Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Honda cr 250 blokk karbival berugokarral gyujtással 200e
évj 96-2001ig ilyen van a cr-be.
vashüvelyes, márciusban volt dugozva.
uazosember@gmail.com
Tipp, ha nem sikerülne megcsinálni:

http://www.ebay.com/itm/WINNER...


Én tőlük vettem, 7! nap alatt ért ide, postaköltség nincs.
Honda cr 125 C-s dugó 9.5 bar az jóó ?


ok!
kicsit fura lett a mondat eleje
Hát sztem hétvégén meg próbálom megragasztani(de ebbe a ragasztásba én nem igazán hiszek)ha nem lesz jó akkor jöv héten elpostázom neked és akkor megnézitek
kösz szépen addig is
Adatlapodon cr 125 van írva, az zavart meg. Na, szerintem nem gáz, mondom, alu sörösdobozt is meg lehet hegeszteni. Ha gondolod, hogy megéri az oda-vissza postát, vagy el tudod nekem juttatni, megmutatom egy profi hegesztőnek, szerintem meg tudja csinálni.
ez 250-é
és 2003-as
Ez mikori CR 125 hűtő? Van képed a motorról?
Hello Keme!
Itt a hűtő amit mondtam,meg nézte egy hegesztő is de ő se merte meghegeszteni mert hogy ott alul a peremnél nagyon vékony.
Azt mondta h inkább probáljuk megragasztani valami jó fémragasztóval
Lenne egy eladó protektoringem, nem kifejezetten motoros, de szerintem arra is használható (előbb venném fel, mint a 10e ftos foxot..)
Vatta új, komperdell cross+ mellhasvédő, váll, könyök-alkar, gerinc és vese védővel. S-es méret 15e huf. Esetleg érdekel valakit?
Amúgy hogy a répába tudok képet csatolni? hiába megyek rá, hogy kép beszúrása saját gépről, hiába csatolom, baszik megjelníteni.
Kösz mester!
Én szoktam vergődni néha 5 nyélgázon a mezőn.Amikor arra van idő/lehetőség.Ha az én motoromra gondolsz amit átalakítottam,akkor leírom,hogy mit csináltam vele.Az első villahíd ki volt cserélve,az első telók kicserélve kayaba supermotó telókra.Kerekek kicserélve elől 320-as brembo tárcsa,brembo féknyereg,brembo pumpa.Hátul 240-es tárcsa,drz féknyereg,áttétel kicserélve,új lánc,első sárvédő kicserélve.Még a hátsó teleszkópot kellett volna kicserélni,de aztán eladtam a cuccokat mert kellett másra a pénz.
nekem vannak az oldalamon vidik! nem vagyunk atom endurósok de nem a mezőn 5. nyélgázon vergődünk! ja ha már itt tartunk a krossz nem supermoto!
Há' me nem duplapóóóveros.
végre valami normális videó a sportmotoron
Az egy mix,és a kérdés arra vonatkozott,hogy a zene ami abban a részben szólt az micsoda.De te ezt nem értheted,mert nem 41 lóerős a motorod.
Én csak boltba járok vele.Kinek mi a hobbi szint?Lehet, hogy az nem is endúró,csak simán egy kimegyünk valamerre a haverokkal,aztán majd jövünk ha elfogy a benzin motorozás.
Ja, az Üzenőfalon zajlott ma egy érdekes beszélgetés, Mta4 kérdezte egy youtube linket megadva egy szám címét, de a video neve is a szám címe volt, meg a leírásban is a szám címe szerepelt, ezért többen nem értették, hogy akkor mi is a kérdés...
én éppen DEADMAU5-ot hallgatok!másik beteges hobbim az autóhifi!
Vásárlás közben hallgassátok a Dj Flower aka Virág Voksán @ Ministry of Fun , Banska Bystrica 07/20/2012 part 5-öt...
értem.én most hobbi szintü endurózásról beszélek!az enyémre láttam egyszer 13literes tura tankot akkor nem vettem meg.bánom is mint a kutya!pedig nem is volt drága! én se boltba járok azé vele!
Ja,és még egy nagyon-nagyon fontos dolog kimaradt.Minden endúró 41 lóerős.Ez a legoptimálisabb teljesítmény endúrózásra.
Ha valaki endúrót szeretne venni,akkor 41 lóerőset kell keresni,mert a többi az nem az.
Kroszmotorral is lehet endúrózni,csak át kell pár dolgot alakítani.Nagyobb tank,nagyobb hűtő,kiegyenlítő tartály,mert általában felforrnak az egyhelyben kapírgálástól,áttétel módosítás,nagyobb lendkerék,puhább teleszkópok,kézvédő,lámpa.Az endúró motorokat általában alacsonyabb fordulaton nyomatékosabbra hangolják.
Ja és az enduró az nem az, amikor valaki kimegy a határba és megy egy kört,mert azt egy gsxr 1000-el is meg lehet csinálni.Aki esetleg szokta olvasni a gas gas topikot,ott a srácok szoktak belinkelni saját videókat,és versenyekről is,na az az endúró.