Hát a gyári értékeket és táblázatokat mi is le tudjuk szedni a netről ám! Ezek szerintem itt senki számára nem ismeretlenek, mert csak be kell írni a google-ba és kiköpi....
Beszúrtam nektek két képet a CR250-eshez ajánlott gyertyákról és keverési arányról. Remélem ez nem igényel senkinél további magyarázatot. Teszem pusztán azért, mert rossz olvasni ahogy egymást hülyítitek a haverom haverja 1:100hoz keveri, meg keresztapám szomszédjának a haverja 4-es hőértékű gyertyát használ szövegekkel. Egyébként amilyen gatya, lerúgott, vérestorkú százszor tákolt fospermet az itt fórumozó átlag (tisztelet a kivételnek) motorja, nagyjából mindegy mivel keveritek, ha az egy 2T szintetikus olaj, mert kár beleönteni. A 6-7 ezer forintos Motul hyper racing olajakat meg egyenesen felesleges. Tudom köcsög vagyok meg rohadék, de sajnos ez az igazság fogadjátok el.
Haverom már járt így az yz250-el belevert a dugó teteje a lógó powerbe és szétverte, majd benyelte a moci.....
drága volt...
Yz250-nél például különösen ajánlott a powert ellenőrizni és rendberakni ha kell miután megvetted...
Sajnos beleérhet a powernyelv a dugóba...személyes tapasztalat,ki tud annyira kopni az a "hüvely" ami a powernyelvet megvezeti,így szépen be is "ragasztja"a gyűrűt a dugóba és a végighúzza,a dugó oldalát.
De ha benézel a kipuffnál a hengerbe akkor magad is megláthatod...
az enyém is eladó nicasilos hengerel jó dugóval csak váltóhibás 150 be adom nyirábrány mellet megtekinthető ( amennyiből ezt rendbe rakod az enyémet feléből ! )
Gondoltam hogy nem érhet bele, de állítása szerint igen. vett bele egy új dugót elment vele 1tankot, elkezdett csörögni, és nem is indul be. Azt mondja kompressziót (érzi) úgyhogy lemérem HA megnézem. Más mi lehet? jó áron adja, érdemes lenne foglalkozni vele.
Ma megérkezett a berugó,fel is raktam,azt kaptam amit megbeszéltünk.
Köszönöm.