krosszmotorok között, figyelem, hogy ki milyen motort mennyiért vett és mik a visszajelzései és én azt tapasztaltam, hogy a 250-300 ezres kategóriában is könnyedén bele lehet futni kegyetlenül lehasznált gépekbe, tekintve, hogy sokszor akár 5-7 évvel is "megfiatalítják" sokan a motorjukat... Bár ott már más évjáratok vannak (a valósakról beszélek...), így nyilván kevesebb gondatlanság érhette őket, ettől függetlenül a szerintem már jól ismert tapasztalat alapján a frissen felújított alkatrész csak a legritkább esetekben tényleg új, sokszor a motor korától függetlenül. Márpedig versenymotorokról lévén szó, eszik az alkatrészeket és még jó minőségű olajok és rendszeres karbantartás-ápolás mellett is igencsak szervizigényesek. Én ebből kiindulva talán megveszek egy olcsóbb motort, de félreteszek még egyszer majdnem annyi pénzt és akkor olyan motort kapok, amiről tudom, mi dolgozik benne és nem kell attól tartani, hogy a pálya vagy erdő bármelyik pontján mondjuk eltörik a hajtókar vagy hasonló komoly problémák jelentkeznek. Ez az én véleményem, bár ha tehetném, a boltba mennék motorért, de mindenki tudja a takarója végét és abból kell gazdálkodni, ami van, bár sokszor egy-egy külföldi ismerős olcsóbban tudja ugyanazt az alkatrészt behozni... Gondolom a probléma jól ismert és sokan jártak pórul egy jónak ígérkező motorral, de mivel ott helyben nem lehet szétszedni a kiszemelt példányt, a meglepetések később fognak jönni.
Megfelelő időközönként terítsed szét a blokkot, himbát, kopó alkatrészeket. Zsírozni, olajozni, ápolni kell mindent jó minőségű cuccokkal, és meghálálja. Sok pénz, és idő, de a kérdésedből nem derült ki, hogy anyagilag mennyit engedhetsz meg a karbantartásra. Ha megteheted akkor:
-Láncot minden motorozás után lemosni, letakarítani és láncsprayel befújni. Légszűrőt rendszeresen fújni. Himbát (használattól függően) félévente-évente szétszedni újrazsírozni esetleg csapágyazni, szimeringezni. Teleszkópokat, (ha nem érzed 100%-osnak) szedesd szét pl. csika1 Úrral ( ) és ő megcsinálja úgy hogy jó ideig ne legyen velük gond. Kerekeket nézd meg nem üt-e, nincs-e 8-as. Fékek rendben vannak-e, fékolaj... Blokkot széthúzni, de ott úgyis látod ha valamit cserélni kell. Olajat, tömítéseket érdemes szétszedésenként. Karbi pucolás, gyertya belevaló-e. Kuplung rendesen kiemel, nincs beverődés, lamella+fémtárcsa+rugók vastagsága értéken belül van-e. Érdemes most az elején átnézni mindent, és megcsinálgatni (akkor is ha kicsit áll a motor) de utána nem lesz rá gondod jó darabig. Olajat majd megmondják a nagyot, mert én nem jutottam el addig, hogy azon variáljak, hogy mit tegyek bele, meg mennyit.
Üléshuzat: Itt képesmotoron is sok Cr-t bontanak, de ha nem találnál akkor bontók, pl. Gerecsemotor, krosszmotorok.hu
Így van. Csuhi kollegának 91-es vasa van, de nem kis pénzt ölt bele mire biztonságban érezte magát azon a motoron. A külső még hagyján az idősebb motoroknál... De mégis sokat elárul, igen egy ilyen egyszerű dolog mint a tömítéskészlet. "Mer' há' jó lesz a sziloplaszt, úgy se nézik..." Akkor ki tudja, mit gányoltak még blokkon belül, de nem is minden a blokk. Ha lóg a himba, vagy kotyognak a telók (ami korukból + szervizelésükből adódóan nem meglepő) brutál összeget emésztenek fel. (Mondom ezt én, akinek 1,5 évig volt a birtokában egy 88'-as 250-es CR és 20 percnél többet nem motoroztam vele.) Bárcsak tört volna el a kezem, amikor elindultunk hazahozni azt a "motort"... Na de mindegy, tanultam belőle, és tanuljon más is belőle. De mondom, biztosan van, akinek megéri rákölteni azt a sok pénzt, és utána biztonságosan motorozik vele évekig, de nagy a kockázat. Nem szabad leírni minden öreg motort, az nagy hiba lenne, de java részüknek nem véletlenül lóg a bele, és nem véletlenül kell alá a szokásos "Kiváló blokkal, de esztétikai hibákkal eladó." Ezeket jó messzire kerüld el... És ahogyan, Waszeitung barátunk írta, én sem lebeszélni szeretnélek, ha van pénzed, kedved és kitartásod jó motort lehet bármiből varázsolni, de megéri?
Sziasztok , van egy Honda CR 125 1992-es évjárat , 1 hete van meg a motor ez az első cross . Ilyen alapvető karbantartási dolgokra lennék kíváncsi , lánccal mit kezdjek ? Ismerős azt mondta h lehet kapni ilyen spray-t azzal fújjam le és kap egy fehér színt a lánc . + Mire figyeljek hogy minden rendben legyen ? Jelenleg Valvoline 2T olajat teszek benzinhez 1:30 arányban . Köszönöm aki tud segíteni egy amatőrnek :D
Illetve lehet e kapni ehhez az évjárathoz új ülést vagy üléshuzatot , köszi ! :)
Jelen példánál maradva,ilyen 150-180-200e magasságában megvehető CR125 nél én csak úgy vágnék bele a vásárlásba ha van még ezen felül legalább 100e pénz a tarsolyban hogy motorozni is tudj vele...nem törvényszerű hogy egy héten belül ráköltöd de rá fog menni az biztos,nézz szét milyen alkatrészárak vannak és látod hogy gyorsan ürül a persely.
Jah és ne feledjük a védőruházatot sem.
Nem lebeszélni akarlak csak célszerű reálisan látni..
valójában Pest megyében Vácon élek. Már javítottam az adatlapon is az információt:D jó volna 10 alatt találni valamit, ami nem lyukas, horpadt és agyonfoltozott ívhegesztővel..
Sajnos az én rezómra ez mind igaz
A motor teljesítményére amúgy mennyire hatnak ki ezek a tényezők?
Honda cr 125 (1996) megmaradt alkatrészei eladók. Idomszett stb.
rakok ki róla képet hívj ha esetleg valami érdekel.
Tel: 0630.649.26.76
A motor elvileg 93-mas. Szeretnék rá egy ép kéz láb rezonátort, mert a mostani már eléggé horpadozott és foltozott sajnos. Tudna valaki segíteni, hogy hol találok ilyet?
Honda CR 250 Blokkkot vennék 1995-2001-ig! 1995 alkatrészek külön is érdekelnek! Jobb oldali forgattyúsház+oldaldekli! (Vízpumpás oldala) 06-20-344-69-00 vagy csibor12@hotmail.com
Ár 15000 ft
Honda CR 250 Első teleszkópok ( felujitott ) fordított teleszkópos motorba is jó,van hozzá közbetét.
20000ft
Valamint egy Cordura motoros nadrág XL méretű.
12000 ft.
Valóban,mailcímem a hirdetésnél nem látszik,csak üzit tudsz küldeni.
http://www.motodacross.com/
Illetve egy csomó alkatrészében benne van hogy 89,mivel az adott évi modelleket az azt megelőző években legyártják.
Azt eldöntöttem, hogy ha egyszer belevágok egy ilyen pénztemető megvételébe, akkor inkább álljon a motor fél évet és ha minden megvan, akkor teljesen felújítani, mint használni és toldozni-foldozni a folyamatos hibákat. Egy dolog azért szerintem közös a régi és az új darabokban is: az általános szervizeléseken (pl. dugattyúcsere) kívül a folyamatos használatban ugyanazt igénylik (lánc karbantartása, légszűrő, motorolaj stb.). Nyilván a korból adódó anyagfáradás és egyéb problémák könnyebben előjönnek.
Az adatlapomon van hirdetésem,dobj egy emailt,van hozzá ülésem,meg minden egyebem...de amit vettél az 90-es évjárat.
-Láncot minden motorozás után lemosni, letakarítani és láncsprayel befújni. Légszűrőt rendszeresen fújni. Himbát (használattól függően) félévente-évente szétszedni újrazsírozni esetleg csapágyazni, szimeringezni. Teleszkópokat, (ha nem érzed 100%-osnak) szedesd szét pl. csika1 Úrral ( ) és ő megcsinálja úgy hogy jó ideig ne legyen velük gond. Kerekeket nézd meg nem üt-e, nincs-e 8-as. Fékek rendben vannak-e, fékolaj... Blokkot széthúzni, de ott úgyis látod ha valamit cserélni kell. Olajat, tömítéseket érdemes szétszedésenként. Karbi pucolás, gyertya belevaló-e. Kuplung rendesen kiemel, nincs beverődés, lamella+fémtárcsa+rugók vastagsága értéken belül van-e. Érdemes most az elején átnézni mindent, és megcsinálgatni (akkor is ha kicsit áll a motor) de utána nem lesz rá gondod jó darabig. Olajat majd megmondják a nagyot, mert én nem jutottam el addig, hogy azon variáljak, hogy mit tegyek bele, meg mennyit.
Üléshuzat: Itt képesmotoron is sok Cr-t bontanak, de ha nem találnál akkor bontók, pl. Gerecsemotor, krosszmotorok.hu
Illetve lehet e kapni ehhez az évjárathoz új ülést vagy üléshuzatot , köszi ! :)
Jah és ne feledjük a védőruházatot sem.
Nem lebeszélni akarlak csak célszerű reálisan látni..