Nem kötözködésképpen,csak beszélgetve:
HPP s blokk ugyanaz,tíz éven keresztül annyi hogy 98 után 5 sebességesre butítva....és végig ugyanolyan hengerrel,főtengellyel,szval hol van a kutyus elásva?
És az ablakos dugó is furcsa történet,hiszen a henger nem változott akkor miért kell/nemkell az ablak?
Tegnapi motorozás eredménye látható a képeken,a bal oldali egy régebbi elszakadt hajtókar a jobbos pedig egy letört dugattyúszoknya...hála az égnek a nicasil sértetlen maradt,ezt látva én sem hittem volna el amikor a rezót leszedve potyogtak ki belőle a dugattyúdarabok.
Kérdés hogy mi alapján döntődik el hogy lapos vagy domború dugattyú megy bele és ablakkal vagy anélkül? Mert a baráti kör egyik 90 esében domború a 91 esben már lapos tetős dugó van...
Nálam van egy, új. Azt hiszem Polisport, csak nem az enyém, egy haverom tárolja nálam, meg kellene kérdezned, eladó-e. A srác neve Kakukk79 itt a fórumon.
Ha van szikra és nehezen indul akkor lehet hogy túl van etetve, főleg ha érzed a rugdalózás közben a benzinszagot...
Ilyenkor vissza kell venni a síberálláson a karbiban, vagy fúvókát kell cserélni mert lehet akkorát tettek bele mint egy ágyúcső, jártam már így a szuzukimmal....
ha ilyen gondja van és valahogy beindul akkor melegen már könnyebb újra berúgni....
Lehet még a keveréked is sűrű pl.
A robogónál meg előfordult hogy tél után (sok állás) elővettem és
nem akart sehogy indulni.
ilyenkor behúztam a hátsó féket kerékre állítottam majd vissza és indult. a karbiban leragadhatott valami...
de ezek csak tippek, de egy próbát lehet megér.
Igaz hogy a gyújtótekercs szarakodott!( elvittem egy szakihoz,de ő azt mondta tekercseltessem újra) mert nincs ilyen alkatrész sehol.. de most úgy néz ki hogy jó! mert ad szikrát.
A segítségeteket szeretném kérni! van egy 1990-es Honda cr 125-cross motorom,és a következő a probléma hogy nem indul,be! szikra van! üzemanyagot kap!,tehát tanácstalan vagyok!
Nekem a hajtókarom az. meásodik dugattyút hajtja.250 cr be