Ahogy Mta is mondja a motor beledolgozik a hűtőkörbe is vszeg,vmi tömítéseknél nézelődj ahol ha "átfúj"megemeli a hűtőkörben a nyomást,hengerfejtömítés is lehet..
Helo
Lenne még egy kérdesem hátha valaki tud segiteni!
Olyan problémám van a 125-ös cr-rel hogy ha leveszem a hütösapkát és huzok neki gázt "kiköpi" a vizet ,de ha rajt is van a sapka akkor viszont a felsö tulfolyon nyomja ki! Ezt mért csinálja?
És mindig utána kell öntenem ,gondolom valami nem sitmmel vele!
Nem jön semmi, de egyszerűen csak az maradt. Felbőg. Karbi jó, semmi sem akad, szorul. Membrán zár, csonkoknál szakadás nincs. Zsír új a szimering, de ezekszerint rosszul lett berakva.
Ja igen, annyi, hogy a gázkaron nincs holtjáték, tehát "feszül" alapból, de néztük a karbit, visszaengedi a síbert tűt, szóval az se okozhatja.
Cső, most jött a postás, visszahozta a váltó cuccokat egy papírral, miszerint a címzés értelmezhetetlen/olvashatatlan. Szarrá van ázva a doboz... kérdeztem, hogy ilyenkor a postaköltséggel mi van? Azt mondják, buktam...
Lenne még egy kérdesem hátha valaki tud segiteni!
Olyan problémám van a 125-ös cr-rel hogy ha leveszem a hütösapkát és huzok neki gázt "kiköpi" a vizet ,de ha rajt is van a sapka akkor viszont a felsö tulfolyon nyomja ki! Ezt mért csinálja?
És mindig utána kell öntenem ,gondolom valami nem sitmmel vele!
Ja igen, annyi, hogy a gázkaron nincs holtjáték, tehát "feszül" alapból, de néztük a karbit, visszaengedi a síbert tűt, szóval az se okozhatja.
Előre is köszönöm a választ.
Valaki tudja hogy ez pontosan mikori évjáratu?