Egyszerűen nem értem ezt a türelmetlenséget. Ha valaki szeretne kérdezni olyat amit nem tud,más számára egyszerű eset és ezért le lesz szidva. A fórumon való visszanézés kicsit olyan, mint a felvételről nézett sportesemény. A hozzászóló élőben szeretne kérdésére választ kapni, azért mert az idő múlásával lehet,hogy változik a nézet is. Ami tegnap még egy jó szerkezetnek bizonyult ma pedig ezer sebből vérzik.
Köbö minden héten felmerül ez a kérdés legalább egyszer...mivel a fórum 2006 ban született,így könnyen kiszámolható hogy ez némileg több mint 350 alkalom és ennek függvényében érthető hogy már kevés embernek van kedve,ereje válaszolni.
Amennyiben ügyes fiú vagy beütöd a "keresés ebben a topikban" mellett lévő üres négyzetbe hogy "450" vagy "crf" és minden olyan kifejezést megtalálsz amiben ez szerepel,és ezzel elnyered méltó jutalmadat,megspórolsz magadnak némi beírást és megkíméled magad attól hogy lebasszanak!
Helló, valakinek nincs véletlenül elfekvőben 93as 125-ös CR-hez idomszettje, vagy legalább hátsó sárvédő és a két oldaltábla, ami nem törött? Lehetőleg Baranya megye környékéről :D
10.: Hogyan lehet lámpát szerelni krosszmotorra?
9.: Mennyi olaj kell száranként az első telóba?
8.: Kimotorozom-e hamar a gyenge 125-öst?
7.: Mennyit fogyaszt egy krosszmotor?
6.: Mennyibe keverjem?
5.: Milyen hőértékű gyertya kell, ha folyton beköpi?
4.: Manual-t hol találok a motorhoz?
3.: Váltóba milyen olajat tegyek?
2.: Mennyibe kerül évente egy krosszmotor fenntartása?
1.: Hány üzemóránként cseréljek dugót?
Kiegészítve Keme listája:
11.: Mik a tapasztalok,milyen motor a CR/CR 125/250/450...?
Jaja az enyém is nagyon pikk-pakk moci, ledönthető mint állat, a szuzukinál és a yamahánál sokkal kezesebb, ugyan nem olyan erős(még) mint a szuzuki ..... de ami késik.....
Ha crossal akarsz endurózni akkor CR 250.
Mi a haverokkal csak endurózunk, én személy szerint eddig csak yz250-el rm250-el és most cr 250- endurózok, és eddig a cr volt a legfaszább a krosszok közül erre a célra, az a legfordulékonyabb, legkezesebb szerintem. Nyilván egy enduronak alkalmasabb az endurózásra a futóműve meg a nyomatékleadása, de beállításokkal el lehet puhítani valamennyire a cross futóművét is.
Én harmadjára is crosst vettem mert azt 400e körül egész jókat lehet kapni, ami enduroban tetszett volna az meg 550-650-től kezdődött.....
Hát én megvettem amotort új dugatyúvolt benne de átvertek és nemvolt jóa vizpumpa és részei elment a víz megragadt a dugatyú ucsó tulméret. új hüvely új dugattyú sztm kb 20 üo. mehettek velemax én most kb 10 nél tartok
Tudnátok-e nekem segíteni hogy valaki aki megbízható (gerinces) szokott rendelni az ebay -ről vagy van neki eladó honda crf váza?
Amennyiben ügyes fiú vagy beütöd a "keresés ebben a topikban" mellett lévő üres négyzetbe hogy "450" vagy "crf" és minden olyan kifejezést megtalálsz amiben ez szerepel,és ezzel elnyered méltó jutalmadat,megspórolsz magadnak némi beírást és megkíméled magad attól hogy lebasszanak!
Táttárárárá!
Erő: 54 LE (új korában)
Jó: Jó. Új korában.
10.: Hogyan lehet lámpát szerelni krosszmotorra?
9.: Mennyi olaj kell száranként az első telóba?
8.: Kimotorozom-e hamar a gyenge 125-öst?
7.: Mennyit fogyaszt egy krosszmotor?
6.: Mennyibe keverjem?
5.: Milyen hőértékű gyertya kell, ha folyton beköpi?
4.: Manual-t hol találok a motorhoz?
3.: Váltóba milyen olajat tegyek?
2.: Mennyibe kerül évente egy krosszmotor fenntartása?
1.: Hány üzemóránként cseréljek dugót?
Kiegészítve Keme listája:
11.: Mik a tapasztalok,milyen motor a CR/CR 125/250/450...?
Miért nem használod ezt a szájbavert keresőt?
Mi a haverokkal csak endurózunk, én személy szerint eddig csak yz250-el rm250-el és most cr 250- endurózok, és eddig a cr volt a legfaszább a krosszok közül erre a célra, az a legfordulékonyabb, legkezesebb szerintem. Nyilván egy enduronak alkalmasabb az endurózásra a futóműve meg a nyomatékleadása, de beállításokkal el lehet puhítani valamennyire a cross futóművét is.
Én harmadjára is crosst vettem mert azt 400e körül egész jókat lehet kapni, ami enduroban tetszett volna az meg 550-650-től kezdődött.....