Ha találsz oldal és tankidom lelőhelyet az engem is érdekelne,mert ezt az első szériás aluvázat 2 évig gyártották és nem nagyon találtam hozzá én sem idomot...
Hát én is nagyon remélem , csak ez dolog már évek óta húzódik és most kifakadt , de nem rimánkodok nem vagyok én olyan és mihamarabb visszaülök majd , csak persze minden pénz kérdése
It's been a long, hard wait, even for us here at vurbmoto, but it's finally here; a glimpse at the Chad Reed Platinum video presented by Motosport.com. After nearly a year of planning and organizing, the vurbmoto crew was finally successful in locking down a few days with Mr. Two Two Motorsports himself, Chad Reed, and shooting another highly anticipated Platinum feature. With beautiful Florida skies, the amazing landscape of Reed's Playground, a cable camera, and RED cameras, we successfully captured some brilliant images that will make up only our second Platinum installment of 2012. Coming to a vurbmoto near you....
Érdekel valakit idomszett CRF250R R8-hoz? Első-hátsó sárvédő oldalidomokról lenne szó. Normális állapotúak.
Ugyanehhez a típushoz van eladó kartervédőm és hűtővédőm is.
Érd. art.signumkukacgmailpontcom
ÁÁÁ messze vagyok még attól sajnos családi dolgok nem úgy mennek ahogy kéne ezért négykerekű autóra kell váltanom imádok motorozni imádom a 2T illatát és élményét de egy ideig nélkülöznöm kell sajnos
Láttam, hogy teis küzdödtél, mert nehezen akart indulni a crf-ed, de 1 szelephézad állítás után minden hadirendbe állt.
Nekem is ez a bajom, elég nehézkesen akar beindulni. Amire beröffintem, már beis melegszem, nem kell tornázgatni...
No, a kérdésem az lenne, hogy tudnál pontos méreteket adni, hogy mekkorára állítottad a szelephézagokat?
igen ugyan így fel ízzik,akkor azt mondod hogy ez normális,nagyon jól megy és rúgásra is indul hidegen és melegen is,nekem azért volt furcsa mert szelephézag beállítás előtt nem csinálta ezt
Erdőkerülésre, Dunán csapatni a sóderben, sarazni, van pár kisebb siratófal. Szóval nem krosszozásra, versenyzésre kellene.
100kg vagy így ezért esett a 450esre a választás. 4T-re meg a nagy nyomaték miatt.
A kérdésem az lenne, hogy milyen költségekkel lehet számolni?
Hány üzemóránként kéne és ténylegesen kell cserélni a dolgokat a motorban? Illetve mennyibe fáj egy felújítás? mennyi időnként érdemes olajat cserélni?
Az feladatra szerintem egy 600as XL is megfelelne szerintem.
De ilyen régi nehéz gépet nem szeretnék. + szeretném, hogy azért ha kell akkor fel tudja szaggatni az utat vagy a nagy sármező előtt ne azon kelljen gondolkozni, hogy balról vagy jobbról kerüljem ki. Egy ilyen motorral meg szerintem a közepén is át lehet csapatni.
Esetleg van tapasztalatotok kxf 450-el kapcsolatban akkor szívesen olvasnám.
2 típus között vacillálok. 600ezer körül van a mutatványra.
Esetleg ha van jobban eltalált évjárat amire érdemes gyűjteni akkor mondjátok.
Nincs valakinek cr250 98 tank idomja vagy hol vegyek?
http://youtu.be/VPlu5ao-uxk
Remélem megoldódnak a dolgaid,és minél hamarabb vissza tudsz majd ülni
Ha kell Szolok neki.
Nagyon jol használható megér annyit!
:D
Lenne valakinek Honda CR 250-hez service manualja 92-96?
Nagyon nagyon megköszönném
Érdekel valakit idomszett CRF250R R8-hoz? Első-hátsó sárvédő oldalidomokról lenne szó. Normális állapotúak.
Ugyanehhez a típushoz van eladó kartervédőm és hűtővédőm is.
Érd. art.signumkukacgmailpontcom
Üdv.
Láttam, hogy teis küzdödtél, mert nehezen akart indulni a crf-ed, de 1 szelephézad állítás után minden hadirendbe állt.
Nekem is ez a bajom, elég nehézkesen akar beindulni. Amire beröffintem, már beis melegszem, nem kell tornázgatni...
No, a kérdésem az lenne, hogy tudnál pontos méreteket adni, hogy mekkorára állítottad a szelephézagokat?
http://www.kepesmotor.hu/ktm-k...
Szeretnék venni egy 450es crf-et.
Erdőkerülésre, Dunán csapatni a sóderben, sarazni, van pár kisebb siratófal. Szóval nem krosszozásra, versenyzésre kellene.
100kg vagy így ezért esett a 450esre a választás. 4T-re meg a nagy nyomaték miatt.
A kérdésem az lenne, hogy milyen költségekkel lehet számolni?
Hány üzemóránként kéne és ténylegesen kell cserélni a dolgokat a motorban? Illetve mennyibe fáj egy felújítás? mennyi időnként érdemes olajat cserélni?
Az feladatra szerintem egy 600as XL is megfelelne szerintem.
De ilyen régi nehéz gépet nem szeretnék. + szeretném, hogy azért ha kell akkor fel tudja szaggatni az utat vagy a nagy sármező előtt ne azon kelljen gondolkozni, hogy balról vagy jobbról kerüljem ki. Egy ilyen motorral meg szerintem a közepén is át lehet csapatni.
Esetleg van tapasztalatotok kxf 450-el kapcsolatban akkor szívesen olvasnám.
2 típus között vacillálok. 600ezer körül van a mutatványra.
Esetleg ha van jobban eltalált évjárat amire érdemes gyűjteni akkor mondjátok.
Köszi.
Csak viccelek ám,nem megsértődni
Szép állapotban van.
Infót szeretnék Csolnokról .7köznap lehet e menni, apálya karbantartott?... mennyire mély homokos vagy inkább kemény...
Köszi a választ