Spaniferrel tuti....egyébként hossznak,befogóátmérőnek és tengelyfuratnak kell stimmelnie hogy ne szívj vele.Feltételezem van kiszemelted,azt le kell mérni vagy méretni,mert egyébként csak tippelgetés van.
Na jo megszámolom holnap megint mert valószinu hogy hulye lehetek akkro!
Van valakinek egy 94 user manul a power szelep miatt!
Mert nem sikaerul megoldani!
Ha elengedem a gázt akkor nyit valmi forditva lehet de mi!
Cr 250 94 köszönöm.
Udv:Tamás
Vki meg tudja mondani hogy egy 98-99 es 5 sebességes és a pár évvel előtti 6 sebességesek /pl 94-96/ két középső blokkfele megeggyezik-e?
Úgy tudom 91-99 közti blokkok gyakorlatilag egyformák,csak a vége a 6 ból 5 sebesség lett… robbantott ábrákon a kétféle verzió váltótengelyei egyformák.
Én olyat ajánlok,ami akkora mint a hátsókerék,nagyobb vagy kisebb méretű általában nem jó.
Esetleg bronzperselyt rakjál fel,állítólag mindenhol jól fog.
Amúgy köszi, hogy mondod, most mindenre oda fogok figyelni. Ha beindul az ipar nálam is, akkor egy hátsógumit lassan néznem kell. Milyet ajánlotok? Legfőképpen homokos pályán, vagy könnyebb terepen használnám.
Miért is lenne, hisz csak egy nyamvadt kipufogó. Költségmentes motor állítom nincs a piacon. 98,9%-a tele van apróbb hibákkal. Tisztelet annak a kevés kivételnek, de őket meg leszólják, hogy miért olyan drágán adják.
Emeli hát,ha nincs beindítva akkor is
A tiédnél meg a légszürőt minden motorozásnál tiszticcsad haver,mint az orrodat Akkor sokáig jó lesz. http://youtu.be/hGsVA6ROuC8
Ja hát igen sokan leszóltak érte meg nekem tetszik a motor azért nem annyira szar kell vele kicsit foglalkozni és jó motor lesz belőle... amugy semmi tömités nincs nekem ott
Frissen felújitott költség mentes motorként vettem vannak hibák de ha meg csinálom magamnak csinálom 220ért sikerült..amugy a kipum kifúuj a toroknál mit tegyek oda hengertömitő paszta jó ?
Köszi!