Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

:D köszi
2006-ban volt 125-ös utoljára, 2007-ben 250-es.
Köszönöm mindenkinek, az a lényeg, hogy mellé lehet nyúlni hosszútávon a hüvelyessel. Persze a nicasilossal is, egy jót kéne találni, ami nincs szétbarmolva, mert az elég sokba jöhet, ha igényes motort akar belőle az ember faragni.
Magyar Cr-t nem gyártottak! :D
2T már nem gyártanak,4T-t még mindig...itt megtalálod mit meddig:
http://www.motodacross.com/

Van eladó sok,csak győzz válogatni és jót találni!

Javaslom a hirdetések böngészését!
szoval kicsit fszul kérdeztem :D fáradt vagyok :D Melyik évben gyártottak utoljára cr-t? és azt lehet e még kapni? vagy tud-e valaki eladót?
utoljára...
Sziasztok! Nemtudjátok véletlenül, hogy cr-t melyik évben gyártottak magyaroroszágon?
Az a lényeg,na az jó
azóta szuperál pipecül.erő van benne rendesen.ugyhogy nekem megfelel!
Nem írok inkább semmit,mert ahhoz azt a darabot kell látni amiről szó van éppen.Általánosságban,mivel a hüvelyezett nem egy szóráson belüli,nem tudsz beszélni.Ha meg valaki megcsinálta ,lehet jó,és lehet szar is,azt meg látni kell.A variáció meg végtelen amit mindkettőn meglehet csinálni Minden jóóóó és minden szar
Háát mittudom én mán,nem értek hozzá
valamelyik fotóalbumnál volt erről vita! irtam hogy nekem hivatalos szakmühelybe csinálták a hüvelyt meg rakták össze.erre azt mondta ilyen mühelyekbe is követnek el hibát! hagytam is inkább! azért mégse konzerves dobozból csinálják!
Az egy balfék lehetett,nicasil előtt is volt élet...500as cerka vagy kx talán gyárilag nicasilmentes?
remélem ma mindenkinek ilyen jött a mikulás helyett!
nekem semmi gondom a vashüvellyel!ugyanugy oda kell figyelni rá mint a nicasilosra!(jó olaj-légszürő stb.)bár volt itt nem egy ember a sm-on aki azt mondta hogy amelyik blokk nem nicasilos hanem vashüvelyes az egy semmirevaló kókányos megoldás!ezzel nemigen értettem egyet!
Hüvelyest furatni és hónoltatni,nicasilost csak hónoltatni...semmi gond nincs a hüvelyessel ha normálisan meg van csinálva...és többet kell járatni mint a bevonatost.Mérjetek kompressziót,vegyétek le a rezót oszt kuksizzatok bele...ha rendben akkor tőgáz.

Csika megriasztod szegény fórumozót :D
Tehát maga az, hogy vashüvelyes a henger, nem okoz gondot. Ha elkopik a dugattyú, akkor azt fúratni kell, vagy elég azt is honoltatni, mit a nicasilost? Meg ha jól értesültem vele, a bejáratás kicsit hosszadalmasabb a vasnál.
Őszinte leszek,semmire.Vagyis mindenre,de ha már tőlem kérdezed,akkor azokat amiket én válaszolnék úgysem értenéd meg.Szóval jó az,ha jó,ha meg elvan baszva,hiába kérdezgetsz itt róla....
Ez most teljesen komoly kérdés akart lenni! Te biztosan tudod is, hogy mikre kell odafigyelni egy ilyen vashüvelyes motornál. Megköszönném, ha írnál róla pár sort.
Akkó lesz csak hátrány ha lerakódik a kátrány
Szevasztok! 1991-es honda cr 125-ön vas hüvelyes henger van. Nem tudják mekkora méret, állítólag a motor rendben van, csak meg kéne néznem. A kérdésem az lenne, hogy vashüvelyes motorral árdemes foglalkozni? VAlami hátrány adódik belőle hogy az van benn?
Sziasztok!
segítséget szeretnék kérni!
Van egy 89 es cr 80-om, nincsen rajta gyújtás,
Vagy egy kompolett blokk gyújtással, vagy csak egy valamely gyújtás érdekelne, van -e valakinek(kérem jelezze).
minden ehhez a motorhoz tartozó alkatrész van valakinek minden érdekel. akár komplett motor is!
várom a jelentkezéseket!
köszönöm szépen!
Üdv, Szabolcs
hpp blokkos cr 250-hez vizpumpa tengely ha kellene valakinek 8db ezresé!a szimeringnél fel kel köszörültetni és már mehet is!
Jó bele a sima 95ös
Kösz az infót, majd kipróbálom! Neked is 2 ütem van, vagy csak volt? Már csak azért kérdezem, mert üzemanyagról mi a véleményed, magas vagy normál oktánszámút tankoljak? Felénk elég gatya a benzin minőség!