Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Napokban hozatom haza a motort, mert akit megbíztam vele, neki ez már sok... Ebben viszont igazad van, hogy alátétek, hézagolók, távtartók alapból hiányoztak mikor megvettem, mi ezeket rajz alapján próbáltuk pótolni, ezekszerint nem tökéletesen.
nem kell nekem fizetned megnézem szívesen de olyan munkáért meg ne adj ki pénzt ami össze van csapva.. én nem arra a golyóra gondoltam hanem egy pici heger alakú ugymond távtartóra.. de ez csak ötlet látni kéne.. a kuplung meg ha nem emel ki rendesen nem lehet vele nagy gond sztm..
Minden csapágy, szimering most lett cserélve. Nem ezekkel volt / van a gond. Felbőgött, de az első fogaskerék is pörgött vele, így a váltó mégis csak jó.

Priluki: A váltót amikor szétszedtük a blokkot, össze kötöztük, és lényegében a kitakarított blokkfélbe ugyanúgy visszaraktuk. Ha a kiemelő tengely végén található kis csapágygolyóra gondolsz, akkor az is benne van. Amikor leszedtük a kuplungdeklit, és behúztuk a kuplungot, kiemelt, de nem eleget ezek szerint. Lamellák 3mm-esek, a fémek se kopottak. Kosár javítva, így nem tudok mi a fene okozhatja.

A váltót amikor betettük, forgattuk és jól rakosgatta a sebességeket. De tegnap egy sebességet sem vett, fel is és le is lehetett tologatni a kart, nem vett be semmit... Ezért írtam, hogy a végtelenségig tudtuk volna pakolni a sebességet. Győr közelben keresek egy jó, megbízható szerelőt majd... Priluki majd beszélhetünk, de az utolsó forintjaimat fogom kifizetni a mostani szerelőmnek...
Köszönöm!
Vagy "agy" szimering . Tudok egy jó szerelőt ha gondolod ajánlom bizalommal, nekem csak ő szerel!
főtengely szimering?
Hali! Azt javaslom tölts le service manual-t a géphez. Elég nehéz lesz ide lepötyögni mindent , hogy meg is értsd. Van röpsúlyom 8e.

Itt vannak a manual-ok : http://hondatech.info/download...


Honda cr 250-hez /1990 hpp blokkos/kuplung kosarat keresek.Ha valakinek van kérem jelezze.
Mond meg a szerelőnek mikor meg csinálja hogy menjen normálisan ki fizeted neki...amit elbaszott azt vegye meg ő
Igen, és közben kapaszkodjon egy öntöttvas radiátorba.
Mi van itt Isteneeem......
bakon nem is fog kiemelni a kuplung neki!hidegen is befog egy kicsit!öreg moci!
bejáratásnak tökéletes 0perces dugót csutkán hagyni! fel kellett volna rakni 5be oszt lefullasztani! amugy sajnálattal hallom a gondjaidat!szar érzés lehet!nekem szerencsére összerakás után 2. rugásra indult!ne add fel!
hát ha gondolod megnézem neked mi van vele.. valamit nem jól rakott össze ha nem emel a kuplung a váltónál is gond van láttam már ilyet,van egy apó alkatrész ami kiesett szétszedésnél és nem tett vissza..
Csak azért kenődtem el, mert anyagilag teljesen a 0-n vagyok. Akár milyen kis hiba miatt történt a mai, lehet 1 hónapot kell állnia, hogy meg tudjuk csinálni. Meg, ezen a felbőgésen kívül is annyi összerakási hibája van. Az alkatrészek újak, de a szerelő akire bíztam nem hibátlanul csinálta meg, és ez a legbosszantóbb.
hát sajnálattal olvasom
pedig azt hittem ma már öröm és boldogság lesz a sok szopás után, kitartás!
Nem kizárt, sőt... De át lett nézve minden, de akkor át lesz mégegyszer.
4-en voltuk egy kis helyiségben, olyan szinten megállt mindenki szive, hogy aki berúgta (igen, én még nem tudom a teknikáját) remegve szállt le róla. A szerencse, hogy csak a lánckereket forgatta, lánc+kerék nem volt fent. Akkor a szomszédban kötöttünk volna ki. Üreset nem veszi, sebességeket egyáltalán nem érezni, kuplung nem emel ki... És ezért fizessek a szerelőnek? Én megőrülök. Gondolom az se normális, hogy felfelé pakolom a sebességeket, és a végtelenségig lehet pakolgatni?!...
nem a motor hibája hogy nem jó,hanem az emberé aki összerakja.. :( :)
90% hogy valahol falslevegőt szív.. valahol ahol nem vettétek észre , miért nem huztad le a gyertyapipát ?!
gyertyapipát le ilyenkor!
Jó estét Cr-esek! Ma sikerült mindent megcsinálni, és megpróbáltuk beindítani. ÉS SIKERÜLT! De az öröm nem tartott sokáig.

Mi okozhatja a következőt?

-Beindult a 0 üzemórás rendszer, viszont pár másodperc alatt felbőgött, és nem reagált semmire. Mivel leállítógomb nincs, ezért a szívínfarktus előtt elzártuk a benzincsapot. Amíg volt a karbiban, csak bőgött a motor.

Nem akadt fent sem az úszó, sem a gázkar. Benzint levegőt kapott, minden ki lett előtte pucolva. Ha valaki járt már így, írja le legyen szíves mi a franc baja van?

Illetve vannak egyéb gondok is, pedig az egésznek az összerakását egy szakemberre bíztam, mégsem jó...

Röviden, és tömören: A faszom kivan ezzel a motorral, és ezzel a nappal.

(Leállító gombot hol tudok venni rá? A kábelek megvannak, csak elkötötték, de mivel életveszélyes így a motor vissza kell köttetnem.)
Én azt hallottam hogy, amatőr/hobbi használati szinten titán szelepekkel 100-110, de vas szelepekkel akár a 200 üó. is feszegethető. Ez nem tény, pontosan nem tudom, de ha bődületes baromságot írok, akkor valaki javítson ki, mert ez a kérdés engem is érdekel.
Egy 2005-ös 450-es CRF kb. hány üzemórát megy el amatőr használat mellett 1 dugóval?
A szelephibásodások mennyire "valósak" ennél a modellnél?