Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok,

eladó lett a motorom.

A felszerelésből még maradt az utánfutó, egy elég rossz állapotú alpinestars tech3 csizma, egy szintén rossz állapotú vemar sisak, egy protektoros rövidnadrág.
http://www.kepesmotor.hu/honda...
Hátööö 94 körüli 250 2T hez tartozóm van,végszükség esetére jó talán még jó is lehet,de ez csak egy tipp....
Sziasztok!

2007-es CRF450R balos hűtő van valakinek eladó ?
A hétvégére nagyon kéne. Hibátlan folyásmentes érdekel csak.

Előre is köszönöm.
70/392-1912
Úgy gondolom az élményt slick nélkül is meg lehet érezni...később lesz az amikor már azzal kell játszani hogy slick nékül nem tud gyorsulni!
Aztán vegyél 21" slickgumit.. én is nagyon szeretnék egy sm szettet, kár hogy drága :D
de én szeretem magam ilyenekkel kinozni meg a pénzemet költeni rá!
Az igaz,de ha vesz bele 17" os felnit,akkor meg kell oldani a tárcsa+lánckerék felfogatást,tengelyeket,távtartókat,alsóhangon ez 40-50e ft + az elbaszott idő és ha nem jön be neki akkor ez mind felesleges volt.
Az én verziómban vesz két külsőt,kipróbálja milyen a flesh aztán azt mondja hogy ezt hagyjuk!
Megmarad egy csomó ideje és pénze,és megköszöni hogy nem ruházott be nagyobbat...
Ez igen emberek....

Mióta eladtam, most keresi a 3. gazdáját.

http://www.kepesmotor.hu/honda...

(Gondolom a fehérre fújt váza miatt fiatalodott 1 évet. )
kereket könnyebb cserélni mint gumit!
Akkor a legegyszerúbb ha veszel rá két utcai külsőt...
egyenlőre még csak elméleti sikon megy a dolog! meg ugy akarnám hogy csak a kerekeket kelljen cserélni.nem akarok hiper-szupermotot. csak kipróbálni utcai kerekekkel.
Haverom eladja a ktm sx125-be való küllős supermoto szettjét. Nagy tárcsa, átalakító, lánckerék, minden. 80ezer.

Csak a két kerék 50.
Tengelyek, távtartók, lánc. Ha szépet akarsz, akkor első sárvédő csere kicsire. Ha jót, akkor nagy féktárcsa és átalakító előre, telókat felkeményít.
mind a kettőt cseréld meg a csapágyakat is lehetőleg!mert ha lóg a csapágy szétveri a szimeringet!
És cseréld a csapágyat is!
Köszi!
Most megnéztem azt a kis lyukat és igen ott csöpög. Köszönöm a gyors válaszokat. Akkor ez melyik szimering?
Gázadásra jobban csöpög? Nekem akkor produkált ilyet, amikor hengerfejes volt a gép, és a nyomás a vízcsőben kinyomta a vizet ott ahol csak tudta. Jelen esetben a 2 csavarnál. (Nekem a szétrohadt dekninél. )
nem a kis lyukon szivárog a vizpumpa alatt?mert akkor szimering!
Sziasztok! 87es Cr250 el motoroztam hétvégén mikor észrevettem, hogy csöpög belőle a hűtővíz. Egyből leállít hazatol. Itthon szétszedtem a vízpumpát mert azhittem ott folyat. Tömítés minden oké nem folyik onnan. 3 napra rá elindítom és csöpög belőle a víz gázadásra pedig jobban csöpög és a vízpumpa alatt beljebb a blokkon van 2 csavar azokon szivárog le. Tudnátok segíteni, hogy milehet a baj?
azért jól mutat!tök mindegy mert még ugyse mentem supermotoval nem tudok viszonyitani. csak jó lenne döntögetni egy kicsit aszfalton.kipróbálni.ezzel a kerekekkel mit kellett alakitani?gondolom tengelyt meg távtartót csináltatni kellett!
17"-osat, az biztos, amúgy ami van. Nekem a 125-be Aprilia kerekek voltak, valami 125-ös vagy 50-es supermotócskáé. Nem akarlak elkeseríteni, mert szeretem, ha valaki kreatív, de én 20 perc után kiszedtem belőle és eladtam, mert attól, hogy van benne 2db 17-es kerék, még nagyon messze van a supermoto-tól.
sziasztok!nem tudja valaki hogy a cr-be(89"250ccm)milyen kereket szoktak faragni szupermotonak?és milyen átalakitások kellenek hogy belemenjen?előre is köszi!
Szia!
06 hetven 510 tizenegy 03
Nicknevemre rákattintasz ott van az eladó holmiknál a hirdetésem,tudsz üzit is küldeni,de telón is keress nyugodtan,ha nem veszem fel visszahívlak.

Namura is jó minőségű motyót gyárt,ha időben cseréled és normális keverékkel használod nem lesz vele gond,úgy sem tudod úgy húzni a gázt mint versenyen!