Én átfúrtam a dugót,raktam bele bronzperselyt,elnitteltük a végét,beleraktam az új 9 sebességes váltót,így 77 lóerős lett keréken
De kevésnek érzem.....
Háát nem tudom mi lesz...amúgy mi a végső meg oldás ? ja és csak oldal irányban mozog a tűgörgőn és a csap szegen gondolom nem tud el szállni mivel a gyűrű nagyon jó és fel-le kotyogása sincs...a hengerfej pakolás alá kell tenni hőálló szilikon pasztát vagy más egyéb helyre ?
Leköszörülni a csavarból értetted? Mert ha nem megy lejjebb, akkor szedjetek le annyit, hogy belemenjen. De ne is túl sokat, mert kitépheti a tűcsavart a nyomás.
A hengerben mozog a dugattyú? Tudnék mondani egy megoldást ami miatt biztos, hogy belefekszenek a vállak a hengerbe, de az legyen egy végső megoldás.
Az enyém ha minden igaz kész. Hengerfejet ma hegesztették meg, ma raktuk vissza de benzin hiányában holnapra halasztottuk a kilövést. Izgulok, de már nincs mi tönkre menjen rajta. Ha holnap beindulna, videózok.
szerintem igen mivel a henger alu az meg vas a kettő össze ragad egy idő állás után de meg próbáljuk hogy le köszörülni belőle( szervizben) Tieddel mi van ? Ja meg a dugó szabad mozogjon oldal irányban ? csuszkál ...
Ha a hengert síkoljátok le, előrébb nem lesztek. A csavart teljesen becsavarjátok, és úgy is kilóg, vagy a menet szorul meg a hengerben és amiatt nem megy tovább?
Konkrétan nem állt a főtengelynél a víz alul. A gyűrűk miatt nem tud oda lefolyni, de hogy az ablakokon keresztül hova folyik...
A tőcsavaron meg ha ilyen, akkor nem tudom elképzelni, hogy mire gondolsz a "váll" alatt. Annak a vállnak a közepén, bele kell mennie a hengerbe, a hengerfejtömítés alá. Ha az nyomja fel a tömítést, persze, hogy ereszteni fogja, ezért csavard be jobban a hengerbe a csavarokat. Ha síkba ránézel nem szabad őket látnod.
Igen ilyenek a tő csavarok...amugy a kipuba is nyomot 3-4 deci vizet amikor meg láttam azt hittem rosszul lesze ...amugy neked meg ált a blokkban a viz ?
Szerintem nem is kell elindítani ahhoz,hogy megnézd jól működik,vagy nem.Leveszed a kuplung felőli deknit,és a powerről is a deknit,ami a hengeren van.A képen a 13-as számú tengelyt mozgatja ki-be a röpsúly,ami elfordítja a 11-es tengelyt.Ha ezt mozgatod akkor mozognia kell a hengerben is a power nyelvnek.Szerintem ez a rajz sokat segít.A 6-os és a 7-es számú alkatrész is akkor nyit,amikor nyit a powernyelv,ezek is plussz csatornákat nyitnak meg. http://www.ronniesmailorder.co...
Amikor nekem az égéstérbe ment a víz, úgy, hogy a kipufogón köpte ki, nem örültem neki, mert ki tudja hova ment ahova nem kéne. De mivel ez azelőtt volt, hogy széthúztuk a blokkot nem zavart, mert úgyis meg lett pucolva.
De válaszolva a kérdésedre, nem tudom mennyire tesz rosszat a víz, ha rendesen olajozva van a henger akkor talán nem rozsdásodik, de ezt majd a szakik megmondják.
Na mta4 nagyon köszi az értelmes válaszod értem a dolgokat...csak tudod az van hogy nekem 5 drb van (mivel 125ös) és az a 3 drab ami a karbi felől van van egy vála és ahogy le vettük a h.fejet és a tömitésen látszott hogy meg volt b*va azokkal a kis sarkakka és ott is eresztett ahol meg volt..... és ahol nem ott pedig semmi gond nem volt
Mind a 6 csavaron kell, hogy legyen egy "váll" a közepén. Ezek fekszenek bele a hengerbe, de a tömítést ez nem szabad, hogy zavarja. Ha a váll miatt ereszti, egyszerűen hajtsd bele jobban a hengerbe, úgy, hogy az a váll a hengerrel síkban legyen.
Na szia. Értem a problémádat, és megpróbálok segíteni. Ha engedi a vizet az égéstérbe, sajnos ezeket kell megcsinálnod: Hengerfejet leveszed. Veszel annyi tőcsavart amennyit rossznak látsz. A hengert és a hengerfejet pár ezer forintért lesíkolják neked szakemberek, szervízben. Utána visszahajtod a jó tőcsavarokat, és egy új hengerfejtömítéssel összerakod, és a csavarokat nyomatékra húzod. Ha így csináltad, sok mindent nem tudsz elrontani, és minimális az esélye, hogy a továbbiakban is ereszteni fog.
A powered, mint mindenkié kokszosodik. Ezt időszakonként szét kell szedni, és kipucolni. Egyértelmű, hogy ha életedben először látsz powert belülről, akkor nem kellene szétszedni, mert az életben nem rakod vissza. Elviszed a hengert egy motorszerelő ismerősödhöz, és megkéred, hogy kicsit magyarázza el a dolgokat, mi miért van ott. (Minden takarítás után új tömítés, mert ott kapja az olajat rendesen.) Jobb esetben megérted, és ezentúl meg tudod tisztítani otthon is. Először muszáj megfizetni a tanulópénzt, az sem jó, ha minden kis szarért viszed a szervízbe...
Remélem segít, majd ez a jövőben. Eleinte inkább fizesd meg a szervíz díjakat, de szépen lassan rájössz mindenre.
De kevésnek érzem.....