Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Bontsad szét a francba az egész hátulját, bármi kopott itt találsz hozzá méretet: http://www.ronniesmailorder.co...
A motort bakra, kisszékre, sörösrekeszre stb. feltenni, lógó hátsó villát megemelgetni a villánál fogva, nem a keréknél, és lötty.
Ezt a kínaiak is nyomatták pár hónapja, csak ugye lapos csajokkal
Köszi a linket, már jó rég óta keresek egy ilyet:

http://www.ebay.co.uk/itm/shif...

szóval akkor hogy tudnám megnézni hogy mi is kopott?
EZ ÁM A MARKETING :) :) :) :)

http://www.ebay.co.uk/sch/babe...
Jézusatyaúristen! Szerintem ugyanúgy mint nekem volt, maga a hiba csapágyak vannak kikopva, meg a csapszeg. 2-3 centi is sok egy ilyen gépnél, mert nem kis terheléseket kap a hátulja, nehogy ellője magát az egyik érkezésnél.
amúgy ha bakkon van a motor úgy lóg a hátulja 2-3 centit max! a kx amit néztem annak vagy 10-15 centit lógott és úgy mentünk oda hogy viszonylag hibátlan motor...
mondom hogy jó a blokkja! kapaszkodni kell eréjesen :D
Laskodról hoztam nagy gabitól előtte sóstón volt azthiszem előtte meg napkoron ott megszorult a dugó és azért adták el a sósóti gyerek felújította fullra azért mondom hogy a blokkja pöpec amúgy te merre laksz?
hátsó kerék csapágy kb 5ezer.ha ugy lóg a hátulja hogy megemeled akkor valszeg csak a teleszkóp alsó ge szeme kopott az kb 6ezer.ha tényleg a himba akkor 20körül van a szett.hütöt meg lehet venni aránylag olcsón.(a hirdetéseknél most bont egy itteni fórumozó 125öst)át kell nézni a mocit.ha tényleg jól megy a blokkja érdemes megvenni rá a cuccokat!
na az fasza akkor szerintem marad! és apránként meg lesz csinálgatva! amúgy 3 motort néztem 2 cr--t és egy kx-et mind ettől gatyább volt. amúgy első teleszkóp szár kb mennyi pínz? illetve egy hűtő?
most nézem környékbeli vagy...kitől vetted a motort? lehet ismerhetem,bár több ilyesmi évjáratút is tudok itt a nyirségben...
de azok nem voltak ilyen kókányak
Sajnos ezeket előbb kellett volna átgondolni. A hátsókerék még hagyján, de egy himbát úgy igazán felújítani már nem 2 forint. Magyar piacon szerintem felesleges is keresgélni, hisz jó része mese habbal. Leginkább ismerősi körben érdemes körbeérdeklődni, hátha... Lásd az én példámat. Felújított motort hoztam haza az ország másik feléből, apránként, de 260.000Ft-ot emésztett fel. Ez után mivel teljesen nullán voltam, meghirdettem számlákkal, képekkel, csere alkatrészekkel igazolva a felújítást. 150.000Ft-ért vitték el, nem kis töprengés után. Jelenleg itt tart a piac...
dzsízusz ki volt ez az okostóni? jól megszerelte!
ééérrtem köszönöm szépen akkor ezek szerint keménységet már nem tudok rendesen állítani rajta...
hát sajnos nem mondtok hülyeséget mert már eljutottam odáig hogy viszonylag alaposabban át néztem a motort és a hűtő is ragasztózva van alul... sajnos nem tudom mi tévő legyek ez az első cross motorom, ezt én 240-be vettem. Motorikusan hibátlan meg lő mint állat aki ment vele és nem 1 évig űzte a témát az is azt mondta hogy egész jó. de sajnos a hátsó kerék csapágyas, a himba is lóg vagy 2centit, akkor a hűtő alja ragasztott ez a teleszkóp is... sajnos nem tudom mi legyen ha elkezdeném rendbe rakni az geci sok pénzt felemésztene és ki tudja lehet utána se lenne az igazi! De ha eladom megint keresgélhetek fél évig mire találok egy valamire való motort... Annyi lenne a kérdésem hogy most a teleszóp tetején az mi ami be van ragasztva illetve ez mit befolyásol?
Erről van itt szó!
A középső csavar a teleszkóp összenyomódási "sebességét" szabályozó szelep állító csavarja, puhíthatod "S"=soft vagy keményítheted "H"=hard. Ezt elbaszták benne, és ha ilyen igényesen oldották meg, hogy beragasztotta az ezermester, akkor ebben a motorban lesz még meglepetés bőven.
A másik csavar pedig a légtelenítő, a telóban keletkező túlnyomást lehet kiengedni, ennek a használatáról mondjuk 2 A4-es oldalnyi cikket tudnék írni, mikor és hogyan kell, mert szinte ahány versenyző (vagy amatőr), annyi félét mond, ráadásul több verzió is helyes.
Több év tapasztalat. Aki "felújított motort" vesz, az az esetek 99%-ban szív vele. Ahogy keme mondta, vagy nem törődsz ezekkel az "apróságokkal" és széthajtod (mint jó pár büdös paraszt) és meghirdeted hibátlan motorként. Vagy szépen szétszeded most és mindent átnézel rajta, mert ki tudja, hogy az előző gazdák mennyire foglalkoztak vele. Ha a 2. lehetőséget választod, számíts arra, hogy nem egy meglepetés fog érni. (Szintén tapasztalat!) És felépíted szépen, új alkatrészekből és nem kell azon aggódnod, hogy vajon az a ragasztó tartja-e össze az első teleszkópodat?
a másik oldalt kettő van! csak itt van a középső bekenve valamivel csak nem tudom hogy ez most mit befolyásol?
ezt mire fel mondod?
Nyomófokozat állítás HELLÓÓÓ
Már most kezdj el azon merengeni, hogy az egész motort addig hajtod, míg szét nem hullik, és veszel másikat, vagy elkezded megcsinálgatni, de az olyan, mint a megszáradt szart kapirgálni, minél jobban belemélyedsz, annál büdösebb és szarosabb.
nem mind a kettőnek középen kellene lenni?gondolom átmenetelték oda az állitót mert megszaggatták vagy ilyesmi!
hoppáhopáá találtam valamit. eeez ilyen sufni tuning teknika? vagy ez micsoda itt? mert nem tudok rájönni mi is történhetett hogy így össze kellett ragasztózni.... a másik oldal viszonylag okés