Elég sokat járok pályákra, a 250 2T-vel motorozók nagy része hamar elfárad, túl erős neki a gép, és jobb tempót mennek egy 125-össel. A maradék (kis) rész az, aki tényleg TUD, és jól bánik a géppel.
(A CR500 és társainak meg nagyjából semmi értelme )
Hát.. voltam.. aztán probáltam ezt is azt is egyszerre , de azt ugyebár nemigen megy vagyis hatalmas pénzigénye lenne.. ugyhogy szerettem volna a pályázást eröltetni ...
KXF-et se hagyd ki. Mert tök mindegy, az adott motor állapota legyen a döntő, amiket megnézel, vedd meg a legjobb állapotút a pénzedért. Sokan mondanak sokfélét, fele sem igaz, én csak arról tudok mesélni, ami nekem volt, 2 évig 2007-es YZF250, és most utána 2008-as YZF 250-esem van. Meg vagyok velük elégedve.
Még csak nézegetem, és egy motorépítő haverommal megyek majd nézegetni,bizom benne,hogy Ő felismeri ha valami nem oké...Csak érdekelt...bár gondolom ez használattól függ...lehet hogy t9bb üzemóra de jobb állapot...
Egy hobbista, aki hébe-hóba jár ki, évente beletesz 20 órát. Egy versenyző, aki edz és versenyez vele, 100 felett. Szóval 2004-5? Akkor kb. 160 és 800 óra körül lehet ezek szerint benne. Had találjam ki, az eladó szerint 30-40 órát ment a TELJES FELÚJÍTÁS óta
429 dollár az új Honda gyári A alapméretes henger, erre rájön a posta, ami olyan 80 dollár lehet, és az egészre (köszi, Magyarország, én így szeretlek) kb. 30% VÁM. szóval 145ezerből már markolhatod is a kezedbe. Hüvelyeztesd meg.
Sziasztok!
Most kezdenék el krosszozni,és érdekelne,hogy egy 2004-2005ös 4ütemű 250es gépnél mennyi üzemóra az átlagos? Lehet hülye kérdés,de nemtudom, hogy mitől számít agyonhasználtnak...valaki help me:)
Köszi
Mi a jele, ha átenged a szimering? Hát... hogy... átfolyik A-ból B-be az, aminek nem kéne! Ha már úgyis akarsz szimeringet cserélni, nézesd meg szakival a dolgokat blokkon belül.
Ha jól értem, a főtengelynél engedi át a cuccot, a dekni felé. Akkor igen, a szimering a bűnös, de a főtengely felől hogyan jönne "dzsuva"? Mert az nem éppen egészséges. Szóval, ki tudja hány sebből vérzik még szegény.
Nem rossz indulatból, de amennyi gondot már leírtál, én elvinném egy emberhez, hogy borítsa szét az egészet, és nézzen bele. Mert hiába cserélsz ezt-azt, ha van még 25 másik gondja.
Hát igen... de azért vicc , hogy az összes évjáratot végigkíséri ez a bibi.... Amugy tudom sajnos h borsos ára van.. de valami konkrét cím jólenne, ahonnan nem almacsutkát kapok
(A CR500 és társainak meg nagyjából semmi értelme )
Most kezdenék el krosszozni,és érdekelne,hogy egy 2004-2005ös 4ütemű 250es gépnél mennyi üzemóra az átlagos? Lehet hülye kérdés,de nemtudom, hogy mitől számít agyonhasználtnak...valaki help me:)
Köszi