Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

What time is it?
Race time !
Let's go!

http://youtu.be/5F5zQVoA_t0
hali! van egy videó cr 500ról az uj vidik közt!a végén olyan hülye az alapjárata!na nekem is ugyanilyen melegen!mi okozhatja ezt? (már ha valaki megnézi)
rendben
A mai menet alapján így is elpötyög, de a 170-es fő és a 42 alap eléggé szerényke, főleg felül fogy el. Nagyon örülnék, ha pénteken meglenne, szombaton már pengetnék a döggel. Ha nincs ilyen méret, de eggyel alatta van, az is jöhet helyette (190/50).
most nem tudom van-e raktáron, de legkésőbb keddre-szerdára nálad van.
Ha van raktáron, akkor pénteken.
Köszönöm, meg is rendeltem. Hány nap alatt jön meg?
Aha értem szóval akkor 2-7-ig egyforma.Azért kérdeztem mert kinéztem egy másik cr-t és elég jó állapotúnak tűnik így elsőre,pláne ha tényleg igaz hogy 2.dugós.Valamit esetleg tudnál rá mondani így láttatlanba? http://www.kepesmotor.hu/honda...
De jó, hogy jössz. Keihin PWK-hoz kellene nekem 192-es főfúvóka és 52-es alapjárati. Dabasra postázva összesen, családi kedvezménnyel, karácsonyi akciósan mennyi?
Je01-1900202 cr125r cr125rv 1997 j neuclear red (r177)
Üdv, nekem volt 03 és 04 is, a hengere egyforma. A 2005-ösnek már más, de annak sem a gát különbözik, hanem a kipufogó csatlakozási módja, nem ráhúzós hanem beledugós a rezó.
Ez az alvázszám 1989 gyártású és 1990-es modelév-nek felel meg!
Hello Keme
Lenne egy gyors kérdésem ha már itt vagy meg ha ráérsz.
Az lenne hogy vannak ezek a 2002-3-as cr 250-ek és ugye a legtöbb az gátrepedt szar.A kérdés az lenne hogy a 2004-es is ugyanolyan vagy annak már máshogy van megoldva a kipufogo nyilásnál a henger?
Beszéltem vele, OK a motor. 97-es. Nem az övék volt, de arra a szezonra kölcsön kapta (nincsenek agyonig pénzzel), rendbe lett téve.
ja ja komloról hoztuk me gyurtuk egy fehér opel asztrába nem töle vetuk hanem valami haverlyuk vagy szomszéd redbe vanutolag nekem is igy elkezdet suviteni mielöt meg szorult én hulye elcsesztem a jó motort első teló is 46MM becsuszoszáras szelepelt swova vagy KYB most keresek hozá genpát asztán ami kicsit is mozog kicseréltetem valami reddes szerelővel
Nincs fenn az Arckönyvön most, majd visszaír, és jelzek, de ha tőlük van a motor, akkor biztos, hogy 97-es. Meg hogy karban volt tartva, Gézáék csinálták neki (Yamaha FEHÉR, Pilisborosjenő, Fehér Géza).

Úgyhogy nyugodtan alhatsz.
az nagyon faja köszi én nem ismerem
Megkérdezem Szandit, várj. Hátha csak valami tévedés, néha a belpiacos japán gépeken fura vázszámok vannak.
MOLNÁR ALEGXANDRA ment vele 2011 tellyes szezon t 34 rajt számal holapán megnézheted arola motorolvan szó

http://www.mxszandra.gportal.h...
akkor legyen 93 leszarom 97 akartam hajtotam egész nyáron 35-40 üó minde gond nélkul kis zőrgés10ó és elbasztam a keverést 45 kevertem beáltak szorulosra a csapágyak beszomtam de télire legaláb nem bánt anyira
Honda CR 125R 1997 (JE01)
A felniket 97 májusban gyártották, tehát 98-as motoré. Az én egykori, 1994-es motoromban is 96-os felnik voltak, mert 19-es gumit könnyebb szerezni, mint 18-ast. Ne törődj semmivel, jól menjen és jól rugózzon
Rávágta, hogy 90?...kicsit ez erős lenne, 88-tól 2001-ig gyártották a CR 250-eseket ME03 motorkóddal.

Például itt látszik
képet már nem tudok tőbet szürkék agyak