Ma reggel szét szedtem a motort pár dolog kicserélés miatt + az egyes szaggatás miatt, meg néztem az a bizonyos jukat is amit említettetek amin folyik be nektek az olaj. Onnan nem tud be folyni sehonnan sem....
Én néztem, voltak gyári fúrt lyukak a blokkfelekben, és tényleg volt egy a váltó és a gyújtás között. De ha annyi olajat önt bele az ember, amennyit írnak, akkor onnan nem szabad folynia. Nekünk nem folyt sehonnan.
Már meséltem itt párszor, 1990-es CR 125 több, mint fél évet ment Meteor dugóval gond nélkül, aztán eladtam, és utána meg ki tudja mennyit még. Nyilván amatőr használat mellett.
Urak kis eszmecserét szeretnék indítani,azzal hogy mi a vélemény pl moto-coyote,ims hajtókarról és mondjuk meteor dugattyúról /utóbbi katalógusát nézve teljesen korrektnek tűnő motyókat gyártanak,kinézetre mint egy wössner/ Árban viszont fele annyi mint egy prox,wiseco...
Az előzmény az volt hogy Wiseco hajtókart és dugót kapott a CR125,de nem volt benne 25 üzemóra amikor a hajtókar elszakadt és vitte magával a hengert,blokkfeleket,dugót,szval mindent....akárki hallotta a gépet semmi oda nem illő zörej nem volt,Agip racing 2T-t kapott 1:30 al,szval nehezen dolgozom fel a történteket és kicsit megrendült a bizalmam a nagynevű gyártók cuccaiban,és a prox is /legalábbis Pinknél/ elég jó árakon mozog...33e a hajtókar,33e a dugó,ezért gondoltam hogy van élet ezeken kívül is.
Azóta másik blokk van a gépben,köszöni szépen jól van,koppkopp...de ez így nem volt túl jó. Szval vélemények?
Köszi udv:Tamás