Az enyém is pont ezt csinálja... Ha húzom neki kipörög (még a hátsó kerék is), ha leállítom csendben van. Ha sokat mentem aznap, da-da-da dadogok!
Nézesd meg hozzáértővel! Ezer oka lehet az általad leírtaknak...
Hello mindenki!
Azt szeretném kérdezni mi van akkor ha a 125-ös cr olyant csinál h valamikor kipörög valamikor dadog és valamikor lefullad , de viszont egyből indul meg minden , és üresben ki pörög! SEGÍTSETEK!
Úgy hogy az előző gazdája csap vizzel használta.De nem csak vízkő van benne hanem más trutyi is ami nem nagyon akar kijönni,főleg a zárt hütöből. Már átmostam trisoval,ecettel,vízkő oldóval,de még mindig nem az igazi.
Én már megrendeltettem egy használtat,nagyon remélem ez lesz a baja,mert már másra nem tudunk gondolni,ha meg nem,akkor felrakom a netre hátha kell valakinek vagy elrakom tartaléknak.Ritka egy dolog ez.
Üdv.Meg tudná mondani valaki hogy egy vízhűtőt mivel érdemes kimosni?Tiszta vízkő.Vízkő oldó az jó?Ecettel már próbálkoztunk de nem jött be.Keringette a vizet rendesen,de amire haza értem megforalta a vizet,az eggyik hütőnek csak a teteje volt meleg.
Amúgy meg : "sokan hallották hogy mondta a rokonának a haverjának az unokatesója akit megúrt az ismerősödnek a nagybátyjának az anyukája műfasszal amit a húgának a barátnőjének a tesójától kért "
és hasonló információkból lehet ilyen tájékozott ez a tag...
Ki a faxomat érdekel a hazai crossokról alkotott véleményed?
Beszúrtál 2 gyári gépkönyv adatot amit mki megtalál ha akar,és amiben azt írják hogy 7 üzemóránként dugócsere...gondolom ez is a 7köznapi user számára szól mint itt a fórumozók 99% -a,ergo mki kever kavar magának,itt tapasztalatcseréről kellene hogy szóljon a fórum és segítségről,nem arról hogy beporolsz ide mint Biboldo és belevakkantasz a nagyok dolgába.
"Húzzál haza azt főzess anyáddal kisköcsög!"
Különben a keverési arányokról csak annyit hogy maguknak az olajoknak is van műszaki adatlapjuk, és vannak olyan olajok amiket nem 1:32-es keverési arányokhoz találtak ki, mert hőstabilabbak és nem égnek olyan hamar el, persze adott esetben tisztán égnek de a felesleg így kifolyik a kipufogóvégen.
Amúgy itt sehol sem volt szó 1:100 as keverésről és a legtöbbször, én például mindig endúróról beszéltem, a saját tapasztalatomról...
ahol bőven elég az 1:40-1:50 es keverési arány, de ha te kőprofi versenyző vagy és krossz versenyen nyomod, vagy zárt pályán versenyzel például 2t sportmotorral , és állandóan húzod a gázt 2 órán keresztül akkor lehet, sőt lehet hogy kell is sűrűbben keverni az olajat mert akkor el tud égni és nem rakódik le a poweren..
Persze ha minden verseny után mondjuk aládteszik az új motort akkor le is szarhatod az egészet
De megnéznélek az 1:32-es 1:20 as keverékeddel az erdő mélyén ahol például a siratófalra nincs ráfutás, hogy hogyan mész fel leragadt powerrel....
könnyen meglehet hogy az arcodba hullana a motorod.
Amúgy meg itt mindenki a véleményét és a tapasztalatát írja le, az meg hogy ki fogadja meg vagy ki sem azt mindenki eldöntheti.
De szerintem a lelki világodra, hogy köcsög vagy, vagy rohadék vagy esetleg buzi, senki se kíváncsi itt...
Látom betalált nálad a hazai crossmotorokról alkotott véleményem. Nem értem miért mindenki a manualon akadt ki, csak egy kézzel fogható gyári dokumentumot akartam prezentálni, a szóbeszéddel szembeállítva. Azt látom hogy hatalmas tribológus vagy, irigyellek is, példátlan szakértelmed megkérdőjelezhetetlen . Abban elismerem igazad van, hogy az átlag nem versenykörülmények között használja a motorját, meg abban is hogy úgy rontja el ahogy akarja.
Ügyes fijjjú vagy,Rejtő lehet akár főhőst is elnevezve Rólad,csak pár dolog maradt ki:
-Ezek tizenpár éves dokumentumok,azóta némileg fejlődtek az olajok,ami akkor nem létezett az most már boltban megvehető,fenti táblázat a 2T olajra nem ír specifikációt,amit anno 15 éve 1:20 kellett keverni az egy korszerűbb olajból megoldható jóval szegényebbre is.
-A táblázatok versenykörülményekre vonatkoznak,nem mindenki versenyre és versenytempóban használja a motorkáját.
-Mindenkinek szíve-joga hülyének lenni,vagy ahogy mint jellemezted magad: "köcsög,rohadék",így ezzel szem szállok vitába!
Köszönjük a beszúrt táblicskut,és az okos kiegészítésedet,semmi értelmeset nem sikerült hozzátenned,ülj le és járkálj inkább...
Szerintem aki egy kicsit is foglakozik a motorjával,annak megvan ez a manual,ahonnan kimásoltad ezt,a többinek meg úgyse tudod megmagyarázni,mert ha a szomszéd Józsi azt mondta,hogy 1:50-re kell keverni akkor az úgy is vanbazmeg!Mert ő már a Noé bárkájában is cr 250-et javított,amíg esett az eső.....
Nézesd meg hozzáértővel! Ezer oka lehet az általad leírtaknak...