Üdv,azért korán ne örülj mert vannak itt is érdekes dolgok ,amúgy sztem megfelelő hozzáállás mki részéről és még haszna is lehet mkinek a fórumból.
Mielőtt szétszednéd nézd meg a holtjátékot,az is be tud zavarni...125 nél van egy csavar a henger oldalán ott tudod leengedni a kipuffdzsuvát,250 nél is van gondolom...takaríts ki mindent alaposan és utána nézd meg hogy nem-e szorul,kotyog vmi,itt találsz segítséget mi hogyan áll:
Az utóbbi időben vettem észre különben! Meg mentem egy sx-el és nagyon érződött a power nyitása. Lehet a dzsuvával kezdem mert a dobban is volt! Köszi a tanácsot!
Nemrég regeltem, és örülök hogy végre értelmes fórumot találtam ahol segítőkész emberek vannak!
A power alsó ford.szám tartományban zárva,felül nyitva....vagy rezót leszeded és megnézed hogy áll,ullaj megmozgatod van-e holtjáték,vagy henger oldalán lévő fedeleket leszeded és beindítva látod hogy mozog-e.De eddig nem volt vele gond? Lehet csak ki kell takarítani mert a röpsúly nem tudja megmozgatni a dzsuva miatt.
Sziasztok! Valaki tudna e segíteni?
Van egy cr 250 98-as kiadású vasam, és az a tünet hogy nem érzem hogy dolgozna a power! Nincs lehörgés semmi, szerintem nem karbi, alsó fordulaton is ideges! Vagy legalább annyi hogy, hogy lehet megnézni a power működését? Üdv
Én mindíg ezzel a videóval indítom a motorozást,minden gyakorlatot szigoruan,pontosan végigcsinálok természetesen beöltözve.
Aztán indítás után pontosan 3 perc 29 másodpercig melegítem a motort,mert annyi van a szervízkönyvbe benne.És én azt elolvastam,és szigorúan akkurátusan be is tartom kérem!
Ha valamiért esetleg nem tudom 3perc 29 másodpercig melegíteni a terepmotorkerékpáromat,akkor aznap már nem motorkázok terepmotorkerékpárral,és akkor már az egész napom el van baszva
Én minden motort beröffentek, addig jár szivatón, míg nem kezd túlzottan felpörögni, akkor szivató ki, és nekiállok én is bemelegíteni, csukló, goka, térd, nyak, derék, kis nyújtás, az egész kb. 2 perc...és felpattanok...az első kört még óvatosan, aztán had szóljon. Én így szoktam.
Sziasztok! Lenne egy olyan kérdésem hogy szerintetek melyik motor a jobb Honda Crf 250-450 vagy Kawasaki Kxf 250-450? Mert ebben a két típusban gondolkodok csak van aki ezt mondja van aki azt és nem tudok dönteni. Válaszotokat előre is ksözönöm
ugy is jó ha benzint öntesz bele kb 1 decit jol végig lögybölöd, majd az egyik végébe egy kompreszorcsövet egy az egybe bedugod a kezed majd szükited a keresztmetszetet levegő arányt elé egy égő benzines rongy!
És lesznek meglepetések:D én 2 orán át égetem olyan hangja lesz hogy bezsarsz nagyon ki lehet égetni mi kb 10 gyujtotuk be ujra 2 óra allat mert egy idő után ki laszik asziszed kész de mikor belobantod akkor még mindig lehet éget teljesen fel lehet izitani ahol izik ott már kiégett az anyag de nagyon durva robban lő fustöl izik!
Szoval csak akkor csináld ha egy értelmes ugyes felelőségteljes embernek tartod mag és Bátornak:D amugy jó móka mi imádunk tüzeskedni:D
Sok sikert
Mi úgy csináltuk,hogy be lett fogva satuba a felfogatásnál,aztán begyújtottuk a lánghegesztőt,és beletoltuk az egyik végébe.Amikor begyulladt benne a korom akkor elzártuk az acetilént,és csak oxigént nyomattunk bele,és lehetett szépen látni ,ahogy végigég az egész kipuff.Utánna nagyon szép fémes hangja lett.A külsejét lecsiszoltam és lekentem hőálló festékkel.
Mielőtt szétszednéd nézd meg a holtjátékot,az is be tud zavarni...125 nél van egy csavar a henger oldalán ott tudod leengedni a kipuffdzsuvát,250 nél is van gondolom...takaríts ki mindent alaposan és utána nézd meg hogy nem-e szorul,kotyog vmi,itt találsz segítséget mi hogyan áll:
http://www.ronniesmailorder.co...