Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az enyém is pont ezt csinálja... Ha húzom neki kipörög (még a hátsó kerék is), ha leállítom csendben van. Ha sokat mentem aznap, da-da-da dadogok!
Nézesd meg hozzáértővel! Ezer oka lehet az általad leírtaknak...
Hogy érted?
Távszerelde....de kár volna!
Hello mindenki!
Azt szeretném kérdezni mi van akkor ha a 125-ös cr olyant csinál h valamikor kipörög valamikor dadog és valamikor lefullad , de viszont egyből indul meg minden , és üresben ki pörög! SEGÍTSETEK!
Úgy hogy az előző gazdája csap vizzel használta.De nem csak vízkő van benne hanem más trutyi is ami nem nagyon akar kijönni,főleg a zárt hütöből. Már átmostam trisoval,ecettel,vízkő oldóval,de még mindig nem az igazi.
hogy lehet vizköves ha desztilált vizzel meg piros fagyállóval használod?
Ma elvitték a Cr-t.... Még 1-2 könnycseppet is hullajtottam érte
Én már megrendeltettem egy használtat,nagyon remélem ez lesz a baja,mert már másra nem tudunk gondolni,ha meg nem,akkor felrakom a netre hátha kell valakinek vagy elrakom tartaléknak.Ritka egy dolog ez.
Igen,jó a tipp,a vízkőoldó pont erre való!

Amúgy óvatosan mert ha esetleg van rajta hajszálrepedés amit a vízkő tömít akkor mentesítéskor nem fogsz jól járni..
Üdv.Meg tudná mondani valaki hogy egy vízhűtőt mivel érdemes kimosni?Tiszta vízkő.Vízkő oldó az jó?Ecettel már próbálkoztunk de nem jött be.Keringette a vizet rendesen,de amire haza értem megforalta a vizet,az eggyik hütőnek csak a teteje volt meleg.

Amúgy meg : "sokan hallották hogy mondta a rokonának a haverjának az unokatesója akit megúrt az ismerősödnek a nagybátyjának az anyukája műfasszal amit a húgának a barátnőjének a tesójától kért "
és hasonló információkból lehet ilyen tájékozott ez a tag...
Amúgy SV be mit keversz kicsi tribológusom?
Ki a faxomat érdekel a hazai crossokról alkotott véleményed?

Beszúrtál 2 gyári gépkönyv adatot amit mki megtalál ha akar,és amiben azt írják hogy 7 üzemóránként dugócsere...gondolom ez is a 7köznapi user számára szól mint itt a fórumozók 99% -a,ergo mki kever kavar magának,itt tapasztalatcseréről kellene hogy szóljon a fórum és segítségről,nem arról hogy beporolsz ide mint Biboldo és belevakkantasz a nagyok dolgába.
"Húzzál haza azt főzess anyáddal kisköcsög!"
Különben a keverési arányokról csak annyit hogy maguknak az olajoknak is van műszaki adatlapjuk, és vannak olyan olajok amiket nem 1:32-es keverési arányokhoz találtak ki, mert hőstabilabbak és nem égnek olyan hamar el, persze adott esetben tisztán égnek de a felesleg így kifolyik a kipufogóvégen.
Amúgy itt sehol sem volt szó 1:100 as keverésről és a legtöbbször, én például mindig endúróról beszéltem, a saját tapasztalatomról...
ahol bőven elég az 1:40-1:50 es keverési arány, de ha te kőprofi versenyző vagy és krossz versenyen nyomod, vagy zárt pályán versenyzel például 2t sportmotorral , és állandóan húzod a gázt 2 órán keresztül akkor lehet, sőt lehet hogy kell is sűrűbben keverni az olajat mert akkor el tud égni és nem rakódik le a poweren..
Persze ha minden verseny után mondjuk aládteszik az új motort akkor le is szarhatod az egészet
De megnéznélek az 1:32-es 1:20 as keverékeddel az erdő mélyén ahol például a siratófalra nincs ráfutás, hogy hogyan mész fel leragadt powerrel....
könnyen meglehet hogy az arcodba hullana a motorod.

Amúgy meg itt mindenki a véleményét és a tapasztalatát írja le, az meg hogy ki fogadja meg vagy ki sem azt mindenki eldöntheti.
De szerintem a lelki világodra, hogy köcsög vagy, vagy rohadék vagy esetleg buzi, senki se kíváncsi itt...
hali. nincs kedved kipróbálni én cdimet?
Háááborrúúúúúúúú !
Látom betalált nálad a hazai crossmotorokról alkotott véleményem. Nem értem miért mindenki a manualon akadt ki, csak egy kézzel fogható gyári dokumentumot akartam prezentálni, a szóbeszéddel szembeállítva. Azt látom hogy hatalmas tribológus vagy, irigyellek is, példátlan szakértelmed megkérdőjelezhetetlen . Abban elismerem igazad van, hogy az átlag nem versenykörülmények között használja a motorját, meg abban is hogy úgy rontja el ahogy akarja.
MUhahahahhaaaaaaaaaaaaaaa szakadok...wasze ez nagyvolt
Én köszönöm, remélem jó lett!
Ügyes fijjjú vagy,Rejtő lehet akár főhőst is elnevezve Rólad,csak pár dolog maradt ki:
-Ezek tizenpár éves dokumentumok,azóta némileg fejlődtek az olajok,ami akkor nem létezett az most már boltban megvehető,fenti táblázat a 2T olajra nem ír specifikációt,amit anno 15 éve 1:20 kellett keverni az egy korszerűbb olajból megoldható jóval szegényebbre is.
-A táblázatok versenykörülményekre vonatkoznak,nem mindenki versenyre és versenytempóban használja a motorkáját.
-Mindenkinek szíve-joga hülyének lenni,vagy ahogy mint jellemezted magad: "köcsög,rohadék",így ezzel szem szállok vitába!

Köszönjük a beszúrt táblicskut,és az okos kiegészítésedet,semmi értelmeset nem sikerült hozzátenned,ülj le és járkálj inkább...
igen megjött be is fizettem köszi:)
Szeva, megjött a csomag?
Szerintem aki egy kicsit is foglakozik a motorjával,annak megvan ez a manual,ahonnan kimásoltad ezt,a többinek meg úgyse tudod megmagyarázni,mert ha a szomszéd Józsi azt mondta,hogy 1:50-re kell keverni akkor az úgy is vanbazmeg!Mert ő már a Noé bárkájában is cr 250-et javított,amíg esett az eső.....