Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

szerintem semmi értelme ilyet csinálni!(még ha lehet is)ha normálisan megvan csinálva nincs vele gond!
Jobban mondva 2 gyűrű lenne, hogy se be se ki ne tudjon folyni a víz.
Egyik nap pont azon gondolkoztam, (lehet kurva nagy hülyeséget mondok, de csak felvetés szinten jött elő) hogy át lehet-e alakítani egy Cr hengerfejet, ilyen tömítésűre:

http://www.sportmotor.hu/motor...

Körbe vágni bele egy kis vájatot, abba egy gumigyűrűt és kész.
pasztázás nem jó ötlet sehol!főleg nem ott!
hát nekem egy jó ideje ngk 6os hőértékü van benne.endurózásra használom!de azért van nyelezgetve siratón kifele-mezőn 5csutka!még nem volt gondom vele!nem mondom hogy full krosszozásra megfelelne.de azért nem csöppen az olyan könnyen el!
HA a főtengelynél vízvan (csapágyszimering cserélve lettmindenütt) akkor csak a hegerfej tömítés mehetett el?Ott a tömítést kell pasztázni?
Igen ennyit énis tudok:)
ujba venni olyan deklit? nemigen hiszem.ha meg mégis van gyáriba atom horror ára lehet! az állapotán látszik hogy milyen ha veszel használtba!nem azért rohad mert szar hanem mert öreg moci és régen nemigen használtak alukimélős fagyállót!
Sajnálni fogom, ha tényleg el kell adni. Viszont időközben a motorszállítási lehetőségünk is megszűnt. Itt Győr belvárosában annyira meg nem tudom kihasználni...
Respect neked,hogy akárhogy is de motorod van sőt még rendbe is tartod.Reméljük mostmár minden okés lesz.Én is 16 leszek januárban
Na emberek... Ha minden igaz, január közepén véget ér a 14 hónapig tartó Cr felújításom... Most 4.-én lesz elszállítva a motor Győrzámolyra, ahol egy nagyon kedves és megbízható szerelő ismerősöm fogja átnézni az utolsó beállításokat. Nem tudom, hogy ki fogom-e tudni próbálni, de valószínűleg meg lesz hirdetve. (Ez alatt a 14 hónap alatt sok minden változott, legfőképpen a családi támogatás, és így 16 éves fejjel nem nagyon tudnék fenntartani egy ekkora motort.) Képek hamarosan.
Valakinek biztos hasznára fog válni
Ááááá köszönöm :) és valamivel másabb a racing ?
ES: rézmagos középelektróda
EG: nikkel középelektróda (versenygyertya)

http://motoroswebaruhaz.hu/spd...
Hali. NGK BR9EG gyertya volt a motoromban,valjuk meg nem mindig volt jó.Beszart a gyertya,be indul vele a gép de negyed gáznál ha többet adok lefullad.Mindegy kuka.....most egy Champion 9-es hőértékű gyertya volt ami ugye ( 4,5-5 NGK) ezzel hagytam melegedni nagyon szépen pörög minden okés.Most azt akarom ebből ki hozni,hogy ha benne hagyom akkor el fog-e cseppeni? NGK BR9EG ÉS BR9ES között mik a külömbségek
Gyantás? Fenyőfát raktál a légszűrődobozba?
Én minden tekergés után cserélek,igaz van 3 szűrő így egyszerre mosom és kenem olajjal és a csere két perc így..
Hát azért kérdezném h ha olajos a légszűrő azt a gyantás cuccot h pucolod minden motorozás után..7 üzemóra versenykörülmények és a kihegyezett gépeknél 1 osztályban 1 max 1.5 évet el lehet motorozgatni hobbiszinten egy dugóval. hát a telót meg ugyis érzi az ember meg a dugót is h mikor gyengüla motor.Személyi edző---Egyszer valaki csak elkezdett motorozni cross géppel..de nagysegitség az edző az tény.
Hello...ott láttam énis....cska ha lehet inkább újjatvennék emrt egy időután az is elfog rohadni de linkelek egy képet most nemtudom h a srác csk felújította vagye vett újat
http://china-moto.com/cm/china...
13. kép széplett a cr:)
mikor legutóbb kerestem náluk nem volt!ha lett is volna 25-30 körül! ebay-en láttam!
Légszűrőtakarítás minden motorozás után,blokkban olajcsere kb 10-15 üzemóránként,mi általában minden motorozást mosással fejezünk be így utána jöhet a lánctakarítás-befújás.
Gyári könyv szerint dugócsere 7 üzemóraként,első-hátsó teló olajcsere talán 10 üzemóraként? Határ a csillagos ég és a pénztárca tartalma! :D
Keme tudom hogy a személyes edzőt semmi nem pótolja,de ha pár fogást el tudok így lesni a hideg téli napokon már az is haladás..
Hát sztm ez a terészedről mindegy de elmondom szivesen .
Nekem 192 es főfúvókám van.
A levegőcsavarom azthiszem 4 teljes fordulatot tekertem. a súber megnem mondom, emrt egy kb fél hónapja lett összerakva teljesen megsülés után mert hát ugye elment a víz a rohadt pumpánál, és nem vettem észre.Már csak az hiányzik egy hónolás meg egy új dugattyú:) hála istennek.
Köszönöm.
Sziasztok!
Tegnap végre tulaja lettem egy 2000-es 125ös cr-nek:)
Valaki tudna egy kicsit részletes leirást adni arrol,hogy mit milyen időközönként kell tisztitani,cserélni ,mosni,vasalni?:)
Ha lehet minden érdekelne,amihez hozzá kell nyulni időnként...
Nagyon köszönöm annak,aki ebben a rohanó világban megteszi Nekem:)
Esetleg email cimre elküldené: caprys.massage@gmail.com