Öhlins dugóról még nem hallottam(nem ez a cég profilja),de ezt a márkát és termékeit Pest és vonzáskörzetében Déczi Feri"bá" forgalmazza,szereli a száma 30 4099518 vagy kapcsolatba léphetsz vele a motoracing.hu-n
Üdv. Szecsu
Kitűnő állapotban füst és zörejmentes blokkal költségmentes állapotban eladó! Gyári bontatlant blokkal vettem, 120 üzemóránál a gyári előírásnak megfelelően a hajtókar és a főtengelycsapágy cserélve lett bár semmi baja nem volt! A vízpumpa tengely, annak csapágyai, tömszelence, szimmeringek tömítések újak és eredeti alkatrészek lettek beépítve! Mindenről számla van és a cserélt dolgok megvannak. A javításról fotók készültek így láthatod a motor belső állapotát, a hengerfej, dugattyú, henger hibátlan állapotú! A motor azóta 20 üzemórát ment! Csak rá kell ülni és menni!
Amit a gépkönyv előír, vagy annak megfelelő (esetleg jobb) minőségűt. Nekem 2 évet (160) üzemórát ment komolyabb kopás nélkül a Motul 5100-al az YZF250.
Szia. Neked milyen méretű anya van a henger csavarjaidon? mert nekem 10 menet 17 kulcs alap, de az első anyákhoz elég macerás hozzá férni kulcsal, sőt nem is lehet?Célszerszám van hozzá, vagy speckós méretű anya? Előre is köszi
Az elmúlt 10 oldalon legalább 5x bedobtam én is azt a linket ahol robbantott ábra van,motorhoz,atv-hez,jetskihez,szinte mindenhez...de ezek szerint minden nap kell.
Hali !
Az évjárat kiválasztása után mindenféle robbantott rajz részletesen fenn van ha valakinek esetleg tudok segíteni ! http://rivaracing.onlinemicrof...
Kb 15 éve van Japán vas a családban,az elején volt némi macera az alkatrésszel hogy mit és honnan,de kevés kereséssel az elején találtam pár olyan oldalt ahol vannak robbantott ábrák onnantól kezdve ilyen jellegű probléma elhárult...és pont van a mondat végén.
Azt írtad volt már Japó motorod,ha ott meg lett volna az az 1 v 2 oldal ahol van cikkszám,esetleg méret akkor onnan még életed végéid el lehet élni mint ahogy én is teszem....most megmondták a csapágyméretet,de neked nem az kell hanem kpl,bontott ábra ahonnan kibogarászod azt amire legközelebb is szükséged lesz,ilyennek már a legelső motorod óta lenni kellene.
Az a baj hogy a legegyszerűbb beírni hogy mi ez mi az...segítünk,de 50 beírásból kb 55 ilyen jellegű kérdés van,a top kérdéséeket láthatod is!
Tudod...ne halat adj nekik hanem tanítsd meg őket halászni,megkaptad a Szent Grált,lett mellé kis szenbeszéd is,ez miatt kár haragudni!
Amúgy ha motorozol akkor ismerősen cseng a Prox név....nagyon jól használható katalógusuk van,érdemes azt is használni!
És most hogy megvannak a méretek kit is fogsz felhívni?
Keme milyen az "anyag" állapota...mert lehet csak gyári budipapír lesz a jó!
Üdv. Szecsu
Hasonló cipőben járok én is......
A yamahával semmi gondom nem volt sose, csak láncszettet kellett cserélni rajta. Azután pedig eladtam.
Biztos rosszul motoroztam vele, avótabaj!
Az évjárat kiválasztása után mindenféle robbantott rajz részletesen fenn van ha valakinek esetleg tudok segíteni !
http://rivaracing.onlinemicrof...
Azt írtad volt már Japó motorod,ha ott meg lett volna az az 1 v 2 oldal ahol van cikkszám,esetleg méret akkor onnan még életed végéid el lehet élni mint ahogy én is teszem....most megmondták a csapágyméretet,de neked nem az kell hanem kpl,bontott ábra ahonnan kibogarászod azt amire legközelebb is szükséged lesz,ilyennek már a legelső motorod óta lenni kellene.
Az a baj hogy a legegyszerűbb beírni hogy mi ez mi az...segítünk,de 50 beírásból kb 55 ilyen jellegű kérdés van,a top kérdéséeket láthatod is!
Tudod...ne halat adj nekik hanem tanítsd meg őket halászni,megkaptad a Szent Grált,lett mellé kis szenbeszéd is,ez miatt kár haragudni!
Amúgy ha motorozol akkor ismerősen cseng a Prox név....nagyon jól használható katalógusuk van,érdemes azt is használni!
És most hogy megvannak a méretek kit is fogsz felhívni?
Keme milyen az "anyag" állapota...mert lehet csak gyári budipapír lesz a jó!