Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Teljes mértékig egyetértek!
Elég sokat járok pályákra, a 250 2T-vel motorozók nagy része hamar elfárad, túl erős neki a gép, és jobb tempót mennek egy 125-össel. A maradék (kis) rész az, aki tényleg TUD, és jól bánik a géppel.

(A CR500 és társainak meg nagyjából semmi értelme )
Hát.. voltam.. aztán probáltam ezt is azt is egyszerre , de azt ugyebár nemigen megy vagyis hatalmas pénzigénye lenne.. ugyhogy szerettem volna a pályázást eröltetni ...
Miért nem? Mert 5%-al gyengébb lesz? Te ugye endurós vagy?
Sziasztok! 96-os Honda CR 250-be mien áron van a kormánycsapágy?
háth jah gecisok...de hüvelyeszni meg nemakarom...
Rendben,köszönöm...ha valami nem lesz tiszta...akkor ugyis itt érdeklődök:)
KXF-et se hagyd ki. Mert tök mindegy, az adott motor állapota legyen a döntő, amiket megnézel, vedd meg a legjobb állapotút a pénzedért. Sokan mondanak sokfélét, fele sem igaz, én csak arról tudok mesélni, ami nekem volt, 2 évig 2007-es YZF250, és most utána 2008-as YZF 250-esem van. Meg vagyok velük elégedve.
És ha választani lehet Rmz250,crf250 és yamaha 250?Akkor melyik a jobb?
Szerintem max. 500ezer. 2007-es YZF250-est kapsz 600-ért igen szép állapotban, az én 2008-asom 740-ért van feltéve, de nyilván az irányár.
Még csak nézegetem, és egy motorépítő haverommal megyek majd nézegetni,bizom benne,hogy Ő felismeri ha valami nem oké...Csak érdekelt...bár gondolom ez használattól függ...lehet hogy t9bb üzemóra de jobb állapot...
Egy hobbista, aki hébe-hóba jár ki, évente beletesz 20 órát. Egy versenyző, aki edz és versenyez vele, 100 felett. Szóval 2004-5? Akkor kb. 160 és 800 óra körül lehet ezek szerint benne. Had találjam ki, az eladó szerint 30-40 órát ment a TELJES FELÚJÍTÁS óta
429 dollár az új Honda gyári A alapméretes henger, erre rájön a posta, ami olyan 80 dollár lehet, és az egészre (köszi, Magyarország, én így szeretlek) kb. 30% VÁM. szóval 145ezerből már markolhatod is a kezedbe. Hüvelyeztesd meg.
Sziasztok!
Most kezdenék el krosszozni,és érdekelne,hogy egy 2004-2005ös 4ütemű 250es gépnél mennyi üzemóra az átlagos? Lehet hülye kérdés,de nemtudom, hogy mitől számít agyonhasználtnak...valaki help me:)
Köszi
főtengely szimering vagy esetleg a kuplungkarnak a szimeringje!de ha leveszed a gyujtást ugyis látni hol a folyás!
Nem nagyon füstöl a kipufogó vég, vagy nem nagyon olajos ?
Mi a jele, ha átenged a szimering? Hát... hogy... átfolyik A-ból B-be az, aminek nem kéne! Ha már úgyis akarsz szimeringet cserélni, nézesd meg szakival a dolgokat blokkon belül.
Szóval ha nem megyek porban akkor nem olyan :D :D szóval csak a tiszta anyag jön kifele....mi jele lehet ennek ha ez a hiba ?
Ha jól értem, a főtengelynél engedi át a cuccot, a dekni felé. Akkor igen, a szimering a bűnös, de a főtengely felől hogyan jönne "dzsuva"? Mert az nem éppen egészséges. Szóval, ki tudja hány sebből vérzik még szegény.
Ha most jöttem rá ere eddig nem is figyeltem rá ...szerinted az ?
Nem rossz indulatból, de amennyi gondot már leírtál, én elvinném egy emberhez, hogy borítsa szét az egészet, és nézzen bele. Mert hiába cserélsz ezt-azt, ha van még 25 másik gondja.
Naftát az üzemanyagra értem...akkor főtengely szimering ment ki ? Mik ennek a jelei ?
Hát hamarabb a főtengely szimering ment ki . Milyen motorod van hogy NAFTÁ-val megy ? :DDDDDD
Gyujtás deklinél mindig ilyen olajos cucc van meg köti a homokot ...lehet főtengely szimeringes a gép ? Ki engedi a naftát ?
Hát igen... de azért vicc , hogy az összes évjáratot végigkíséri ez a bibi.... Amugy tudom sajnos h borsos ára van.. de valami konkrét cím jólenne, ahonnan nem almacsutkát kapok