A power nem érhet bele 1...2 a a hüvelyt ha nem ciasilos 4 x lehet megfúrni.töbszöris meglehet de nemtalálsz hozzá dugattyú:) aki neked ilyet mondt már alapból ne vedd meg a motort ha csak nem nagyonjóáron adja úgy hogy ha rákolteszz min 100 ezeret akoriss jóljársz ..másképp felejsd el:)
Egy kérdés: Lehet olyan hogy van egy 2T crossgép. új dugó van benne. elment egy tank benzint, de már annyiszor volt fúrva hogy állítólag a powerszelep beleér a dugattyúba. Már be se indul.
Beleunt a gazdája. Szerintetek zsákbamacska vétel?
Szerintem jobb, de azt elég 1:50 be is keverni mert sűrűbb, de végülis a castrol is jó de szerintem az 1:33 sok, próbáld ki 1:40 -be keverni a castrolt vagy 1:50-be egy motul 800 off roadot. Szerintem sokkal szebben fog muzsikálni a mocid... amúgy egy próbát megér
De ha igazán faszát akarsz akkor ami nagyon fasza olaj még az a Igol sts, a mobil1 racing 2t, Q8 rs extreme 2t, és nekem a legjobban a Liqui Moly Racing Synth 2t tetszett most is ilyet használunk haverokkal, szerintem ez a legjobb. van go-kart jóváhagyása is, tehát van benne tartalék, de ezt is elég enduróhoz 1:50 be keverni tapasztalatunk alapján. ezzel kurva jól muzsikálnak a gépek szerintem.
Hi gondolom a castrol power 1-et használsz mert motullal sztem bajban lennél az 1:33 -al endúrózósan nekem mondjuk a power 1 is 1:40-el működött faszán az endurónál. Több 250-esem is volt a baráti körben meg még több, és ha mi 1:40 alá mentünk akkor mindig gondok voltak, nem úgy muzsikált a moci ahogy kellett, pedig a karbi jól be volt állítva. Van viszonyítási alapom, mert az elején régen még 1:20-as keveréktől indultunk felfele, de meguntuk az állandó gyertyacserét.
6-os gyertyát én nem raknék bele semmiképpen sem mert egyszer túlmelegszik azt belecsöppen a vége a hengerbe....
Persze a szuzukimat anno azzal vettem de ettől még önmagához képest egy nagy kula volt azzal a gyertyával röppent is ki belőle. De persze ettől még lehet hogy más motorban jól muzsikál a kisebb hőértékű...
Sziazstok. hát én 1:33 as keverék alánem adom8 as gyertyámvan és soakt endurózok sosem köpi be ha lefulladok is pöcc röff jelenleg 1:25 el járatom be a az új dugattyút és itt sincs gond:)Üdv jazh és 8as gyertyám van
igen.ha mész vele kisgázon egy ideig és gázadásnál ledadog pár másodpercig és nem huz egyből akkor érdemes a subertün az alátétet 1el feljebb rakni!nekem bevált!
Megérne még egy próbát hogy a síber tű állást a karbiban feljebb tenni, akkor nem fog annyit kapni és nem gurgulázik annyit, meg valószínű jobban is fog menni ha ez a gondja...
Nekem is voltak ilyen gondok az elején,
de én nem kisebb hőértékű gyertyát tettem bele hanem Motul 800 2t-t
későnn igol sts-t q8 rs extreme 2t-t majd mostanában Liqui moly racing synth-et használok 1:50-es arányban a 9-es hőértékű NGKBR9EiX gyertyához cr 250 és rm 250hez.
Tökéletes a 100% endurózáshoz.
Persze castrol power 1 és a yamalube esetében az endurózáshoz is 1:40 es keverést használnék mert ezek hígabbak vagy előbb elégnek....
De a pár éves tapasztalatom alapján mondhatom hogy szerintem 250 -eshez nem érdemes 1:40 es keveréknél sűrűbbet használni,
mert például az 1:30 as keverék endurózásnál simán beköpi a gyertyát és túl sokat gurgulázik vele a motor, továbbá berúgni is nehéz.
Egy kérdés: Lehet olyan hogy van egy 2T crossgép. új dugó van benne. elment egy tank benzint, de már annyiszor volt fúrva hogy állítólag a powerszelep beleér a dugattyúba. Már be se indul.
Beleunt a gazdája. Szerintetek zsákbamacska vétel?
Sajna az tartalékba nincs :S ...
De ha igazán faszát akarsz akkor ami nagyon fasza olaj még az a Igol sts, a mobil1 racing 2t, Q8 rs extreme 2t, és nekem a legjobban a Liqui Moly Racing Synth 2t tetszett most is ilyet használunk haverokkal, szerintem ez a legjobb. van go-kart jóváhagyása is, tehát van benne tartalék, de ezt is elég enduróhoz 1:50 be keverni tapasztalatunk alapján. ezzel kurva jól muzsikálnak a gépek szerintem.
6-os gyertyát én nem raknék bele semmiképpen sem mert egyszer túlmelegszik azt belecsöppen a vége a hengerbe....
Persze a szuzukimat anno azzal vettem de ettől még önmagához képest egy nagy kula volt azzal a gyertyával röppent is ki belőle. De persze ettől még lehet hogy más motorban jól muzsikál a kisebb hőértékű...
Ha kell nekem van eladó.
Előre is köszönöm!
de én nem kisebb hőértékű gyertyát tettem bele hanem Motul 800 2t-t
későnn igol sts-t q8 rs extreme 2t-t majd mostanában Liqui moly racing synth-et használok 1:50-es arányban a 9-es hőértékű NGKBR9EiX gyertyához cr 250 és rm 250hez.
Tökéletes a 100% endurózáshoz.
Persze castrol power 1 és a yamalube esetében az endurózáshoz is 1:40 es keverést használnék mert ezek hígabbak vagy előbb elégnek....
De a pár éves tapasztalatom alapján mondhatom hogy szerintem 250 -eshez nem érdemes 1:40 es keveréknél sűrűbbet használni,
mert például az 1:30 as keverék endurózásnál simán beköpi a gyertyát és túl sokat gurgulázik vele a motor, továbbá berúgni is nehéz.