ha nem találsz akkor próbáld ki tömitővel!nem hiszem hogy nagy összeg.ha nem is jó nem buksz rajta sokat! vagy küldjél bele tojást mint macgyver! gerecsemotor stb.biztos van csak ott rohadt drágán!
Az idő és az esésektől meg vanna rokkanva a hűtőim hajszálrepedések vannak rajta és szivárog lassan a viz..a tömitő porral lehetne valamit kezdeni vagy mit lehet vele ?
Egy csomó hülyeséget tudok még mondani, ezt figyeld:
Gyújtásdeklit levenni, ha a gyújtásrészen alul áll az összegyűlt olaj, akkor onnan szív többletlevegőt. Ha nem, akkor meg kell nézni, hogy kéken füstöl-e a motor, ha igen, akkor a túloldali szimmeringnél szív. Ha egyik sem, akkor alacsony úszószint is okozhat ilyet, álló helyzetben nagy gázadásokra a karbi benzincsőben apró bubokrékok vannak? Vagy felakad a tolattyú, mert az ütközőcsavarja nagyon be van tekerve, vagy...vagy...vagy...
Érted. Szakembernek mutasd meg, ez a Gyurcsókos távgyógyászat nem sok jóra vezet.
Sziasztok! Legyetek szívesek, segítsetek! Mit okoz egy 250-es motoron az, hogyha a powerszelep mindig nyitva van? Be se indul, felbőg, vagy csak jobban megy?
Nekem is ilyen vázas cr-em van, vettem rongykorongot, meg aluminiumhoz való pasztát(általában a rózsaszín az), és nagy fordulatú fúrógéppel felpolíroztam. Ha nagyon mély karcok vannak a felületen, akkor vízpapírral ki kell csiszolni. Elkezded 400-as finomságúval, majd váltva egész 2000-ig csiszolod, utána korong. Persze előtte próbáld ki valami más alu felületen!
Üdv!
Tudtok nekem olyan helyet mondani,ahol normálisan tudnak vázat polírozni?
Esetleg mi kellene nekem ahhoz hogy megcsináljam magamnak?
kb mint a képen
Ez igaz, de Magyarországon valamiért 2006-os 125-ösöket lehetett utoljára kapni csak. Az info a ceglédi Honda TS Integrálos ügyvezetőtől, Tarsoly Zsolttól származik, ha rosszul mondta, én is rosszul mondom.
25-öst szeretnék. Olyanom volt 2001-es mikor eladtam megbántam nagyon és megfogadtam, hogy ha egyszer megtehetem megveszem a legújabb kiadást. Tudom, hogy kell rá költeni, de többet nem szeretnék megválni tőle. KI kell fogni.
Nagyjából ugyanannyiban lesz, mire hazakerül, vagy drágább. De az állapotuk jellemzően nagyon jó, ha német, angol vagy amerikai. Az olaszok és a franciák durván le tudják lakni a motorokat, persze kivétel mindenhol van.
Azért egy fiatalabb motornak talán nem volt annyi "baltával állítok szelephézagot" tulaja.. de persze ki lehet fogni..
Külföldről mennyire éri meg motort behozni amúgy? Van valakinek ebben tapasztalata?
25 öt vagy 250 est? Mert qvára nem mindegy..ezek szerint 2T ben gondolkozol,de miért nem mindegy hogy meddig gyártották őket?
1 évesre is lehet rá költeni a gatyeszt és 10 éves is lehet korrekt állapotban lévő..
Ha elakadnál, kérdezz és segítünk!