Olyat hallottam vissza, hogy csak lestem. Azért van ismét eladó sorban, mert az általam vett dugattyú beleér a főtengőbe?! Meg hogy hengerfejes? Érdekes, egyiket sem látom a hirdetésben.
minőségi motor!minőségi felszerelés!de a szerelőd is az legyen! nem a motorral volt ott a baj.megvetted az uj cuccokat összerakták azóta is mennie kéne. gondolom tanultál a hibádból! az enyém is öreg még sincs gondom vele.egyszer kell megcsinálni és utána odafigyelni rá!
Pénz hiányában nem nagyon volt sok választásom, így is örülök, hogy elvitték. Nálam nem az a helyzet, hogy majd anya-apa megveszi a dolgokat. Majd saját keresetből újra kezdem ezt a sportot, minőségi motorral, minőségi felszereléssel. Addig is nézelődök itt a fórumon, hogy mik vannak.
Annak idején kb. hárman próbáltunk lebeszélni téged finoman és durvábban az illető "szakemberről", aki az elmondásaid szerint elég nagy baromságokat mondott...
Sziasztok ez szerintetek milyen évjárat lehet pontosann?Most jutott nemrég hozzám darabokra szedte és felujitom de kiváncsi lennék a azért hmégis mikori kiadás lehet :)
Mint utólag kiderült egy karbiállításon múlt az egész, mivel keveset kapott, illetve egy nem kívánt repedésen a gumi szívócsonkon. Ha teljesen rendben lett volna, sem kaptam volna érte sokkal többet szerintem, mert az okosok szerint "az öreg motor szar motor."
Most 230.000Ft-ért van fent, de hálistennek már 89'-es a motor, így többet is ér.
Egészen pontosan 145.000Ft-ért. Részben saját hülyeség miatt vitték ennyibe, nagyobb részben meg azért mert öreg motor. (Aki megvette tőlem, hamar elcserélte egy Xt-re, de látom ismét eladó a motor. Valami nem jött be nekik. ) Az én részem annyi volt, hogy hiába cseréltem mindent a motorban, az összeszereléssel rossz embert bíztam meg, így összerakás után is maradtak gondok. Másik szerelőre már egyáltalán nem maradt pénzem, így ezek a problémák is erőteljesen csökkentették az eladási árat.
Csak jótanácsként: én mikor 6 éve vettem a 87-es RM 125-öt, az MZ-k után azt hittem, felmarja az aszfaltot. Most már tudom, hogy max. 20-25 lovat tudott keréken. Utána a 90-es, 94-es CR125 erőgépnek tűnt. Amíg fel nem ültem egy gyári, zsír állapotú, tuningos SXS125-re. Azon hiába ültem előre, ha véletlen ottmaradt pár másodpercig a full gáz, félő volt, hogy nem áll meg a mandínerig... Szóval ha motort veszel, mindig vigyél magaddal valakit, aki ült már jópár gépen.
u.i.: autószerelő, helikopterpilóta meg 20 éve szövőszékeket karbantartó kisiparos nem jó, olyan kell, aki motocrossozik!
Az érezhető, látható, hogy most a teleszkóp alján lévő halszem enged vagy kompletten az egész himba (ahol átmegy a vázon a tengely) mozog. Ha kompletten a sor, akkor csapágy, szimering, csapszeg csere és probléma megoldva.
Most 230.000Ft-ért van fent, de hálistennek már 89'-es a motor, így többet is ér.
http://www.sportmotor.hu/motor...
http://www.kepesmotor.hu/honda..
.
u.i.: autószerelő, helikopterpilóta meg 20 éve szövőszékeket karbantartó kisiparos nem jó, olyan kell, aki motocrossozik!