Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A power nem érhet bele 1...2 a a hüvelyt ha nem ciasilos 4 x lehet megfúrni.töbszöris meglehet de nemtalálsz hozzá dugattyú:) aki neked ilyet mondt már alapból ne vedd meg a motort ha csak nem nagyonjóáron adja úgy hogy ha rákolteszz min 100 ezeret akoriss jóljársz ..másképp felejsd el:)
Helló!


Egy kérdés: Lehet olyan hogy van egy 2T crossgép. új dugó van benne. elment egy tank benzint, de már annyiszor volt fúrva hogy állítólag a powerszelep beleér a dugattyúba. Már be se indul.

Beleunt a gazdája. Szerintetek zsákbamacska vétel?
eladó nagyon szép állapotban lévő 1 hónapot használt Airoh cross bukósisak hozzávaló új scottl szemüveggel L méretben 1300g a súlya
Hi !
Sajna az tartalékba nincs :S ...
Az a baj ér annyit amit beszéltünk, de annyira nekem nem kell. Meggondolom én is még, persze add el ha mást érdekel ennyiért.
Szívesen! Ja egy tankot megér aztán majd meglátod
Jólvan kössz a tippeket. egyszer megnézem a castrolt amíg van 1:40 be
Szerintem jobb, de azt elég 1:50 be is keverni mert sűrűbb, de végülis a castrol is jó de szerintem az 1:33 sok, próbáld ki 1:40 -be keverni a castrolt vagy 1:50-be egy motul 800 off roadot. Szerintem sokkal szebben fog muzsikálni a mocid... amúgy egy próbát megér
De ha igazán faszát akarsz akkor ami nagyon fasza olaj még az a Igol sts, a mobil1 racing 2t, Q8 rs extreme 2t, és nekem a legjobban a Liqui Moly Racing Synth 2t tetszett most is ilyet használunk haverokkal, szerintem ez a legjobb. van go-kart jóváhagyása is, tehát van benne tartalék, de ezt is elég enduróhoz 1:50 be keverni tapasztalatunk alapján. ezzel kurva jól muzsikálnak a gépek szerintem.
VAlahol ennek a tanknak a végén jár le a bejáratásom kb:)7-8 óránál fogok akkormár tartani
Igen castrolt hazsnálok.Véleményed szerint jobb a motul?
nekem konkrétan NGK BPR6ES van benne!
Az elcsöppenés nem a gyertya hőértékétől függ.Hanem az esetleges rosszul beállított gyújtástól,illetve rossz keverék képzéstől.
Hi gondolom a castrol power 1-et használsz mert motullal sztem bajban lennél az 1:33 -al endúrózósan nekem mondjuk a power 1 is 1:40-el működött faszán az endurónál. Több 250-esem is volt a baráti körben meg még több, és ha mi 1:40 alá mentünk akkor mindig gondok voltak, nem úgy muzsikált a moci ahogy kellett, pedig a karbi jól be volt állítva. Van viszonyítási alapom, mert az elején régen még 1:20-as keveréktől indultunk felfele, de meguntuk az állandó gyertyacserét.
6-os gyertyát én nem raknék bele semmiképpen sem mert egyszer túlmelegszik azt belecsöppen a vége a hengerbe....
Persze a szuzukimat anno azzal vettem de ettől még önmagához képest egy nagy kula volt azzal a gyertyával röppent is ki belőle. De persze ettől még lehet hogy más motorban jól muzsikál a kisebb hőértékű...
Jah és észre vettem hogy kétszer írtam hogy 8 as gyertyám van:( bakker
Sziazstok. hát én 1:33 as keverék alánem adom8 as gyertyámvan és soakt endurózok sosem köpi be ha lefulladok is pöcc röff jelenleg 1:25 el járatom be a az új dugattyút és itt sincs gond:)Üdv jazh és 8as gyertyám van
rendben köszi
köszi
Üdv.Köszönöm.Esetleg hűtöd nincs eladó mind kettő vagy legalább a kupakos fele.
NGK BR6ES a pontos típusa a szóban forgó gyertyának
feladtam, raktam mellé egy csekket.
igen. pontosan a külső szimering fos ,de nézd meg a tengelyt is mennyire kopott .
Ha kell nekem van eladó.
Helló! le tudnád írni a 6os gyertyádat,pontos megnevezését márkáját,mindenképp szeretnék venni!
Előre is köszönöm!
igen.ha mész vele kisgázon egy ideig és gázadásnál ledadog pár másodpercig és nem huz egyből akkor érdemes a subertün az alátétet 1el feljebb rakni!nekem bevált!
Megérne még egy próbát hogy a síber tű állást a karbiban feljebb tenni, akkor nem fog annyit kapni és nem gurgulázik annyit, meg valószínű jobban is fog menni ha ez a gondja...
Nekem is voltak ilyen gondok az elején,
de én nem kisebb hőértékű gyertyát tettem bele hanem Motul 800 2t-t
későnn igol sts-t q8 rs extreme 2t-t majd mostanában Liqui moly racing synth-et használok 1:50-es arányban a 9-es hőértékű NGKBR9EiX gyertyához cr 250 és rm 250hez.
Tökéletes a 100% endurózáshoz.
Persze castrol power 1 és a yamalube esetében az endurózáshoz is 1:40 es keverést használnék mert ezek hígabbak vagy előbb elégnek....
De a pár éves tapasztalatom alapján mondhatom hogy szerintem 250 -eshez nem érdemes 1:40 es keveréknél sűrűbbet használni,
mert például az 1:30 as keverék endurózásnál simán beköpi a gyertyát és túl sokat gurgulázik vele a motor, továbbá berúgni is nehéz.