Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Cr 250 hez nincs valkinek jo álapotu rezója?
Köszi udv:Tamás
Ma reggel szét szedtem a motort pár dolog kicserélés miatt + az egyes szaggatás miatt, meg néztem az a bizonyos jukat is amit említettetek amin folyik be nektek az olaj. Onnan nem tud be folyni sehonnan sem....
Mili literre ki volt mérve....az a lyúk valyon miért van ? Ha több van ki nyomja a tulfolyón :) nem érteeeeeeeeeeeeeeeem
Én néztem, voltak gyári fúrt lyukak a blokkfelekben, és tényleg volt egy a váltó és a gyújtás között. De ha annyi olajat önt bele az ember, amennyit írnak, akkor onnan nem szabad folynia. Nekünk nem folyt sehonnan.
hát azt a lyukat még nem figyeltem az enyémen!nem olyan lyuk mint a vizpumpánál hogy észre vegyed hogy rossz a szimering?
De látszik hogy folyik az olaj a váltótol :(( repedés nincs egy szabályos lyúkon folyik befele vagyis szivárog
sz.tem az főtengely szimering!máshol nem tud olaj folyni!hacsak nincs repedés!
Úgy látom ennek is csorog valami
Ahol be kereteztem ott van csak nem látszik...keresek még képet ...köszönöm a szegitégét mindenkinek előre is :D
Nem nem a szimeringtől 2 drb 8as fejű csavar van és azok mellet van a lyúk :(
Nem a szimeringtől? Nem tudod lefotózni azt a lyukat?
A gyujtáshot át jön a blokkbol az olaj..egy nagyon kicsi lyúkon szivárog befele...miért van ez ?
A meteor ránézésre azért nem egy minőségi cucc. Ha úgy mentem volna vele, mint Szvoboda Kókán, hamar a tenyeremben csörgettem volna a darabjait.
Nyilvánvalóan erre jön a kérdés,ha minden faxa minden jó akkor miért veszik a duplaárast ?
Heló!Nekem a cr-ben több mint két éve namura dugó van és már a 100 üzemóra megvan benne.
Már meséltem itt párszor, 1990-es CR 125 több, mint fél évet ment Meteor dugóval gond nélkül, aztán eladtam, és utána meg ki tudja mennyit még. Nyilván amatőr használat mellett.
proxba 12ezer!
nekem a cr250-be moto-coyote hajtókar van meg prox dugó!eddig hibátlanul teljesit! tavasszal lett ujitva!
Jah h nem nagyon lehet belevaló méretet kapni?
Ha találsz olyan méretűt minden további nélkül vedd meg...
És a csapágy boltban vásárolt csapágy is megfelel erre a célra esetleg?Mert az azért árban sokkal barátibb lenne.
Urak kis eszmecserét szeretnék indítani,azzal hogy mi a vélemény pl moto-coyote,ims hajtókarról és mondjuk meteor dugattyúról /utóbbi katalógusát nézve teljesen korrektnek tűnő motyókat gyártanak,kinézetre mint egy wössner/ Árban viszont fele annyi mint egy prox,wiseco...
Az előzmény az volt hogy Wiseco hajtókart és dugót kapott a CR125,de nem volt benne 25 üzemóra amikor a hajtókar elszakadt és vitte magával a hengert,blokkfeleket,dugót,szval mindent....akárki hallotta a gépet semmi oda nem illő zörej nem volt,Agip racing 2T-t kapott 1:30 al,szval nehezen dolgozom fel a történteket és kicsit megrendült a bizalmam a nagynevű gyártók cuccaiban,és a prox is /legalábbis Pinknél/ elég jó árakon mozog...33e a hajtókar,33e a dugó,ezért gondoltam hogy van élet ezeken kívül is.
Azóta másik blokk van a gépben,köszöni szépen jól van,koppkopp...de ez így nem volt túl jó. Szval vélemények?
Lassan második éve hajtom a Cr-t "enduróként", ami képes 10 perc alatt lenullázni. Ha lassan megyünk akkor meg unalmas...
Kösssssszííííííííí!