amugy rá van irva az olajokra hogy 2T TRANSMISSION OIL!PL.:10W40!én ilyet használok repsolba a cr-be több mint 2éve hibátlan vele!semmiféle varázsolajat nem veszek!
ha hidegen nem tudsz vele váltani bakon se; ugy hogy forgatod a kereket akkor ott baj van!de nem a kuplunggal!az enyém 89es simán váltasz vele igy hidegen is.persze a kuplung hidegen befog de 1perc járatás után már jó!tökéletes nemigen lesz!pl.meleg a motor oszt leállitva akarod tolni sebességbe akkor se mindig engedi el!
De egy (elviekben) jó kuplungnál mi okozhatja? Lamellák jó, kuplungkosár nincs beverődve, rugók jók.) Olaj nélkül leemelte a lamellákról a nyomólapot, amint feltöltöttük, összetapadtak. Azt mondják hidegen nem fog kiemelni, de ezt nem akarom elhinni. (3 ismerős crossa is kiemel hidegen, és veszi a sebességet a kuplungkar behúzása nélkül.) Az enyém nem. Remélem az első járatás után "megjavul" magától.
Ha megnézitek a régebbi crossgépek szervizkönyvét (mondjuk 95-98 előtt) 80%-ban SAE 10W30 vagy 10W40-es sima motorolaj, a gyár által preferált. Csúszásgátló adalék csak a modernkor agyszüleménye, simán mehet a 10W30….
Régebben ATF olajat használtam, az is tökéletes volt.
Egy szar kuplungtól ne várjátok hogy megjavuljon, azért mert 3500Ft/literes olajjal locsoljátok. Szarnak a pofon…
Én? Állítólag rosszat. Boltban Castrol Actevo 4T 10w40-et ajánlották. (Váltóolaj, de a 4 üteműekbe jó még motorolajnak is.) Mivel még nem járt a motor, úgy ahogy kellett, véleményt nem tudok róla mondani, de sokak szerint nem ilyet kellett volna vennem, baráti körben meg dicsérik.
Ha jót akarsz venni akkor Repsol transmisson, vagy Motul transmisson.
Csak ez nem eladásra megy, de ha arra menne se pasztáznék. (Bár most a hengerfej jól feladta a leckét, de a szerelőmnek volt Audi-s blokktömítője. Olyan amit állítólag már nem is kapni. Na azt nem nevezném gányolásnak, tömít is rendesen.)
Fbs-t amugy a magyarok előszerettel használják bármilyen tömités helyett:D akár blok akár hengertalprol legyen szó:D
Ez a mi vesztetünk hogy mindnet meg tudunk oldani kevés pénzből az eladás erejéig!
igen vállasz valmi aránylag maszivat ami nem munanyag de mind az lessz :D és enniy ragd fel valahogyan hogy jhol nézzen ki belül adj neki fbst és fassza lessz mig le nem téped a te saját kezeddel:D!
ennek a leálitó gombnak ne adj akkora jelentőséget!
a 3000-5000 forintos is beázik előbb utóbb, és motorozás kozepén a legkevésbé fogsz arra gondolni biztos a leálitó gomb az !
Én vettem egy mikro kapcsolót 1000 foritért kifurtam a kormányvédőt és belenyomtam meg fbs hogy ne ázzon be ! tokéletes lett sportos és szép! de jön a bibi előbb utóbb mindet letéped a mező közepén! majd jussak eszedbe és ahoz hogy igényesen nézzen ki piros zsugorcső meg minden vizhatlanná téve szépen forasztva 2000 ezres meg egy 3 ora munka! de le fogod tépni csak szolok a saját kezzedel amit csináltál! a 3 letépés után a furott lyukun azaz a helyén két szál vezeték van amit össze szoktam ériteni ha nagyon akarom ha meg nem hozzá sem nyulok hetekig! de ha rövidre zárod ne fogd a kormányt:D vagy kesztüben:D ha valki ossze ezt véleményt az iraja már be hogy ez igy igaz!
Régebben ATF olajat használtam, az is tökéletes volt.
Egy szar kuplungtól ne várjátok hogy megjavuljon, azért mert 3500Ft/literes olajjal locsoljátok. Szarnak a pofon…
Ha jót akarsz venni akkor Repsol transmisson, vagy Motul transmisson.
Ez a mi vesztetünk hogy mindnet meg tudunk oldani kevés pénzből az eladás erejéig!
a 3000-5000 forintos is beázik előbb utóbb, és motorozás kozepén a legkevésbé fogsz arra gondolni biztos a leálitó gomb az !
Én vettem egy mikro kapcsolót 1000 foritért kifurtam a kormányvédőt és belenyomtam meg fbs hogy ne ázzon be ! tokéletes lett sportos és szép! de jön a bibi előbb utóbb mindet letéped a mező közepén! majd jussak eszedbe és ahoz hogy igényesen nézzen ki piros zsugorcső meg minden vizhatlanná téve szépen forasztva 2000 ezres meg egy 3 ora munka! de le fogod tépni csak szolok a saját kezzedel amit csináltál! a 3 letépés után a furott lyukun azaz a helyén két szál vezeték van amit össze szoktam ériteni ha nagyon akarom ha meg nem hozzá sem nyulok hetekig! de ha rövidre zárod ne fogd a kormányt:D vagy kesztüben:D ha valki ossze ezt véleményt az iraja már be hogy ez igy igaz!