Csak azt kell kideríteni, hogy az égéstérbe kerül-e víz a repedés által? Mert hiába hegesztem meg, ha befelé ugyan úgy nyomja a vizet. De addig is, ha valaki megmondani milyen évjáratú hengerfejek között keresgéljek haszáltan, azt megköszönöm.
Félreértés ne essen, a kép a régi (hibátlan!) hengeremről van, úgymond csak illusztráció! A tömítést is adtam a barátodnak, így nem az van visszatéve, hanem egy új klingerit.
És igen, így utólag hülye voltam, hogy eladtam mivel nem a hengerfejjel hanem a lóf@sz tömítésekkel volt a gondom.
szerintem simán hegeszthető ott!egy próbakörig a paszta is birja.csak figyelj oda el ne tünjön a viz! viszont a tömitésen az egyik lyuk igen csunya!annak olyannak kéne lenni mint a többinek!
Ha sziasztok! Most értem haza a szerelőmtől, csalódottan! Blokk bent a vázban, minden összedugva, patentosan, ahogy kell. Töltöm bele a vizet, egyszer csak a hengeren folyik le a víz. Azt hittük hengerfejes, (ami szinte lehetetlen) de a víz a hengerfej tetejéről jött. A 2 csövön kicseréltük a bilincset, de ugyanúgy... Gyertya is rendben volt. ( ) Akkor nézzük, hogy a hengerfejet egy kis mélyedésben ahogy kitöröljük a vizet, 1 pillanat újra telíti magát. Probléma megvan, a gyertya mellett, a hengerfejen egy kis hajszál repedés. Vizet leengedtük, és találtunk Audi-ban használt fémtömítőpasztát 1000 fokig hőálló. Mindenképpen cserélnek kell, de egy nyamvadt próbakörig igazán megköthetne. Holnap (ismét) próbálkozunk.
Viszont lenne olyan kérdésem, hogy:
- Hengerfejet hegesztenek-e? (A képen bejelöltem, hogy hol van a problémás rész.)
- Milyen évjáratú Cr-ek hengerfeje passzol 88-asra?
Hellósztok...egy költői kérdésem lenne ha a hengerfej tömitésemmel van valami és könnyezik,de nem az égéstérbe hanem ki nagyon minimálisat ....holnap mehetnék vele motorozni ?
Bontottan ha találsz és szerencséd van akkor egy jó állapotú csupasz blokkfél, csapágyak és minden nélkül kb 20-25e/db ft körül mozog, sajnos egyet nehéz lesz találni mivel általában párban adják. Párban kb 35-40-ből bőven meguszod! 1db mindig drágább!
Beszarás! Magától szétpereg a vas, mint annak idején a kéthengeres pannóniák! Sokmindent ezzel nem tudsz csinálni, mivel ha menet közeben szétesik akkor az kis mulatság lesz! Cseréld ki szerintem, mert ezek után nem mersz vele menni majd egy egészségeset!
És ilyenkor ne legyen ideges az ember?
Mikor lekaptam a deklit ez a látvány fogadott... Na most mi a következő lépés? Lehet ezt javítani, vagy kell egy új baloldali blokkfél?
Jaa és a henger... Megvettem 3.600Ft-ért az önmetsző menetjavító készletet. 10.5-es fúróval kifúrtuk a tőcsavarok helyét, mert a külső menete 12-es, a belső 8-as. Első 4 tőcsavar gond nélkül ment bele, de az utolsó 2... Megszorultak, se ki - se be. Végül is megcsinálták, csak ez az egy megoldás maradt, de az árát is elkérték a műveletnek.
Most, hogy cseréltünk mindent, leizzasztott szinte minden az összerakásnál, (úgy hogy csak néztem, mit csinál a szerelő ) kuplungrugóim olyan szinten erősek, hogy a 6 csavar meghúzásánál szó szerint eldurrant a csavarfeje. Kifúrták, új csavar... Kuplungdekni nem passzolt a power-pöcökje miatt, 30 perc okoskodás... Főtengely vége (a trafó felőli végén) a menet kicsit sérült, pont annyira hogy az anya ne kapjon rá... Hazahoztuk, de semmi szerszámunk, nem tudjuk beraknia blokkba. Még ma elvisszük szerelő ismerősömhoz cakkum-pakk, és holnap ha jól lett összetéve minden akkor berregni fog. (Egy imát mormoljatok el dél körül! )
És igen, így utólag hülye voltam, hogy eladtam mivel nem a hengerfejjel hanem a lóf@sz tömítésekkel volt a gondom.
Viszont lenne olyan kérdésem, hogy:
- Hengerfejet hegesztenek-e? (A képen bejelöltem, hogy hol van a problémás rész.)
- Milyen évjáratú Cr-ek hengerfeje passzol 88-asra?
Előre is köszönöm a segítséget.
Mikor lekaptam a deklit ez a látvány fogadott... Na most mi a következő lépés? Lehet ezt javítani, vagy kell egy új baloldali blokkfél?