Vagy veszel egy 17" ráfot pont olyan küllőszámmal mint ami most benne van,vadászol hozzá küllőt és összefűzöd.
Veszel egy akármilyen akár öntött akár küllős felnit és összebarkácsolod tengely,csapágy,hézagoló segítségével majd ahogy megvan összesufnizod a féktárcsát is hogy jó legyen.
Mindkettő nagy meló,jó szopás,de legalább semmi értelme...
azért mert valaki utcai kereket(hogy "supermoto" legyen)akar bele rakni nem biztos hogy atom kanyar vadász akar lenni.főleg nem egy ötvenessel.meg egyszerüen hülyén néz ki enduró kerekekkel! legalább jól nézzen ki. egy jó fékbettét csere is elég egy 50esre!
Köszönöm az észrevételét és teljesen igazad van. Annyit szeretnék csak módosítani a motoron, hogy az első kerék átmérő kisebb legyen. Ennyi lenne a lényegi dolog.
- Az általad említett motor, nem crossmotor, hanem egy sima egyszerű segédmotoros kerékpár, azon belül is gyári enduro.
- Nem attól lesz supermoto, hogy a kerekeket kicseréled. (Nem is szeretem nézni az apróhirdetések rovatban az 50-es "Supermoto"-kat, mert nem azok. Egy kerékcserétől ugyanúgy segédmotor marad.
- Ha csak annyit szeretnél, hogy utcai motor legyen, és ne kopjon feleslegesen a bütykös gumi, akkor bőven elég a külső gumit lecserélni, sima utcaira. (Szerintem.)
- Ha komolyabban át akarod alakítani "Supermoto"-ra, akkor rengeteg mindenen lehet alakítani, variálni. (Teleszkópok, kerekek, idomszett... stb.)
Olyan kérdésem lenne, hogy a mai nap vettem egy honda cre50-es korszt. A tervem, hogy a krossz kerekeket kicserélem supermotot kerekekre, de nem tudom, hogy mire figyeljek oda. Ebben kérném segítségeteket, tanácsotokat.
Erre a szar a használt motor témára van egy aktuális sztorim. Vettem közel 2 hónapja egy gasgas-t, láttam rajta hogy ez-az lóg, kopott. Már nagyjából, a 6-ik motor után ráál az ember szeme a "sufni, kókány" alkatrészek feltérképezésére, osztottam, szoroztam, elhoztam.
Na, sokkal szarabb mint gondoltam. De nem baj, elkezdtük építeni, már nem sok hiányzik, őszre menni fog.
Ja, a vételár egy jelentős hányada rá lett költve, de nem sírok, én akartam.
Péntek/ Szombat környékén meg tudom kérdezi Neked. Ha véletlen elfelejtenék írni akkor írj már itt vagy akár egy emailt (adatlapomon ott van). Akkor megyek haza Halasra és megkérdem.
Volt egy rm125 86-os blokkom. Hív egy srác, neki kell. Mennyi? 40. Az sok. Oké. 10ezerért odaadtam volna a végén. Erre a gyerek: még körülnézek. Azóta se hívott. :-D ennek 4 éve.
Érdekes dolog ez motoralkatrész értékesítés....mki egyben lévő blokkra és motor nélküli vázra kérdez rá,miután jelzem hogy milyen nagyságrendben gondolkozzanak hirtelen síri csend.
Feltételezem CR blokk egyben 50e ért,váz pedig 25e ért lenne jó....múltkor egy fiatalembernek felajánlottam hogyha blokkot keres a nála lévő vázba és megveszi a nélkülözhetetlen motyókat hogy használni is tudja / gyújtás,rezó,karbi,berúgókar/akkor 50e ért tényleg adok egy blokkot de nem kellett!
Honda cr 125 (1996) megmaradt alkatrészei eladók. Idomszett stb.
rakok ki róla képet hívj ha esetleg valami érdekel.
Tel: 0630.649.26.76