Aki rendelt vagy agyal rajta,esetleg tud forrást:
Hol lehet amerókában gyári Honda CR 125 90 évj hengerhez jutni legolcsóbban,van kinn ismerős behozná repülőn csomagban v kézipoggyászban így nem lenne rajta vám,áfa,és szállítási ktg...legalábbis ez a terv!
Nem érdemes a felnit lefényezni szerintem,mert ugye írtad,hogy olcsón akarod.Ha jól lefényezik akkor is 2x belemész valami dagonyába és már össze is van karcolva a dolog.Az olcsó megoldás meg még rosszabb,mert ha el kezd lepattogni a festék akkor nagyon ocsmányul tud kinézni.
Le szeretném fújni feketére a felniimet, valakinek ötlet, hogy lehet olcsóba megoldani? Még vázat szeretném felpolírozni, arra ötletek?
valami finom csiszolópapírral kezdeném, 1200-3000 körülivel, aztán fogkérm meg rongy.. mennyire hangzik ez hülyeségnek?
Hello
Van egy eladó 90-es évjárat előtte 250-es cr kuplungagyam.Az enyémhez vettem,de sajna nem jó hozzá.9 ezer forintért megválnék érte,vagy csere 90 utáni kuplungagyra.Akit érdekel írjon mailt!
Nyilván jó egy enduró de ugyanaz szinte 200 ezerrel drágább mint krosszban. viszont krosszal is meg tudod oldani a helyzeteket, ígyhát nekem jó lesz a krossz is endúrózni immáron harmadjára...
És különben is! Valami Gasgas-t nagyon lefitymállt az egyik szerelő, szóval nemtudom , nem is vennék ezek után olyat, told el te is a méhtelepre a tiedet és ugorj le a tetőről bánatodban, hisz megmondták az okosok a frankót a gasgas-ról
lehet ezekre kapni univerzális, vagy pont erre való lámpás fejidomot,
az izzóját kicseréled ledes irzzóra és veszel hozzá egy kis zselés akkut, ami szinte mindenféle méretben létezik, a ledes izzó nem fogja olyan hamar leszívni... http://universalmotor.hu/terme...
izzó pl persze attól függ milyen van benne: http://www.vatera.hu/listings/...
Vagy ahogy a kolléga linkelte ott az e-bay.
Én már 3-4 éve endurózok krosszal yz250, rm250 és cr250, ha beállítással elpuhítod az elsőtelót meg beállítod a hátsót nem lesz gond terepen, és például szerintem a cr honda nagyonis alkalmas erre a célra, mert tapasztalatom alapján sokkal fordulékonyabb kezesebb a többi krossznál, és nem elsősorban az üléspozíció csak 942mm magas.
Van egy jó megoldás: 2 ütemű enduró (Gasgas vagy KTM, vagy Honda CRM stb...) elsó villáit ha beleteszed, meg a hátsót, akkor már csak a vázat, a blokkot, a tankot, idomokat és minden mást kell átcserélni!
És kész a könnyű, erős, lámpás motor, amit forgalomba is lehet helyezni!
Ez olyan, mint mikor bakanccsal akarsz görkorizni...vagy szerkesztesz rá görgőket, talpat meg mindent, vagy eladod a picsába, és veszel egy görkorit.
Hali! Segítség kellene! Honda cr 250 re szeretnék E/H lámpát. Az lenne itt a kérdés hogy egy generátor elfér e a vázban? Szerintem nem! Na milyen módok vannak itt még? Akksiról tudom hogy lehet meg ilyet hogy elemlámpát tesznek bele lámpás fejidomba De más mód? Azért nem veszek endúrót mert honda kell és a súly meg az ERŐ! Ugye nagyobb ccm ből lehet ennyit kihozni de nehezebb És lehetne forgalomba helyezni valahogy? Ha nem is de a lámpa ügyben tudtok segíteni írjatok! Iányjelzőt is lehetne vagy csak lámpát? Írjatok pls. Köszi előre
Hali, a fémreszelék akkor se törvényszerű ha fáradt az olaj benne...
ha nagyon fekete színű a fény fele tartva is , akkor vnagyon valószínű hogy feltelt kuplung kopadékkal és csereérett.
Ilyenkor akadva veszi néha a fokozatot.
érdemes lenne elsőkörben kicserélni az olajat, meg próbálj ki egy ilyet: http://bolthely.hu/webautoshop...
nyomj fél tubust az !új! olajba. a másik felét meg majd a köv olajcserénél...
A szuzukim nehezebben vette a 3.-at ez és az új olaj segített.
Persze lahet nagyobb is a baj, akkor javítani kell, de egy próbát lehet megér....
Mi lehet a hiba?
motorom (cr 250),felfele csak akkor veszi a sebességeket,ha pörgetem,szép lassan nem lehet felpakolászni,nem mindig csinálja és nem is ugyanannál a sebességnél,lehet elfáradt a váltóban az olaj?,leengedtem nincs tele fémreszelékkel.
Érdekelne hogy tudtok e olyan szerelőket akik CR500 blokkokat raknak bele CRF vázba vagy akár más márkájú vázakba?
Hol lehet amerókában gyári Honda CR 125 90 évj hengerhez jutni legolcsóbban,van kinn ismerős behozná repülőn csomagban v kézipoggyászban így nem lenne rajta vám,áfa,és szállítási ktg...legalábbis ez a terv!
valami finom csiszolópapírral kezdeném, 1200-3000 körülivel, aztán fogkérm meg rongy.. mennyire hangzik ez hülyeségnek?
Van egy eladó 90-es évjárat előtte 250-es cr kuplungagyam.Az enyémhez vettem,de sajna nem jó hozzá.9 ezer forintért megválnék érte,vagy csere 90 utáni kuplungagyra.Akit érdekel írjon mailt!
És különben is! Valami Gasgas-t nagyon lefitymállt az egyik szerelő, szóval nemtudom , nem is vennék ezek után olyat, told el te is a méhtelepre a tiedet és ugorj le a tetőről bánatodban, hisz megmondták az okosok a frankót a gasgas-ról
az izzóját kicseréled ledes irzzóra és veszel hozzá egy kis zselés akkut, ami szinte mindenféle méretben létezik, a ledes izzó nem fogja olyan hamar leszívni...
http://universalmotor.hu/terme...
izzó pl persze attól függ milyen van benne:
http://www.vatera.hu/listings/...
Vagy ahogy a kolléga linkelte ott az e-bay.
Én már 3-4 éve endurózok krosszal yz250, rm250 és cr250, ha beállítással elpuhítod az elsőtelót meg beállítod a hátsót nem lesz gond terepen, és például szerintem a cr honda nagyonis alkalmas erre a célra, mert tapasztalatom alapján sokkal fordulékonyabb kezesebb a többi krossznál, és nem elsősorban az üléspozíció csak 942mm magas.
=mtr
És kész a könnyű, erős, lámpás motor, amit forgalomba is lehet helyezni!
Ez olyan, mint mikor bakanccsal akarsz görkorizni...vagy szerkesztesz rá görgőket, talpat meg mindent, vagy eladod a picsába, és veszel egy görkorit.
hétfőn kiderül!
ha nagyon fekete színű a fény fele tartva is , akkor vnagyon valószínű hogy feltelt kuplung kopadékkal és csereérett.
Ilyenkor akadva veszi néha a fokozatot.
érdemes lenne elsőkörben kicserélni az olajat, meg próbálj ki egy ilyet:
http://bolthely.hu/webautoshop...
nyomj fél tubust az !új! olajba. a másik felét meg majd a köv olajcserénél...
A szuzukim nehezebben vette a 3.-at ez és az új olaj segített.
Persze lahet nagyobb is a baj, akkor javítani kell, de egy próbát lehet megér....
motorom (cr 250),felfele csak akkor veszi a sebességeket,ha pörgetem,szép lassan nem lehet felpakolászni,nem mindig csinálja és nem is ugyanannál a sebességnél,lehet elfáradt a váltóban az olaj?,leengedtem nincs tele fémreszelékkel.
de legalább létezik hozzá.