Keresek fekete idomokat 99' cr250re első-hátsó sárvédőt és két hátsó oldal idomot. Elsősorban cserélném viszonylag szép állapotú narancssárgára..
Esetleg újabb évjáratok hátsórésze mennyire passzol?
A cr 250 kelenne nekem egy szivató ill egy Berugó kar!
És van nekem eladó 125 berugókar, 125 szívató.
Valmint egy ritkaság ócsón PRO circuit rezóm 250 honda Cr 91-ig tökéletes 91-96 alakitani kell egy picit.
Minden tökéletes állapotban.
30/968 39 71 Szekeres Tamás.
8:00-16:00 ig hivhatok :D
A rezóra 15e gondolok a szivatót inkább cserélném 250 de az ára 6500 ft Berugó csak csere, ha van nekem ujj akkor eladom 4000 ezerért szivesen.
ha van rá pénzed prox-vertex-wössner kategória!ha meg nincs annyi namura meteor stb.a pipecek közül a wössner az olcsóbból meg a namura a befutó.(szerintem)
nem bánom hogy "beleugatsz"! inkább megköszönöm! ilyesmi gondja lehet amit leirtál!mert ha nem huzod fel a váltókart teljesen csak érzéssel akkor visszaugrik ha meg jobban meghuzod beragad és vissza kell lökni.a sebességet meg veszi szépen.csak azt nem értem hogy mitől lett olyan mert mikor leraktam nem volt ilyen baja.meg eddig nem is volt váltó gondja.a sok állás miatt valami nem ragadhatott meg.mondjuk frissen cserélt olajjal lett lerakva nem agyonhasználttal!
Bocs hogy beleugatok, de a 16-os az a fokozatrögzítő rugó, keme a 18-as ollórugóról beszélt. Az forgatja vissza középállásba a váltókart. A leírt tünetek alapján tényleg lehet akár az a baja, mivel ha nem áll vissza középállásba a kar akkor a kukactengelyt forgató kilincsmű nyelve nem ugrik vissza és nem tudsz további fokozatokat váltani, nincs ami forgassa a kukactengelyt. A blokkot nem kell széthúzni a cseréjéhez, ha leszereled a kuplungdeknit látni fogod a 17-es tengelyt, már csak le kell szerelni az előtte lévő dolgokat meg a váltókart a másik oldalon, akkor ki tudod húzni a kuplung felé a tengelyt az ollórugóval együtt.
köszi a képet.nem tudom erről van-e szó.még ezt a részét igazán nem is nézegettem.ha leveszem a jobb nagy deklit látható-szerelhető ez a rugó vagy szét kell huzni a blokkot?
Ami a szervízkönyvbe van írva üzemóra az eléggé versenykörülményekre van írva, szerintem kevés olyan ember van aki 7 (vagy mennyit ír a szervizkönyv) üzemóránként dugót cserélne.
Vagy a meteor,tkrj,wiseco,asso...kinek mi vált be és 15e vagy 35e-et szán egy dugóra.
Én Wisecora szavazok,ez kovácsolt,kézbe véve is egy műremek,szoknya hátulján ablak vágva,elöl kipuffgátnál 2 apró furat az olajozás miatt,kb ugyanez a wössner is.Prox gyári beszállító,de kézben nézve nem szép kidolgozású,erre célszerű fúrni kétlyukat a kenés miatt...tkrj talán beszállít proxnak,szval van kavarás! :D
akkor melegen is rosszabbul indulna? mert melegen 1rugásra megy de hidegen főleg így télen elég nehezen indul... nyáron sokkal hamarabb elkapja...az ereje ugyan olyan mint volt nem gyengébb és berugni is olyan "nehéz" mint régebben szal azzal sincs baj...
Esetleg újabb évjáratok hátsórésze mennyire passzol?
A cr 250 kelenne nekem egy szivató ill egy Berugó kar!
És van nekem eladó 125 berugókar, 125 szívató.
Valmint egy ritkaság ócsón PRO circuit rezóm 250 honda Cr 91-ig tökéletes 91-96 alakitani kell egy picit.
Minden tökéletes állapotban.
30/968 39 71 Szekeres Tamás.
8:00-16:00 ig hivhatok :D
A rezóra 15e gondolok a szivatót inkább cserélném 250 de az ára 6500 ft Berugó csak csere, ha van nekem ujj akkor eladom 4000 ezerért szivesen.
itt bővebben megtaláljátok a hirdetést!
http://www.kepesmotor.hu/teles...
Én Wisecora szavazok,ez kovácsolt,kézbe véve is egy műremek,szoknya hátulján ablak vágva,elöl kipuffgátnál 2 apró furat az olajozás miatt,kb ugyanez a wössner is.Prox gyári beszállító,de kézben nézve nem szép kidolgozású,erre célszerű fúrni kétlyukat a kenés miatt...tkrj talán beszállít proxnak,szval van kavarás! :D
Nem a 16-os rugóról van szó?